Provoketju

  • 183 928
  • 2 410
Tila
Viestiketju on suljettu.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Olkku
Ässät siis kiersi ympärimaata, oli kova ja faneja syntyi. Tiesikö pelaajien perheet kyseisestä taktiikasta.


Viime kaudella samainen ympärimaankierto oli pienimuotoisempaa Tamin johdolla, kun maakunta tuli uusille Ässäfaneille tutuksi. Hetkinen, määhän provoan itselleni?

Hali Gill saanut koukkaamisesta kakkosen. Sillä lailla.

Niin, ja mikäs Eepille tullut? 2+2 korkeasta mailasta.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti Näkkäri
Faneus on ikuista ainakin patasydämille, eikä siihen vaikuta minkään sortin rämpiminen. Toisin kuin ehkä raumalla.
Ai ei vaikuta vai? 3-4 tappiota putkeen ja Isomäessä katsomassa max. 2500-3000 katsojaa.
Kyllä tässä ollaan pitkänlinjan Lukonkannattaja ja Lukonkannattajana pysytään. Oli menestys sitten mitä tahansa.
 

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Kyllä tässä ollaan pitkänlinjan Lukonkannattaja ja Lukonkannattajana pysytään. Oli menestys sitten mitä tahansa.

heh, tohon et usko enää itsekään. raumalla riittää se, kun joukkue menee muutaman vuoden välein pleijareihin, häviää otteluvoitoin 4-0 ja budjetti jää miljoona euroa miinukselle. Yleisökeskiarvo on silti raumalla tälläkin kaudella Porin vastaavaa vähemmän ja liigan toiseksi huonoin. Mitähän se olisi, jos lukko ei saisi vedettyä idioottimaisesti kasattua miljoonajengiä edes pleijareihin?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Ai ei vaikuta vai? 3-4 tappiota putkeen ja Isomäessä katsomassa max. 2500-3000 katsojaa.
Kyllä tässä ollaan pitkänlinjan Lukonkannattaja ja Lukonkannattajana pysytään. Oli menestys sitten mitä tahansa.


Ämmänsuon yleisökapasiteetti menee jossain parin tonnin paikkeilla, että hiljaa siellä!

Ja sitten lintu, lupasin, että jatketaan täällä. Madden ei tehnytkään ensimmäisessä pelissä 3+3. Missä vika?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti Arnold
Ämmänsuon yleisökapasiteetti
Äijänsuo, kultarakas, Äijänsuo. Ä-I-J-Ä-N-S-U-O.
Suippikselta ei paikkojen tuntemus näköjään suju. No mitä odottaa ässä-kannattajalta...ei yhtään mitään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Äijänsuo, kultarakas, Äijänsuo. Ä-I-J-Ä-N-S-U-O.
Suippikselta ei paikkojen tuntemus näköjään suju. No mitä odottaa ässä-kannattajalta...ei yhtään mitään.


Niin minäkin sinua, hani <3

Taitaa olla permis kunnossa näin launtai-iltana. Punapaulaan menossa? Ei kannata, se meni konkkaan jo ajat sitten. Nykyään siellä pussitellaan palloja.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti Arnold
Niin minäkin sinua, hani <3

Taitaa olla permis kunnossa näin launtai-iltana. Punapaulaan menossa? Ei kannata, se meni konkkaan jo ajat sitten. Nykyään siellä pussitellaan palloja.
Tiedät ilmeisen hyvin, mitä baaririntamalla tapahtuu. Kaiketi puhut jostain ravintolasta, jossa itse olet kanta-asiakkaana ollut?
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Tiedät ilmeisen hyvin, mitä baaririntamalla tapahtuu. Kaiketi puhut jostain ravintolasta, jossa itse olet kanta-asiakkaana ollut?


En suinkaan. Kyseinen Punapaula oli tarkoitettu sellaisilla, jolla Jukankin takahiukset olivat karisseet jo ajat sitten. Itse käyn teinipaikoissa, koska siellä soi se minun musiikki.

Onko muuten Jukan takahiuksissa koskaan takkua?
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti Arnold
En suinkaan. Kyseinen Punapaula oli tarkoitettu sellaisilla, jolla Jukankin takahiukset olivat karisseet jo ajat sitten. Itse käyn teinipaikoissa, koska siellä soi se minun musiikki.

Onko muuten Jukan takahiuksissa koskaan takkua?
No kysy Jukalta, eikös se niin selviä.
Herra käy siis teinibaareissa. Ok, teinin kanssa tässä siis väittelinkin. En enää ihmettele kommenttejasi lainkaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Jukan takahiukset
Ok, teinin kanssa tässä siis väittelinkin. En enää ihmettele kommenttejasi lainkaan.


