Prohockey rankkasi tappelijat

• 10 420
  • 72

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS, Jokipojat, Oliwa#33,
Tänä vuonna oli ainakin myös aika onnistunut listaus eikös vain?

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viestin lähetti Oliwa33
Tänä vuonna oli ainakin myös aika onnistunut listaus eikös vain?
Itsehän en moista sontalehteä lue, viitsisitkö siis kertoa mitä ne ovat taas jutelleet? Montako ruotsalaista mahtui listoille?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Oliwa on varmaan kärjessä kun sillä on eniten tappeluita ;-)

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
En muista ihan tarkkaan kun en ostanu sitä vaan pummilla luin kaupassa mutta ainaki kärki oli tommonen... jotakuinki noin

1. Eric Cairns
2. Donald Brashear
3. Matt Johnson
4. Krzysztof Oliwa
5. tais olla Simon
6. oisko ollu Peters
7. Chris Neil kait
8. Scott Parker
9. Boulerice
10. Reed Low

Ja kunniamaininnoissa tais olla ainaki Brookbank, Burnett, Doull ja Hordistcuk ja pettymyksissä Worrell?, Purinton... Noin tais olla

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Oliwa33

1. Eric Cairns
2. Donald Brashear
3. Matt Johnson
4. Krzysztof Oliwa
5. tais olla Simon
6. oisko ollu Peters
7. Chris Neil kait
8. Scott Parker
9. Boulerice
10. Reed Low

Taas joku Magnus Johansson tehnyt listat, ei jumalauta mitkä naurut sain :D jajaja..... Brashear, JOHNSON, Oliwa, SIMON, NEIL, BOULERICE, LOW, hHAHahahahahah....

En enää kirjota tähän ketjuun, muuten mä kuolen =D

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ihan hyvähän tuo on... ehkä Burnettia ja Brookbankkia ja Hordia ja Fedorukkia ois voinu olla noitten Boulericen ja muiden tilalla mutta muuten hyvä... ennen oli kyllä parempi kun siinä oli katsaus Farmissa tappeleviin pelaajiin muttaa... SAY WHAAT!!!

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Oliwa33
Ihan hyvähän tuo on... ehkä Burnettia ja Brookbankkia ja Hordia ja Fedorukkia ois voinu olla noitten Boulericen ja muiden tilalla mutta muuten hyvä... ennen oli kyllä parempi kun siinä oli katsaus Farmissa tappeleviin pelaajiin muttaa... SAY WHAAT!!!

Siis, ihan hyvältä näyttää, ja sitten kuitenkin heittelet neljä nimeä jotka olisivat voineet olla listalla olevien pelaajien tilalla? Jokin tässä logiikassa ontuu, minä en hyvällä tahdollakaan voisi sanoa listaa hyväksi jos oma mielipiteeni eroaisi siitä noinkin paljon.

vlad.

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Jos PELKÄSTÄÄN viime kauden esityksiä vertaillaan, niin kyllähän tuossa vähän hajulla kuitenkin ollaan. Cairns nyt oli selkeä ykkönen ja Neilin, Simonin, Petersin, Boulericen, Johnsonin ja Oliwan hyvät kauden on myös huomioitu. Eihän noita Pro Hockeyn listoja voi nyt koskaan ihan totisina TOP 10 -listoina voi ottaa, vaan ennemminkin mainintoina edellisellä kaudella hyvin onnistuneista tappelijoista. Mutta tässähän voisi itsekin alkaa analysoimaan viime kauden tuloksia tarkemmin ja vääntämään omaa listaa.

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin että hyvältähän se näyttää mutta ite arvioisin viime kaudesta että BOULERICE ja NEIL ei kuulu listalle. Sinne olisi voinut heittää !NIIDEN KAHDEN TILALLE! Hordichukin, Brookbankin tai Doullin tai Fedorukin. Ymmärtääkö vlad? Neljä pelaajaa jotka olis voinu olla kukin noiden kahden tilalla! Logiikkaa HAH!!! Ei siinä niin isoa eroa ole ettei vois hyväks sanoa!!!

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viestin lähetti Oliwa33
Kyllä mun mielstä tappeluun pitää olla se syy että "vittu kun toi teki tolle tollai tai mulle tollain ni se ei tuolta jäästä nouse ennen ku se on kaivettu sieltä!" Ei pelkäästään silleen että "Hitsiläinen mähän oon venäjältä enkä oo koskaan tapellu ja tosssa on tommonen pehmeen näkönen poika jota ois kiva kosketella"
Tässä viestissä on faktat niin päin persettä että ihan ihmetellä pitää että onko se vahinko. Olin tuolloin jenkeissä ja näin koosteen pelistä toisen matsin erätaolla. Tappelua edeltäneessä joukkueiden välisessä pelissä Edmonton mittasi Kovalchukin mailan, joka olikin laiton ja niin Ilja siitä sai jäähyn. Jäähyn jälkeen hän teki maalin joukkuekaverinsa mailalla ja meni tahallaan tuulettamaan ja siten ärsyttämään/provosoimaan Oilersin joukkuetta heidän vaihtoaitoansa eteen huudellen penkille. Tuon seuraavan kohtaamisen jälkeen öljyn pelaajat myönsivät että oli sovittu että Iljaa muistutetaan hänen käytöksestään. Comrie tekikin siinä pelissä ruman tempun Iljalle, josta jälkimmäinen suuttui sen verran että molemmat olivat tappeluun tarpeeksi lämpimiä. Syytä oli siis niin paljon että kaksi puhdasta taitopelaajaa olivat valmiita tappelemaan. Comrie sai tappelusta pelirangaistuksen koska hänen tie-down oli auki, joka tietenkin todistaa ettei kyseessä ollut sovittu juttu (hän kertoi ettei sitä käyttänyt koska ei tappele lähes koskaan).

Tätä ei sitten pro-hockeyssä mainittu?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Oliwa33
NO HYVÄ NÄIN!!!

Onneksi koulut jatkuvat pian...

Simonin hyvästä kaudesta en voi olla samaa mieltä. Se oli hänen tasollaan verrattuna aiempiin loukkaantumisten täyttämiin kausiin hyvä, mutta... todellinen heavyweight? Ei.

edit:

[katumus]
anteeksi että kirjoitin vielä tähän ketjuun
[/katumus]

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Cairns: Simonin hyvästä kaudesta en voi olla samaa mieltä. Se oli hänen tasollaan verrattuna aiempiin loukkaantumisten täyttämiin kausiin hyvä, mutta... todellinen heavyweight? Ei.

Juuri tuota vähän niinkuin tarkoitinkin. Eihän Simon mikään TOP 10 -tappelija missään nimessä (enää) ole, mutta pre season ja post season mukaanlukien kuluneella kaudella kuitenkin 18 tappelua ilman yhtäkään selkeää tappiota (jos muistan oikein) ja ihan mukaviakin tuloksia oli nähtävissä. Esim. muutama komea ja painava osuma Floridan poikien (Hordichuk & McNeill) leukaperiin.

Eli jos Pro Hockeyn listan otsikon ajattelee: "tappelijoita, joiden viime kausi on maininnan arvoinen", niin silloin kyseinen lista on mielestäni ihan OK. Toki siinä tapauksessa listalta puuttuu paljon nimiä, mutta kuten sanottua, hajulla kuitenkin mielestäni ollaan.

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Oliwa33
Niin että hyvältähän se näyttää mutta ite arvioisin viime kaudesta että BOULERICE ja NEIL ei kuulu listalle. Sinne olisi voinut heittää !NIIDEN KAHDEN TILALLE! Hordichukin, Brookbankin tai Doullin tai Fedorukin. Ymmärtääkö vlad? Neljä pelaajaa jotka olis voinu olla kukin noiden kahden tilalla! Logiikkaa HAH!!! Ei siinä niin isoa eroa ole ettei vois hyväks sanoa!!!

Miten vitussa kahden tilalle voi heittää neljä, kusun vaan.

Kirjoitit seuraavaa:

"Ihan hyvähän tuo on... ehkä Burnettia ja Brookbankkia ja Hordia ja Fedorukkia ois voinu olla noitten Boulericen ja muiden tilalla mutta muuten hyvä..."

Luettelet siis neljä nimeä, jotka olisivat voineet olla "Boulericen ja muiden tilalla" - ketä muita tarkoitat? Tästä tyhmä, kuten minä, saa sen käsityksen, että listalta poistettavia pelaajia olisi yhteensä se neljä kun kerran tilalle olisi tulossa neljä uutta pelaajaa listauksesi mukaan.

Mutta, ihan oikeasti, näihin NHL-osion tappeluketjuihin kirjoittaminen on yhtä tyhjän kanssa kun muutamia - positiivisia - poikkeuksia lukuunottamatta, kirjoittajat kirjoittavat kuin heitä olisi ladattu kakkosnelosella ottalohkoon. Jälki on meinaan sen näköistä... kerää täältä sitten kunnon infoa.

Turhauttaa...

vlad.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti vlad
Mutta, ihan oikeasti, näihin NHL-osion tappeluketjuihin kirjoittaminen on yhtä tyhjän kanssa kun muutamia - positiivisia - poikkeuksia lukuunottamatta, kirjoittajat kirjoittavat kuin heitä olisi ladattu kakkosnelosella ottalohkoon. Jälki on meinaan sen näköistä... kerää täältä sitten kunnon infoa.

en tiedä muista kirjoittajista, mutta ainakaan itse en enää edes jaksa kauden aikana kommentoida melkein mitään asiaa, samat ympäripyöreät vastaukset välkkyvät täällä aina joka tapahtuman jälkeen ja vastauksia kierrätetään ulkomaalaisilta palstoilta ja esitetään ne omina mielipiteinä/teksteinä... laadukasta.

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Cairns: en tiedä muista kirjoittajista, mutta ainakaan itse en enää edes jaksa kauden aikana kommentoida melkein mitään asiaa, samat ympäripyöreät vastaukset välkkyvät täällä aina joka tapahtuman jälkeen ja vastauksia kierrätetään ulkomaalaisilta palstoilta ja esitetään ne omina mielipiteinä/teksteinä... laadukasta.

Suuresti ärsyttää myös FC:n foorumin taso, joka on viime vuosina laskenut kuin se kuuluisa "lehmän häntä". Ennen vanhaan (90-luvun lopulla) se oli suorastaan loistava tappelufoorumi, mutta nykyään edes yhden informatiivisen viestin löytäminen niiden satojen, jopa kymmenien turhanpäiväisten kommenttien seasta on yhtä tuskaa.

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
4 pelaajaa jotka ainakin olivat parempia kuin kyseiset 2. heistä esim 2 parasta olisi voinut olla tuolla listalla mutta laitoin kuitenkin neljä nimeä jotka olivat parempia kuin ne kaksi! Jos mä oon saanu kakkosnelosesta kuuppaani ni mietin vaan että mikä sun kaaliis on kolahatanu!! Ihan pelleilykshän tää meni joten puhukaa vaan siitä kuinka huonoks on keskustelu menny mä en viiti!

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Itkuraivari huudettu!

Itse en voi käsittää, mitä esim. Parker tekee tuolla listalla, tai sitten viime kaudella ei tappelijoita juuri nähty. Onhan se kova tappelija varmasti, mutta eihän se juuri viime kaudella ehtinyt tapella kun ei kokoonpanossa riittänyt paikkoja...

Rob Davison listoille ja sassiin!!!

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
vilpertti: Itse en voi käsittää, mitä esim. Parker tekee tuolla listalla, tai sitten viime kaudella ei tappelijoita juuri nähty. Onhan se kova tappelija varmasti, mutta eihän se juuri viime kaudella ehtinyt tapella kun ei kokoonpanossa riittänyt paikkoja...

Kyllä Parker sentään 15 kertaa tappeli, joka on ihan hyvä määrä NHL:ssä.

Parkerin NHL-kaudet:
98/99: Colorado, 27 ott, 7 tap
00/01: Colorado, 69 ott, 15 tap
01/02: Colorado, 63 ott, 16 tap
02/03: Colorado, 43 ott, 8 tap
03/04: San Jose, 50 ott, 15 tap

Eli, kyllä Parkerkin viime kaudesta petrasi kuitenkin aika kivasti.

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Liian vähän tappelevat siis NHL:ssä =)

larzzon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina
Viestin lähetti Oliwa33

Ja kunniamaininnoissa tais olla ainaki ... Doull ... Noin tais olla

Kunniamaininta siitä, että otti turpaansa (lähes) yhtä monesti kuin tiputti hanskat?

No kyllähän Dougie loppua kohden paransi kuin sika juoksuaan, mutta vauhti ei siltikään äitynyt järin kovaksi...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy