Kiva että koet ruotsisympatiaa, mutta kyseessä on Satakunnan värit. Anteeksi että murskasin kuvitelmasi.Viestin lähetti L4E
Ah, näin ihana kevät saapui. Porilaisetkin sitä koristaa sinikeltaisin viirein. Mikä onkaan kauniinpi näky!
Viestin lähetti J-Ko
Nyt meni herne nenään! Jumalauta civic on paras auto mutta sä varmaan ajat jollakin klonkswagenilla ja luulet saavas saksalaista laatua ;)
Juu ja Italiassa pastaa, mutta ei niiden autoilla tee Suomen oloissa yhtään mitään, muuta kuin ehkä parina kesäkuukautena hyvällä tsägällä.Viestin lähetti Nännimäinen
Maailman parhaimmat Autot valmistetaan Italiassa. Saksassa ja Japanissa tehdään kodinkoneita.
Minä katson ainakin mielummin fyysistä joukkuetta kuin kahvaava, vielä kun viime kaudella nähtiin hyvä esimerkki, että se kahvaus ei riitä loppupeleissä mihinkään...Viestin lähetti Lukon metsästäjä
Yleisön pyynnöstä!
Hurraa Ässille upeista hankinnoista. Nielikainen tuo sitä vaadittua kovuutta patalauman puolustukseen. Vielä kun saavat Toivosen ja Piekkolan Raumalta, niin joukkue alkaa olemaan kasassa.
Porilaiset näemmä ovat keksineet uuden yhdyssanan Hippohiiri! Tarkoittaa pikkukaupungin joukkuetta, joka rypeää rahassa.
Hieman viime hetken asiaakin Poriin. Kuulemma Kivenmäki on jättämässä Ässät ja tulossa Raumalle MT:n kaveriksi :D .
Veikkaus: Ässät saa tulevalla kaudella 42,1 pistettä ja sijoitus on 12-13
Hahah, "mies" ajaa FixOrRepairDaily:llä ja arvostelee täällä muiden menopelejä!Viestin lähetti BigRedBob
Itse en aja kuin Henry Fordin tehtaan autoilla. Paitsi töissä.
Viestin lähetti aaa
Minä katson ainakin mielummin fyysistä joukkuetta kuin kahvaava, vielä kun viime kaudella nähtiin hyvä esimerkki, että se kahvaus ei riitä loppupeleissä mihinkään...
PS. oon muuten helvetin onnellinen tähtisen puolesta kun pääsi vihdoin varmaan pleioff joukkueeseen ja osoitti tasonsa, hyvää kannatti odottaa, vai mitä markku?
Viestin lähetti Lukon metsästäjä
Vielä kun saavat Toivosen ja Piekkolan Raumalta, niin joukkue alkaa olemaan kasassa.
Harmi että raumlaisse eivät ole vielä oppineet lukemaan.Viestin lähetti Lukon metsästäjä
Porilaiset näemmä ovat keksineet uuden yhdyssanan Hippohiiri!
Viestin lähetti L4E
Pudotuspelehin on kaavailtu pääsevän ensikaudella 12 parasta joukkuetta. Tällä taataan se, että "lehmipojalla" vahvistettu Ässätkin pääsee taistelemaan pudotuspelien karsintapaikasta.
Viestin lähetti Tunkki
Kotimaiset puulaakikoitokset ovat tasoltaan kahden murrosikäisen ensimmäisen seksikokeilun kaltaista räpeltelyä.
Viestin lähetti hörkkö
Sanottu kokemuksen syvällä rintaäänellä....
Jaa. No ei ainakaan mun ole tarvinnut autoa seisottaa korjaamolla. Katsos kun ajaa tarpeeksi uudella autolla, ei ole niin merkistä kiinni, eikä tarvitse korjaamolla turhia rampata. Kyllä nuo naapureiden Citroenit ja Mersut useammin taitavat korjattavana olla...Viestin lähetti Shane
Hahah, "mies" ajaa FixOrRepairDaily:llä ja arvostelee täällä muiden menopelejä!
Ei ehkä kannattais..
Viestin lähetti Arnold
Lukon metsästäjä voisi tästä lähin metsästää yhdessä Lukon kanssa hermoja. Nääs niistä voisi olla hyötyä ensi kaudella pudotuspeleissä, jos te niissä haluatte pärjätä. Hermokontrolli katsos, ja Toporowski saa näyttää hippoiluaan The Pasin komennuksessa.
Viestin lähetti L4E
Vielä kun tietäis kuka The Pasi on. Joku paikallinen suuruus?
Viestin lähetti Lakaisija
Eiku se on semmonen wannabe jääkiekkoilija, joka ei kelvannu vuos sit Lukkoon, vaikka olis varmaa maksanu, että pääsis pelaamaan, mut nyt se meni ässiin ja NE jopa makso sille siitä, kaiken lisäks porilaiset on innoissaan tän kaverin tulosta, ihme sakkia!
Viestin lähetti Pullamössö
Vittu Jokerit on perseestä.