Prostituutio – ammateista vanhin

  • 109 887
  • 335

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Siksi, että koska naiset hallitsevat seksimarkkinoita, niin tämä touhu syö heidän valta-asemaansa. Naiskollektiivi ei voikaan enää määrätä sitä, että kuka miehistä saa piparia kun joku luopiojoukko naisia antaa miesten valita.
Tyypillistä miehistä soopaa. Prostituoituja on ollut kautta aikojen, eivätkä he ole mikään nykyajan ilmiö. Ei heidän olemassaolonsa vaikuta yleisesti naisten elämään millään tavalla. Joku yksittäinen voi tietysti kärsiä siitä, että äijä juoksee maksullisissa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksihän useasti tavallisille naisille on huorissa käynti niin punainen vaate? Miettikää, jos joku jätkä ei muuten saa, niin mitä se on näiltä naisilta pois? Heillehän kyseessä on joka tapauksessa pelkkä epähaluttava reppana.
No en mä nyt oikein usko että ihmisille tulee ensimmäisenä mieleen se, etteikö huorissa käyvä mies muuten saisi. Tai jos tulee, niin aika syrjäkylältä kyllä sellaisen reppanan täytyy olla.

Tosin oman käsityksen mukaan monet naiset pikemminkin säälivät kumpaakin osapuolta, sekä ilotyttöä, että sitä ressukkaa, joka tämän palveluista maksaa.

No en nyt tiedä. Tai miten sen nyt ottaa. Aika vääristelevään ja provosoivaan tyyliin kirjoitat koko viestisi. Ehkä jotkut naiset voivat nähdä tämän miehen myös jonkinlaisena "uhkana". Se kun ei alistu siihen kaikkeen skeidaan mihin normimies keskivertoparisuhteessa suostuu.

En kuitenkaan pidä mitenkään ihmeellisenä sitä, että yhä alati maailmalla laajalti toimiva, vastakkaisen sukupuolen riistoon ja käytännössä ihmiskauppaan kytkeytyvä prostituutio saa hieman "ärtymystä" aikaan.

Riistoon tuo harvoin perustuu, tai ehkä sitten voidaan ajatella että lähes kaikki työ on riistoa. Ja ihmiskauppakin on aika kaukaa haettu. Jopa niin kaukaa, ettei siitä kannattaisi samassa yhteydessä edes mainita. Tuollaisia vääristyneitä ajatuksia on ihmisillä aika paljonkin.

Nykyään tuntuu olevan muotia tehdä lehtijuttu tai tv-insertti jostain sellaisesta harvinaisuudesta, kun joku myy seksiä omalla nimellään, verot maksaen ja kirjaa pitäen.

No en nyt tiedä. Varmastikin kiistatta erittäin suuri osa lehtien ja telkkarin prostituutiojutuista vääristää aika rajustikin tuota alaa, ja esittää sen homman paljon negatiivisempana kuin mitä se oikeasti on.

En kuitenkaan "ihan" usko tämän olevan se ihan normaali trendi maailmalla, seksibisnes on miljardiluokan kauppaa, siinä missä huumeetkin.

Minkä takia seksin myyminen pitää rinnastaa huumeisiin? Seksin myymisen ja huumeiden välinen ero on kuitenkin paljon suurempi kuin esimerkiksi seksin myymisen ja perinteisen parisuhdemallin, jossa mies tekee työtä ja kantaa rahaa kotiin samalla kun nainen hoitaa kotia ja siinä sivussa tyydyttää miehen tarpeita.

Niin mistään Afrikan lapsista mä en nyt puhu, enkä tuohon Thaimaa-keskusteluunkaan viittaa, mutta Suomen ja varsinkin Viron ilotyttöskenestä mä väitän tietäväni enemmän kuin suurin osa teistä muista.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Prostituutio - Ammateista vanhin

Tyypillistä miehistä soopaa. Prostituoituja on ollut kautta aikojen, eivätkä he ole mikään nykyajan ilmiö. Ei heidän olemassaolonsa vaikuta yleisesti naisten elämään millään tavalla. Joku yksittäinen voi tietysti kärsiä siitä, että äijä juoksee maksullisissa.

Niin vahvistat siis sen että tämä määräävä markkina-arvo on ollut toosassa aina. Ja näin ollen aina vaikuttanut myös muiden naisten elämään.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tässä ketjussa on kyllä kohtuu härskejä miehisiä yleistyksiä naisista, ihmekös tuo, kun palstalla taitaa valtaosa kirjoittajista olla miehiä.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tässä ketjussa on kyllä kohtuu härskejä miehisiä yleistyksiä naisista, ihmekös tuo, kun palstalla taitaa valtaosa kirjoittajista olla miehiä.
Yleistyksiä kyllä ja olen sitä mieltä, että liian laaja yleistäminen on tässä(kin) tapauksessa virheellistä.

Mutta se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että asia on juuri kuten jussi_j sanoi. Ei se ole sattumaa, että juuri naiset ovat prostituution hallitseva myyjäosapuoli. Kun puhutaan puhtaasti seksistä ilman sen sotkemista vakavampiin suhteisiin tai moraalisiin kysymyksiin olen täysin varma, että vaikkapa 18-50v ikähaitarilla tuhannen satunnaisen naisen joukkiosta huomattavan suuri prosentti löytää seksiseuraa vaikkapa kliseisesti ravintolaillan aikana verrattuna samaan miesten joukkoon.

Näin ollen "naiset hallitsevat seksimarkkinoita" on täysin validi väite.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...
Näin ollen "naiset hallitsevat seksimarkkinoita" on täysin validi väite.

Totta kai, tämä on varsin luonnollista.

Sen sijaan yleistäminen ja väitteet esim siihen suuntaan, että (kaikki) naiset käyttäisivät seksiä tietoisesti miesten hallitsemiseen on puhdasta paskaa.

Jatkoajan palstalla on muutama sellainen nimimerkki, joilla ihan selvästi on vähän isompiakin ongelmia oman naiskäsityksensä kanssa. Rohkenen epäillä, että näitä(kään) ongelmia saadaan ratkaistuksi käymällä huorissa.

Joka tapauksessa oma mielipiteeni on se, ettei maksullinen seksi edes toeriassa pysty tarjoamaan minulle kaikkea sitä, mitä kunnon rotunainen pystyy. Rakastan naisia ja heidän naisellisia oikkujaan. Vive la différence!
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Itse asiassa lännessä eli pitkään myytti "kyltymättömistä naisista", jotka himonsa vallassa viekoittelivat puhtoisia miehiä pois hyveen teiltä... Vasta viktoriaaninen aika taisi olla se ajankohta, jolloin vallalle tuli voimakkaasti ajatus seksiä inhoavista "puhtaista" naisista, "lie back and think of England". Tämä stereotypia vaikuttanee jollain tasolla vielä nykypäivänäkin (huolimatta valtavasta empiirisestä aineistosta tätä tulkintaa vastaan). En ihmettelisi, jos seksuaalinen vietti olisi jotakuinkin yhtä voimakas noin keskimäärin, mutta että - myöskin keskimäärin - se saa erilaiset puitteet miehillä ja naisilla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joka tapauksessa oma mielipiteeni on se, ettei maksullinen seksi edes toeriassa pysty tarjoamaan minulle kaikkea sitä, mitä kunnon rotunainen pystyy. Rakastan naisia ja heidän naisellisia oikkujaan. Vive la différence!
Joo, eri miehillä on erilaisia tarpeita. Jotkut kaipaavat hellyyttä ja huomiota, jotkut lässyttelyseuraa, joidenkin tarvitsee todistella itselleen ja muillekin että saa iskettyä naisen, ja niin edelleen vaikka mitä.

Mutta miettikää mitä sellaista saa naisilta, mitä ei saisi miespuoliselta kaverilta, paitsi sitä seksiä. Tietenkin miehissäkin on niitä BB-Nikoja, en mä sitä sano, mutta noin yleisesti ottaen esimerkiksi keskustelut ovat miesten kanssa keskimäärin vähän fiksumpia, eikä tarvitse kestää sitä tunteilua ja epäloogisuutta. No sitä seksiä sitten saa naisilta, mutta normiseksikin on aika pitkälti naisen tyydyttämistä. Esileikit pussailuineen ja hiplailuineen, vaikka tekisi mieli survasta heti sisään. Ja jokin aika sitten joku puhui tuolla naisasiat -ketjussa naisen korvien nyppimisestä seksin aikana. Kaikki pienetkin tuollaiset jutut on pois miehen tyydytyksestä.

"Mutta kun mä saan kiksit siitä kun nainen nauttii", sanovat nynnyimmät tossun alla olevat miehet. Tuo lausehan todistaa sen nykymeiningin. Monet miehet ovat tukahduttaneet todelliset tarpeensa.

Oliko se Hynynen vai kuka, joka viime viikolla sanoi telkkarissa että kaikki miehet ovat sisimmissään mammanpoikia. Eikä ole. Vain sellaiset Hynysen kaltaiset miehet ovat.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Justin Bieberin prostituoitu avasi suunsa: Stara

Varsinkin rikkaat ja kuuluisat ymmärtävät suosia prostiuoituja. Rocktähdet, poliitikot yms. Vaikka monesti ajattelisi "Miksi ihmeessä, hehän saavat keltä vain!?". No se ei olekkaan se pointti! Vaikkapa netistä voit valita minkä näkösen haluat ja mihin aikaan ikinä panettaakaan, eikä tarvitse sietää yhtään mitään ylimääräistä paskaa mitä siihen prosessiin kuuluu, jos satunnaista seksiä haluat saada.

Itse olen siis onnellisesti naimisissa, enkä kyseisiä palveluja käytä. Mutta ymmärrän varsin hyvin miksi ihmiset näin tekee. Jos olisin sinkku, niin tuskin minuakaan kiinnostaisi baareissa leikkiä kissa-hiiri leikkiä n.20-80 mahdollisuuksilla.
Se on jopa hiukan säälittävää lähteä puvut ja bossin hajuvedet päällä "mettälle", lyödä 150€ yhteen baari-iltaan ja hoiperrella luu kädessä kotiin. Hyhh... Mutta kuka tykkää mistäkin.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Montas kertaa panet niitä kouluttamattomia ja kielitaidottomia pikkutyttöjä tai -poikia siinä parin viikon aikana?

En edelleenkään tajua mistä nämä pikkutytöt ja -pojat aina ponnahtavat tähän keskusteluun? Onko tämä ihan vaan provoilua vai tietämättömyyttä(luin lehdestä tai intternetsistä)? Omassa seurassa on ollut leidejä ikähaarukalla 20-30v.

Kouluttamattomuus ja kielitaidottomuuskin ovat hieman siinä ja siinä. Joukossa on ollut insinöörejä jne, jotka tekevät huoraamisella muutamassa päivässä insinöörin kuukausipalkan.

Suomesta on hyvä huudella kaikenlaista, mutta Thaimaassa lasten pitää tukea vanhempiansa taloudellisesti ja usein mummot ja vaarit hoitavat näiden naisten lapset, kun mutsi on tienaamassa rahaa. Thaimaassa koulut, terveydenhuolto ja kaikki muukin on maksullista.

Köyhistä perheistä tulevilla naisilla on valinnan mahdollisuus. Voi mennä duuniin johonkin hikitehtaaseen esim. tonnikalapurkittamoon tms, tai sitten myydä itseään moninkertaisella palkalla. Tähän ei llity ihmiskauppa millään tavalla. Baarityöntekijöiden ei ole pakko lähteä kenenkään matkaan, ellei halua. Sen +50v lihavan ja hikisen vyölaukkuturistin voi skipata ilman sanktioita. Toki ei niin viehättävät ja ahneimmat eukot hoitelevat vyölaukkumiehenkin ilman ongelmia. Valintojen maailma...

Kommunikoinnissa ei ole ollut juurikaan ongelmia, mutta skippaan sellaiset gimmat, jotka eivät osaa englantia kunnolla puhua. Kielitaito kun yleensä korreloi muunkin osaamisen kanssa.

Suomessa voisit samalla rahalla panna ihan tavallisia naisia nuorista mukavista opiskelijatytöistä kokeneisiin itsestään huolehtiviin rakkauden ammatilaisiin noin kymmenen kertaa.

Voisitko hieman avata tuota finanssilaskentaasi, kun faktat tuntuvat olevan hallussa sekä Suomen, että Thaimaan hintatasosta?
 
Voisitko hieman avata tuota finanssilaskentaasi, kun faktat tuntuvat olevan hallussa sekä Suomen, että Thaimaan hintatasosta?
No sanoit että Thaimaan matkaan menee pari tonnia, arvelin että suomessa pillua voisi kunnon huorilta irrota parilla sadalla, ja minun laskujeni mukaan kahden tonnin edestä paneminen tarkoittaisi noin kymmentä varvia, joissa on vielä se etu että ne voi suorittaa silloin kun huvittaa eikä silloin kun sattuu olemaan Thaimaassa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
No sanoit että Thaimaan matkaan menee pari tonnia, arvelin että suomessa pillua voisi kunnon huorilta irrota parilla sadalla, ja minun laskujeni mukaan kahden tonnin edestä paneminen tarkoittaisi noin kymmentä varvia, joissa on vielä se etu että ne voi suorittaa silloin kun huvittaa eikä silloin kun sattuu olemaan Thaimaassa.

Voihan sen näinkin laskea, mutta kuitenkin on kivempi olla vajaa kolme viikkoa lomalla tammikuussa paikassa, jossa ei ole loskaa nilkkoihin asti. Naisasiat ovat sitten vain plussaa loman ohella. Menisin Thaimaahan muutenkin, joten en oikein osaa laskea tuota lentojen ja majoitusten hintaa tähän laskuun.

200€/varvi on melko kallista. Kauankos tuolla 200€:lla saa pökkiä? Thaimaassa diilit ovat hieman erilaisia, eli 30€ ilta/yö/aamu kaikilla mausteilla. Parissa viikossa ei saa menemään kuin 500€ naisasioihin, vaikka tarjoilisi juomaa/ruokaakin neitosille ja hommaisi joka yöksi uuden viihdyttäjän.

Suomen kamaralla nussin mielummin ilmaiseksi, kun en viitsi gämblätä mitä sillä 200€:lla saa. Rehellisesti sanottuna en kyllä voi kuvitella niin hyvää panoa, että siitä 200€ maksaisin. Joku 100€/30min taas on aivan liian lyhyt aika. Hätäilemällä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.

30€ on hyvä scouttausraha, jolla saa joko kovaa kyytiä->uudestaan joku toinen ilta, tai laimeata menoa->ei jatkoon. Vain pari kertaa on täytynyt sanoa, että ei jatkoon, joten onnistumisprosentti on aika kova. Työ tekijäänsä kiittää. Lisäksi Patilan tytöt ovat kai käyneet markkinointikursseilla, sillä kaupallista tiedotetta tulee modernien televiestinten välityksellä varsinkin silloin, kun asiakkaat ovat pelimestoilla.

Nyt high seasonilla(joulukuu, tammikuu, helmikuu) pitää vain olla tarpeeksi ajoissa liikkeellä ja tehdä ns. "NHL:n varauksia" jo alkuillasta, jotta ei tarvitse tyytyä johonkin keskiverto muijaan. Kavereiden kanssa kun ollaan liikenteessä, niin ei jaksa jauhaa samaa paskaa joka ilta noiden eukkojen kanssa, vaan ensin pidetään hauskaa kavereiden kanssa ja sitten käydään lunastamassa se ykkösvaraus mukaan yökylään.

Lisäksi hintaan kuuluvat kaikenlaiset pikkupalvelukset. Hieronta, kynsien leikkaus tai safkan, tupakan ja kaljan haku jne. Sellainen tietty ammattimaisuus tuosta hommasta puuttuu verrattuna 30min höyläykseen jossain random yläkerrassa.

Eli aika huonoa on vertailla Suomen ja Thaimaan huoria keskenään. puhutaan ihan eri luokan palvelusta ja myöskin hinnoista.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
En edelleenkään tajua mistä nämä pikkutytöt ja -pojat aina ponnahtavat tähän keskusteluun? Onko tämä ihan vaan provoilua vai tietämättömyyttä(luin lehdestä tai intternetsistä)? Omassa seurassa on ollut leidejä ikähaarukalla 20-30v.

Voisitko harto avata tätä casea hieman tarkemmin? Jos lähdet henkilökohtaisuuksiin, niin voisit ainakin kertoa perusteet mikä saa sinut näin tekemään?
 
Itse asiassa lännessä eli pitkään myytti "kyltymättömistä naisista", jotka himonsa vallassa viekoittelivat puhtoisia miehiä pois hyveen teiltä... Vasta viktoriaaninen aika taisi olla se ajankohta, jolloin vallalle tuli voimakkaasti ajatus seksiä inhoavista "puhtaista" naisista, "lie back and think of England". Tämä stereotypia vaikuttanee jollain tasolla vielä nykypäivänäkin (huolimatta valtavasta empiirisestä aineistosta tätä tulkintaa vastaan). En ihmettelisi, jos seksuaalinen vietti olisi jotakuinkin yhtä voimakas noin keskimäärin, mutta että - myöskin keskimäärin - se saa erilaiset puitteet miehillä ja naisilla.

Mieheltä lapsen tekeminen kestää muutaman sekunnin, naiselta yhdeksän kuukautta. Tuohon biologiseen faktaan ei juurikaan vaikuta se, millaisessa kulttuurissa eletään, mutta tuo biologinen fakta vaikuttaa erittäin paljon siihen, miten eri tavalla miehet ja naiset seksin näkevät.
 
Voisitko harto avata tätä casea hieman tarkemmin? Jos lähdet henkilökohtaisuuksiin, niin voisit ainakin kertoa perusteet mikä saa sinut näin tekemään?
Henkilökohtaisuuksiin? Kunhan olin siinä käsityksessä että suurin osa thaihuorista on nuoria, suuri osa myös miespuolisia, ja varsinkin henkisellä tasolla yhteyttä on vaikea saada kun aikuisten sivistystaso vastaa jotain ala-asteen neljättä käyvää suomalaista. Mutta eihän siinä mitään jos ovatkin insinöörejä, sitten olin vain väärässä. Toki aika kovaa retoriikkaa käyttäen asiaa muotoilin, mutta se oli vain vastaus sinun "joutuvat tyytymään valkoisiin" provoosi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Henkilökohtaisuuksiin? Kunhan olin siinä käsityksessä että suurin osa thaihuorista on nuoria, suuri osa myös miespuolisia, ja varsinkin henkisellä tasolla yhteyttä on vaikea saada kun aikuisten sivistystaso vastaa jotain ala-asteen neljättä käyvää suomalaista...

Mä olen kyllä samoilla linjoilla tässä asiassa.

Mielestäni juuri tuo sivistystaso on tosi kiusallinen juttu. Tavallisen thaimaalaisen kanssa keskustellessa ei kyllä tule mieleen, että kyseessä on aikuinen ja täysikasvuinen ihminen. Naisten kohdalla on mielestäni todella seksikästä, jos tämä omaa hyvän yleissivistyksen.

En nyt muista oliko juuri nimimerkki moby vai joku muu, joka tuosta englannin kielitaidosta puhui, että sen pitää olla huoralla hyvä..mitäköhän tämä tarkoittaa? Siis käytännössä? Itse olen ollut Thaimaassa erittäin hienoissakin lomakohteissa, eivätkä parhaatkaan työntekijät puhu kuin auttavasti englantia, näin länsimaalaisesta näkövinkkelistä ajatellen...

Rannoillahan noita naisia näkee päivisin opettelemassa thai-englanti-thai -sanakirjoista sanastoa, joten kyllä he tietysti yrittävät, ei siinä mitään. Omalta kohdalta uskallan kuitenkin väittää, etten viihtyisi huora-seurassa, sillä oma maailmankuvani on sellainen, että koko tilanne olisi kiusallinen.

mobylle: en missään nimessä tuomitse sinua tai ketään muutakaan, tarinoitasi on mielenkiintoista lukea.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
.... Tavallisen thaimaalaisen kanssa keskustellessa ei kyllä tule mieleen, että kyseessä on aikuinen ja täysikasvuinen ihminen.....

Itsellä ei ole kokemusta thaimaalaisista kuin yhdeltä lomamatkalta ja lisäksi tunnen yhden thaimaalaisen naisen oikein hyvin. Hän on kaverini vaimo ollut jo niistä ajoista asti kun thaikku vaimo ei ollut mikään kovin yleinen juttu.

Tästä tuntemastani naisesta voi kyllä sanoa, että sivistymätön oli alkujaan, lähinnä siis tietopohjaa ei ollut, mutta ei häntä tyhmäksi voi sanoa. Nyt yli 20 vuotta myöhemmin, hän on aivan tavallinen suomalainen. Työssä käyvä, 3 lasta jne. jne. Aikamoista yleistämistä edellisissä viesteissä. Ennemminkin yleistäisin toiseen suuntaan. Ei kai jollain ole jotain geneettistä todistetta thaikkujen tyhmyydestä? Varsinkin kun katsoo jostain suomen Big Brotherista onnelapissisten tietopohjaa, niin voi päätellä, että sen saavuttaminen ottaa jonkun viikon intensiivikurssin, niin aika huonolla pohjalla on pitää thaikkuja lähtökohtaisesti urpoina.

Mitä tulee kielitaitoon, niin noillahan ei omassa kielessä ole r-kirjainta lainkaan ja siksihän ne ei edes kuule koko kirjainta. On aivan sama lausuuko vaikka lontoon murteen sanan red kuten se kuuluu vai pelkkä ed. Punaisen marlboron tai bacardi breezerin tilaaminen thaimaasa on joka kerta yhtä hauskaa.

Mainittakoon tässä yhteydessä, että edellinen matkani thaimaaseen, kuten myös tässä ketjussa mainittu tuleva matka, teen vaimoni kanssa. Kumpaankaan matkaan ei kuulu huorissa käyminen, koska itsellä ei ole siihen mitään tarvetta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
..
Tästä tuntemastani naisesta voi kyllä sanoa, että sivistymätön oli alkujaan, lähinnä siis tietopohjaa ei ollut, mutta ei häntä tyhmäksi voi sanoa. Nyt yli 20 vuotta myöhemmin, hän on aivan tavallinen suomalainen. Työssä käyvä, 3 lasta jne. jne...

Tätä en epäile lainkaan, mutta ymmärtääkseni ketjussa puhuttiin siitä, kun menet Thaimaahan kahden viikon lomalle ja otat siellä itsellesi naisseuraa. Siis ennen tämän seuralaisen kymmenien vuosien sopeutumisaikaa.

Itse en viihtyisi kielitaidottoman ja sivistymättömän ihmisen seurassa kahta viikkoa. Voisi tulla tylsää, vai onko tarkoitus vaan koko ajan pökkiä niitä vai miten.

Kyllä on mieltä ylentävää.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Itse en viihtyisi kielitaidottoman ja sivistymättömän ihmisen seurassa kahta viikkoa. Voisi tulla tylsää, vai onko tarkoitus vaan koko ajan pökkiä niitä vai miten.

Kyllä on mieltä ylentävää.

Joskus nuorempana olisin epäilemättä kestänyt sivistymättömän ja kielitaidottoman naisen seuraa jos tarkoitus olisi ollut turvautua prostituoidun palveluksiin, olen kyllä turvautunutkin mutta Tallinnassa - tosin ei kyseessä oli lyhytaikainen itsensä viihdyttäminen ei viikkojen oleskelu kaupungissa ja ajan viettäminen prostituoidun kanssa. En usko, että nyt minusta olisi siihen koska olennaisella tapaa naisen älykkyydellä on merkitystä siihen kuinka kiehtova ja kuinka puoleensavetävä hän minusta on.

En tietenkään voi sanoa ehdottomasti etten enää koskaan turvaudu prostituoidun palvelukseen mutta jos turvaudun niin tokkopa prostituoitu on kielitaidoton thaimaalainen neito vaan enköhän tällöin turvaudu johonkin suomalaiseen vaihtoehtoon, joka kenties tekee keikkaa alalla opintojensa ohella ja on kaikella tapaa mielenkiintoinen henkilö. Voidaan tietty kysyä - oikeutetustikin - että onko sillä väliä onko se prostituoitu älykäs ja fiksu vai ei? Minulle sillä kuitenkin on väliä, kuten on väliä, kuten on siinäkin tapauksessa, että seurustelisin naisen kanssa. Koko paketin tulee olla kiehtova ja kiintoisa, jotta hän sytyttäisi minut.

vlad.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...koko teksti...

Arvon vlad, kuulostaa siltä, että et ole kiinnostunut prostituoiduista, mutta wanhan ajan kurtisaaneista voisit olla ;)
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Arvon vlad, kuulostaa siltä, että et ole kiinnostunut prostituoiduista, mutta wanhan ajan kurtisaaneista voisit olla ;)

Osunet oikeaan - kurtisaanin palvelukset kenties kelpaisivat minulle paljon mieluisammin verrattuna perinteiseen prostituoituun. Mutta tänä nimenomaisena hetkenä ei ole tarvetta kummankaan palveluksille, mutta kuten totesin, koskaanhan sitä ei voi täydellisellä varmuudella sanoa ettei koskaan käytä prostituoidun tai ammattirakastajan palveluksia - tai ainakaan minä en voi sanoa, toisten puolesta en tietty lähde puhemieheksi.

vlad.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös