Projekti: Nicklas Hedberg

  • 26 271
  • 177

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Carlos


Ja toivon edelleen kaikkia INWT:n jäseniä saapumaan paikalle pelle-peliin, jossa idolimme The Bad H, a.k.a. The Narri-Killer, tekee vähintään 2 maalia narrien verkkoon. Jokaista Nicken maalia tulee juhlistaa nousemalla seisomaan nyrkki pystyssä ja huutamalla Braveheartin äänenpainolla "INWT!" (jos triplakonsonantti tuottaa ongelmia, vaihtoehtoisesti voi myös huutaa "In Nicce We Trust" tai sitten voi myös olla hiljaa)

Itse olen miettinyt jäsenyyshakemuksen pistämistä sisään kerhon perustamisesta alkaen, mutta joku sisälläni asuva skeptikko on toistaiseksi onnistunut jäädyttämään hankkeeni. Liput narri-peliin on kuitenkin plakkarissa ja jos Nicce (vai Nikke), tekee jonkun seuraavista, lupaan hakea jäsenyyttä:
-Saa tehopisteen.
-Saa jäähyn jostain miehekkäästä syystä.
-Taklaa.
-Pistää nappiavauksen tai syötön.
-Kuljettaa kiekon hyökkäysalueelle ja siellä lähelle vastustajan maalia.

Jännä nähdä miten käy jäsenyyteni. Liput on F1:ssa, jonka takana olevassa baarissa ostan kaljan heti kun edellämainitut asiat näkevät päivänvalon. Ostan kyllä muutenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
ai´van karmeeta

Tämä on lähes identtinen tilanne, kun odotettiin 80-luvulla pakolan lämäriä siniviivalta.Maaliin asti se ei mennyt omin avuin vaan vaati flipperi ilmiön ja mikä meteli sen jälkeen....
cool,cool,cool.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti coolman
haluan INWT:n jäseneksi koska tunnen suurta samaistumista kulttihahmoon.

Mai hambol öpolodzi, olen ollut "hiukan" kiireinen tässä eilen ja tänään, joten en ole ehtinyt hyväksyä anomustasi, mutta nyt sen teen. Eli jäsennumero 9 on sinun. :-)

Sivuhuomautuksena täytyy sanoa että kyllä maailmassa sattuu ja tapahtuu, eikä aina pelkästään kivoja juttuja, viitaten tuohon "hiukan kiireeseeni". Sen rinnalla Nicken seuraava hattutemppu on suorastaan todennäköinen mutta mitätön tapahtuma.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei terve, ihme jengii täälläkin.

In Nicke We Trust? Heh, haluuks joku ostaa sillan San Franciscosta halvalla? Meillä olis myös myydä todellinen powerforward Teemu Virkkunen joka voisi hyvin olla Nicken kauan kadoksissa ollut velipuoli tai jotain.

Btw, meillä oli jo Nicke fanclubi JHagin kanssa pari vuotta sitten! Luovutin puheenjohtajuuden kesällä kun Pena sweeppas pöydän tyhjäksi treidaamalla kukkakepin punapaitoihin.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Viestin lähetti scoutti
Kukkakeppi? Teillä on 3 nickeä heiveröisempää pakkia itsellä.
Ei siis huudella vieraisiin ketjuihin, niinkuin sanonta kuuluu.

Missään sarjassa, missään päin maailmaa ei löydy NH:ta heiveröisempää pakkia. Jos nyt kuitenkin jätettäisiin alle D-juniori ikäiset pelaajat tämän keskustelun ulkopuolelle ?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti scoutti
Kukkakeppi? Teillä on 3 nickeä heiveröisempää pakkia itsellä.
Ei siis huudella vieraisiin ketjuihin, niinkuin sanonta kuuluu.

Hehehe...Ihan vain mielenkiinnosta, ketkä ovat nämä kolme Nickeä heiveröisempää pakkia? Voin jo nyt sanoa että olet niin väärässä kun ihminen voi yksinkertaisesti olla mutta for the sake of the argument, kerros nämä kolme 'onnellista'...
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti scoutti
Noniin. tästä jo t55:n kanssa irkissä väännettiin..
Pakkeja heiveröisiä ovat siis Jalasvaara, Murphy ja Pelkonen.
Hyökkääjiä en alkanut edes loppuun asti laskea, kun niillä näyttäisi 10:n nippu täyttyä teidän joukkueesta :D
Lähteenä tässä siis www.bleg.fi ja pelaajien painot.

Niklas Hedberg, 179 cm ja 80 kg, painoindeksi 24

Cory Murphy, 178 cm ja 84 kg, painoindeksi 26
Janne Jalasvaara, 181 cm ja ja 82 kg, painoindeksi 25
Tommi Pelkonen, 183 cm ja 81 kg, painoindeksi 24

Hyökkääjistämme Hedbergin painoisia löytyy vain Matti Näätänen.
Silti hänkin Hedbergiä 20 x fyysisempi.

Lähteenä käytetty Jatkoajan sivuja.
Ja äläkä tule väittämään että BÄNG-hifk.fi -sivujen mukaan Hedberg painaa yli tuon 80 kg. Ei todellakaan.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy
Niklas Hedberg, 179 cm ja 80 kg, painoindeksi 24

Cory Murphy, 178 cm ja 84 kg, painoindeksi 26
Janne Jalasvaara, 181 cm ja ja 82 kg, painoindeksi 25
Tommi Pelkonen, 183 cm ja 81 kg, painoindeksi 24

Hyökkääjistämme Hedbergin painoisia löytyy vain Matti Näätänen.
Silti hänkin Hedbergiä 20 x fyysisempi.

Lähteenä käytetty Jatkoajan sivuja.
Ja äläkä tule väittämään että BÄNG-hifk.fi -sivujen mukaan Hedberg painaa yli tuon 80 kg. Ei todellakaan.

Bäng SM-Liigan sivujen mukaan Hedbergin mitat ovat 177 cm ja 81 kg. Sitäpaitsi hemmo on syönyt aattona potran possun. Revi Sä siitä. Hedukka on sata kertaa fyysisempi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ja paskat, Hedbergin luvut on oikeasti tyyliin 174/70, kaikki muu on suurta kusetusta. Kuinka moni teistä on nähnyt Niken siviilit päällä?

Niin ja hyvä verrata -83 syntyneitä junnuja kaveriin joka taitaa olla jo 24v, eihän siinä ole kuin 5v ikäeroa parhaassa massanhaku vaiheessa.

Btw scoutti, kuinka kukkakepiltä Murphy näytti ajaessaan Grunnin hirveellä pommilla toiselle planeetalle siinä tokassa matsissa? Hedberg ei ikimaailmassa tule ajamaan ketään kylmäksi SM-liigassa, se on fakta.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Senior
Sitäpaitsi hemmo on syönyt aattona potran possun.

Ai, mä taas oon kuullut että Nicke on kasvissyöjä ja siviilipalveluksen käynyt - siis IFK:n näköinen pelaaja.

EDIT: Tofupossu.
 
Viimeksi muokattu:

Rebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Viestin lähetti Daespoo
Hedberg ei ikimaailmassa tule ajamaan ketään kylmäksi SM-liigassa, se on fakta.

Tut se mikään fakta on, Hedberg kuitenkin ajoi Jörgen Jönssonin keräilemään kamojaan Ahvenanmaan turnauksessa. Ja taklasi viimeisimmässä Blues-ottelussakin. Harvinaisuushan se on kuin Markku Hurmeen osuma tyhjään maaliin, mutta kyllä niitä kerran vuodessa tapahtuu.
 

Carlos

Jäsen
Noh, noh

Onpas täällä nyt böhölls-veljet lämpöisenä The Bad H:sta. :-) Ymmärrän kyllä että katkeruus on kovaa kun tämä helmi on päästetty naapuriin, mutta antakaa miehelle silti vähän breikkiä, hyvä pelaaja se on.

Nicce tekee Hifk-uran avausmaalin perjantaina Lahdessa, jolloin olen todennäköisesti katsomossa hurraamassa (jos naiset suo). Rumba jatkuu sitten narri -pelissä, jossa Nicce soittaa yläputkea kuin kirkonkelloja, ja merkkauttaa tililleen tehot 2+2, Hifkin voittaessa 7-1. Jokerit häviää pelin koska Hifk on syönyt tauolla vain kinkkua ja jokerit on harjoitellut kovempaa kuin koskaan.

Nicce on kone!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
En kuppakeppiydellä tarkoita pelkkää pituus/paino-indeksiä vaan yleistä 'painoarvoa' kentällä. Ja sitähän Nikellä on nolla, kun kaveri lämää siniseltä niin harvoin jaksaa se lepakko pysyä ilmassa maaliin asti. Nicen taklaukset ovat just näitä SM-liiga taklauksia eli vähän tönästään sinneppäin jne.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Daespoo
Ja paskat, Hedbergin luvut on oikeasti tyyliin 174/70, kaikki muu on suurta kusetusta.

Jolloin varmaan Tommyn ilmoittamat:

''Cory Murphy, 178 cm ja 84 kg,
Janne Jalasvaara, 181 cm ja ja 82 kg,
Tommi Pelkonen, 183 cm ja 81 kg''

ovat kanssa suurta kusetusta ja luvut ovat oikeasti tyyliin

CM 169 cm ja 69 1/2 kg
JJ 171 cm ja 68 kg
TP 172 cm ja 67 kg.

Juu. Eli Nickelle liigasivuilla ilmoitetut 177/81 on shittiä. Asiakeskustelu.

Jannut on vaan meille kateellisia :)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Senior
Jannut on vaan meille kateellisia :)

Ainoa asia josta IFK:lle voi olla kateellinen on puolustajien pistepörssi. Pyydänkin sinua, Senior, vilkaisemaan sarjataulukkoa, pistepörssiä ja maalivahtipörssiä.

..okei, mä jätän tähän.
Kohta taas neiti-IFK-fanit näpyttelee "Raportoi viesti moderaattoreille" nappia.
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Tommy
Ainoa asia josta IFK:lle voi olla kateellinen on puolustajien pistepörssi. Pyydänkin sinua, Senior, vilkaisemaan sarjataulukkoa, pistepörssiä ja maalivahtipörssiä.

..okei, mä jätän tähän.

Kävin mieliksesi katselemassa, mutten oikein tajunnut, miten se liittyy NHedbergiin. Varmaan yhtä vähän, kuin että minä pyytäisin Sinua katselemaan samaisista paikoista esim yleisömääriä ja jäähallistanne mestaruusviirien määrää. Tai pyytäisin tarkastamaan ulkolämpötilan tai hallinne bissehinnat. Niinku mitä sitte? Pyydänkin Sinua, Tommy, pysymään asiassa.

Joo, jätetään vaan.
 

Q

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ULUVFC (kutsuttu kunniajäsen)
Viestin lähetti Daespoo
En kuppakeppiydellä tarkoita pelkkää pituus/paino-indeksiä vaan yleistä 'painoarvoa' kentällä. Ja sitähän Nikellä on nolla, kun kaveri lämää siniseltä niin harvoin jaksaa se lepakko pysyä ilmassa maaliin asti. Nicen taklaukset ovat just näitä SM-liiga taklauksia eli vähän tönästään sinneppäin jne.

Sana "kukkakeppi" liitetään aina mielissä tiettyyn Judakseen, eikä sillä ole mitään tekemistä Nicholas "Dynamate" Hedbergin kanssa. Espoon kannattajien kuokkiminen NH ketjussa herättää tiettävästi huomiota jo päättävissä tahoissa, jossa muistikirjaan on tehty merkintöjä.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Olen kuullut HUHUN, joka saa Carloksen surulliseksi. Nimittäin saattaa olla, että The Big Bad NH jättää HIFKin jo tammikuun aikana.

Korostan, että tämä on huhu.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti scoutti
Jiihakki alkaa kyllä lipsumaan näissä tiedoissa jo aika pahasti :)
Vielä aiemmin tuli kohtuudella tietoa, nyt enään mutua ja pitkän kierron "varmaa" tietoa..harmi..

No älä sinä siitä paineita ota, veli hyvä. Lukikos tuossa yläpuolella, että HUHU? Mainittakoon vielä, että kuulin asiasta sinulle ehkä vieraalta taholta: HIFKin ulkopuolelta. Kyllä, sieltäkin kuulee ihmeellisiä asioita, jotka joskus toteutuvat. Kuten viime kevätkaudella, jolloin Mäkkärin tuleva lähtö HIFKistä oli uutinen kaikkialla muualla, paitsi HIFKissä.

Mainittakoon myös, että minulle on aivan yks hailee, missä N.Hedberg pelaa.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Olen kuullut huhun jonka mukaan Q puhuu usein ja paskaa. Korostan että tämä on siis vain huhu.

Kerroppas JHaagi lisää tästä, kuka voi olla niin ty..viisas että olisi ottamassa Kukkiksen? Ei liene Suomesta...?
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Daespoo
Kerroppas JHaagi lisää tästä, kuka voi olla niin ty..viisas että olisi ottamassa Kukkiksen? Ei liene Suomesta...?

Mutta johan sinä kuulit, että NH on ja pysyy HIFKissä. En ole pitkiin aikoihin kertonut mitään faktaa, ainoastaan mutua, kuten 18.12, jolloin kerroin Blues-HIFK -ketjussa HIFKinkiin tehneen tarjousta Stapletonista. Jostain syystä kukaan ei tuolloin kiistänyt mitään.

Tammikuussa tehdään useiden joukkueiden toimesta monenlaisia vaihtokauppoja, joissa Niccekin saattaa liikahtaa. Tai sitten ei. Nicce on -aivan yllättäen- 3goalsin miehiä ja 3goalsin palveluja käyttävät HIFKin lisäksi ainakin Saipa ja Ilves, joiden kanssa HIFK on ennenkin liikuttanut pelaajia. Viimeksi tuli Vopat (Ipa) ja menivät Aki ja Aigars (Saipa). Jospa sillä sektorilla sitten olisi kenties kohua herättäviä kauppoja suunnitteilla?

Näissä asioissa on hyvä muistaa nöyryys ja lisäksi se, että A:ssa hyökkääjänä pelatessaan Nicce mätti maaleja ihan simona. Minulle on vielä toistaiseksi suuri arvoitus, mitä tekemistä sillä on sen kanssa, mitä Nicce puolustajana tekee 24-vuotiaana liigassa juuri nyt.

Mutta niin kauan kuin NH punaista paitaa kantaa, hän on mustanaamion tai jonkun vastaavan suojeluksessa. Meillä nääs vedetään yhtä (hirtto)köyttä.
 

Iso_kutonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Senior
...hallinne bissehinnat.

ei millään pahalla, mutta oletko oikeasti ostanut espoossa sitä litkua jota ne bisseksi siellä nimittää??

ja sitten asiaan ?= )

olen nähnyt tällä kaudella jopa (1) yhden pelin jossa nicce on pelannut sillä tasolla kuin pena on odottanut

- #77 rafun fyysisyys ja sijoittuminen
- #4 timosen johtajuus ja oman pään pelaaminen

ja sitten todella monta paskaa peliä niin miten te oikein viitsitte leikkiä näin vakavalla asialla (IFK) ja lisätä bensaa liekkeihin ???
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Iso_kutonen
ja sitten todella monta paskaa peliä niin miten te oikein viitsitte leikkiä näin vakavalla asialla (IFK) ja lisätä bensaa liekkeihin ???