Määrittele 23-vuotiaan ikäluokka. Onko se teini? Itse koen jo vakavaa kolmenkympin kriisiä..
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti Arnold
Määrittele 23-vuotiaan ikäluokka. Onko se teini? Itse koen jo vakavaa kolmenkympin kriisiä..
Riippuu ihan siitä miten käyttäytyy.
Tänään itselle 26 täyteen ja 30-kriisi kolkuttaa ovella. mm. musiikkimaku pelottavan sama kuin esmes sinulla, kun vilkaisin dance-ketjua. Samoja biisejä ja artisteja löytyy minun koneelta paljonkin.
Myönnettäköön, että myös kasari-biisejä löytyy n. 10 kappaletta. Niitä kuuntelen virtuaali takatukka hulmuten.
 

KARHU III

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Jukan takahiukset


Ässät ovat pelanneet jo kolme ottelua enemmän kuin Lukko, joten uskoisin raumalaisten menevän ässien ohi mitä todennäköisimmin ja varsin helposti.

...eli kaatamalla Pelicansin JATKOAJALLA.. ja KOTONA? : ) Säälittävä esitys lugun miljoonajengiltä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko. Timanttinen johto ja pierumäki kiekko.
Viestin lähetti KARHU III
...eli kaatamalla Pelicansin JATKOAJALLA.. ja KOTONA? : ) Säälittävä esitys lugun miljoonajengiltä.
Olet aivan oikeassa. Surkea esitys Lukolta. Luepa Lukon juttuja, niin huomaat, ettei kovin tyytyväisiä olla.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Arnold
Ja sitten lintu, lupasin, että jatketaan täällä. Madden ei tehnytkään ensimmäisessä pelissä 3+3. Missä vika?

Ketjukavereissa oli vika. Tarjoili Harkinsille tyhjän maalin, mutta herra sutaisi ohi vaikka snaipperi vailla vertaa onkin. Toisessa tilanteessa Kuhta ei tolppaa lähemmäs saanut ja Maddenin syöttöpiste jäi kuittaamatta.

Annetaan Maddenin hakea tuntumaa muutama matsi, sen jälkeen jälki tulee olemaan tuhoisaa. Voin lyödä vetoa, että Madden tekee Williamsia enemmän pisteitä/ottelu joulutauon jälkeen.
 

Vesku

Jäsen
Jarkko Ruutu on pelkkä *rotsi*, joka hankkii kakkosia hyppimällä laidan lähettyvillä. Ruudun peliä seuratessa suurin jännitysmomentti onkin, pysyykö kaveri koko vaihdon pystyssä.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Lakaisija
Kaikkihan te olette perseestä!

Paremmin ei voisi hyvää yötä toivottaa, samaa sinulle ja itse tunnen tämänillan jälkeen samoin.
 

Maxwell

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, #14, Pens
Korkki, olet Jatkoajan paras kirjoittaja, ikinä ei suustasi valu vaahtoa, ja olet aina kylmän rauhallinen, kun analysoit tänne.

Olet idolini!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Maxwell
Korkki, olet Jatkoajan paras kirjoittaja, ikinä ei suustasi valu vaahtoa, ja olet aina kylmän rauhallinen, kun analysoit tänne.

Olet idolini!


Hiekkaa siellä kuuluisassa pinpessäkö?
 
Viestin lähetti Olkku
Paremmin ei voisi hyvää yötä toivottaa, samaa sinulle ja itse tunnen tämänillan jälkeen samoin.

Näinpä, ja Lukkohan on täysin paska, onneksi ässiä vastaan tämän kuun lopussa tulee varma voitto :-)

Ja sitten vois valmistella baariin lähtöä..
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Vesku
Jarkko Ruutu on pelkkä *rotsi*, joka hankkii kakkosia hyppimällä laidan lähettyvillä. Ruudun peliä seuratessa suurin jännitysmomentti onkin, pysyykö kaveri koko vaihdon pystyssä.

Hehe, kyllä se Ruutu joskus saattaa filmatakin, mutta ei teillä ole Heleniusta lukuunottamatta äijää joka Jarkon tavoin vastaa teoistaan. Helenius nyt on pelillisesti niin paska että Aki Heinokin itkee.

Vituttiko tappio? Missä oli muuten Stefan.

Nimim. Ruutu 0+2, peli 2-3.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Pee
Veikkaan Hakametsää...


Verkkarimieskin paikalla. Varo ettei kravaatti ole liian tiukalla..
 

Pee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Monta kertaa "Arnoldille" pitää sanoa, että pidän verkkareita vain urheillessani? En ikinä muulloin. Tietysti voit nimetä minut siitä huolimatta "verkkamieheksi", mutta itse käyttäisin mieluummin esim. nimitystä "farkkumies". Kravaattia en pidä tosin edes urheilessani... :)

Mites vahvat lonkut ovat muuten mainistuneet noin pienelle miehelle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös