Ei ole. 2003 se KOFFin hommeli on ainut.Onko Foo Fighters käynyt Suomessa muuten kuin yksityiskeikalla? En muista.
Lisäksi vahvistettuja ovat The Sounds
No niin, pääsee tätäkin näkemään livenä. Koskaan en kyllä ole ymmärtänyt tätä yhtyettä, enkä kauheasti kuunnellutkaan. Kaveripiirissä on vain vouhotettu ko. bändistä niin paljon, että kai se sitten on hyvä.
Olis kova. Kovasti on huhuissa pyörinyt Radiohead, joka ainakin meikäläiselle tarkoittaisi varmaa lähtöä Seinäjoelle. En sitten tiedä mikä on tilanne tuon Serj Tankianin jälkeen.Tämä myös Provinssiin?
Tämä myös Provinssiin?
Itse toivoisin festareille kotimaisista nimistä Don Johnson Big Bandia ehdottomasti. Kerran olen livenä nähnyt ja heti tykästynyt.
The Sounds ei enää oikein lämmitä. Ihan liian poppia mitä minä olen biisejä kuullut.
Höpöhöpö. Brittipoppia Soundsin musasta ei saa millään. (Kuten huomaatte, täältä isketään heti paikalle kun bändi edes mainitaan jossain sivulauseessa.)
No joo, siksi editoinkin tuon "britti" sanan pois heti kun olin Enteriä painanut. Puhutaan siis pelkästä popista.
Tämä myös Provinssiin?
Kuin myös. Ja sehän vielä pommi olisi jos tuo ylempänä "huhuiltu" Radiohead iskisi paikalle. Huhh. No, itselle riittää pelkkä Sounds, muut on pelkkää plussaa. Joskin Serj ja Foo Fighters on perkeleen isoja plussia.