Couldn´t agree more. Hedberg tiedettiin jo etukäteen paskaksi hankinnaksi ja mitään yllättävää ei ole tapahtunut sen jälkeen. Paitsi ehkä se, että Nicce ei ole osoittanut edes niitä kiekollisia kykyjään, joita hänellä kuulemma on, kuin pieninä välähdyksinä.

Valitettavasti sellainen taktiikka ei edelleenkään onnistu kovin usein, että ostetaan huono ja toivotaan, että se muuttuu hyväksi. Halpa tapahan se on. Toinen tapa olisi maksaa jo lähtöhinnaltaan vähän enemmän. Lisähaittana Nicestä mainittakoon se, että hän vie omista kavereista ainakin Lamberg/Lostedt -osastolta peliaikaa koko ajan, mutta mitäs me omista jätkistä.

Ei ole kuitenkaan Nicen syytä, että hän meillä pelaa, joten onnea matkaan vaan.

---
scoutti: Nimenomaan halusin ottaa esiin HIFK-ketjuissa aika vähän puhuttaneen Stapletonin esimerkiksi ihan lähiajan jutusta, jossa en puhu paskaa, mutua ynnä muuta. Syytöksesi minua kohtaan oli ala-arvoinen huitaisu. HIFKistä puhutaan paljon myös Nordiksen ulkopuolella, eivätkä pelaajaneuvottelut -myöskään ne jotka koskevat HIFKiä- ole edelleenkään pelkästään HIFKin toimiston tiedossa. Ihmettelen toisinaan HIFKin tapaa toimia pelaajamarkkinoilla, enkä ole ainoa, joka sitä ihmettelee. Olen siitäkin huolimatta hyvin tyytyväinen esimerkiksi Stathosiin ja Mrazekiin. Pärästä ja Vopatista nyt puhumattakaan. Joten ei siellä toimistollakaan tarvitse vetää hernettä nenään jokaisesta kritiikistä, kun kehujakin tulee. Nicen hankinta on kritiikkinsä ansainnut surkea ratkaisu pakkipulaan. Eikä Nicce meillä pelaisi, jos hän ei olisi 3goalsin listoilla. Enempää ei minulla ole todettavaa tästä casesta ja kommentoinkin jatkossa Nicceä ainoastaan matsiketjuissa. Syytönhän hän tähän tilanteeseen todellakin on.
---
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Iso_kutonen
ei millään pahalla, mutta oletko oikeasti ostanut espoossa sitä litkua jota ne bisseksi siellä nimittää??


Minkä sitä viinahimoissaan mahtaa? Kyllä olen sitä 'kaljaa' juonut. Olkoon selitykseni myös se, että tein sen Jatkiksen miesporukassa humaltumistarkoituksessa, kun en tohtinut pillimehuakaan tilata.

Mitä Nickeen ja kokonaisuuteen tulee, onhan aivan selvää, että kun katsotaan peliä, on Nicke kutakuinkin pelaavasta ryhmästä heikoin lenkki. RPLn tervehtyinen muuttanee pakkien asetelmaa. Sen jälkeen kysymys on enää se, pukeeko Nicke peleihin seitsemäntenä pakkina vai ei. Veikkaan jälkimmäistä. Miehelle on suotu mahdollisuus näyttää peluuttamalla häntä eri pakkien kanssa plus yv:t ja av:t. Fyysisyys ei vain riitä, siinä päällimmäinen ongelma.

edit: mä oon satavarma, että enterin jälkeen joku roplaa mun viestejä, kun niihin aina jää typoja. Ne lähtee virheettöminä.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Onkos muuten Reipperikin 3goalsin miehiä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös