Viestin lähetti Oliwa33
Tänä vuonna oli ainakin myös aika onnistunut listaus eikös vain?
Itsehän en moista sontalehteä lue, viitsisitkö siis kertoa mitä ne ovat taas jutelleet? Montako ruotsalaista mahtui listoille?Viestin lähetti Oliwa33
Tänä vuonna oli ainakin myös aika onnistunut listaus eikös vain?
Viestin lähetti Oliwa33
1. Eric Cairns
2. Donald Brashear
3. Matt Johnson
4. Krzysztof Oliwa
5. tais olla Simon
6. oisko ollu Peters
7. Chris Neil kait
8. Scott Parker
9. Boulerice
10. Reed Low
Viestin lähetti Oliwa33
Ihan hyvähän tuo on... ehkä Burnettia ja Brookbankkia ja Hordia ja Fedorukkia ois voinu olla noitten Boulericen ja muiden tilalla mutta muuten hyvä... ennen oli kyllä parempi kun siinä oli katsaus Farmissa tappeleviin pelaajiin muttaa... SAY WHAAT!!!
Tässä viestissä on faktat niin päin persettä että ihan ihmetellä pitää että onko se vahinko. Olin tuolloin jenkeissä ja näin koosteen pelistä toisen matsin erätaolla. Tappelua edeltäneessä joukkueiden välisessä pelissä Edmonton mittasi Kovalchukin mailan, joka olikin laiton ja niin Ilja siitä sai jäähyn. Jäähyn jälkeen hän teki maalin joukkuekaverinsa mailalla ja meni tahallaan tuulettamaan ja siten ärsyttämään/provosoimaan Oilersin joukkuetta heidän vaihtoaitoansa eteen huudellen penkille. Tuon seuraavan kohtaamisen jälkeen öljyn pelaajat myönsivät että oli sovittu että Iljaa muistutetaan hänen käytöksestään. Comrie tekikin siinä pelissä ruman tempun Iljalle, josta jälkimmäinen suuttui sen verran että molemmat olivat tappeluun tarpeeksi lämpimiä. Syytä oli siis niin paljon että kaksi puhdasta taitopelaajaa olivat valmiita tappelemaan. Comrie sai tappelusta pelirangaistuksen koska hänen tie-down oli auki, joka tietenkin todistaa ettei kyseessä ollut sovittu juttu (hän kertoi ettei sitä käyttänyt koska ei tappele lähes koskaan).Viestin lähetti Oliwa33
Kyllä mun mielstä tappeluun pitää olla se syy että "vittu kun toi teki tolle tollai tai mulle tollain ni se ei tuolta jäästä nouse ennen ku se on kaivettu sieltä!" Ei pelkäästään silleen että "Hitsiläinen mähän oon venäjältä enkä oo koskaan tapellu ja tosssa on tommonen pehmeen näkönen poika jota ois kiva kosketella"
Viestin lähetti Oliwa33
NO HYVÄ NÄIN!!!
Cairns: Simonin hyvästä kaudesta en voi olla samaa mieltä. Se oli hänen tasollaan verrattuna aiempiin loukkaantumisten täyttämiin kausiin hyvä, mutta... todellinen heavyweight? Ei.
Viestin lähetti Oliwa33
Niin että hyvältähän se näyttää mutta ite arvioisin viime kaudesta että BOULERICE ja NEIL ei kuulu listalle. Sinne olisi voinut heittää !NIIDEN KAHDEN TILALLE! Hordichukin, Brookbankin tai Doullin tai Fedorukin. Ymmärtääkö vlad? Neljä pelaajaa jotka olis voinu olla kukin noiden kahden tilalla! Logiikkaa HAH!!! Ei siinä niin isoa eroa ole ettei vois hyväks sanoa!!!
Viestin lähetti vlad
Mutta, ihan oikeasti, näihin NHL-osion tappeluketjuihin kirjoittaminen on yhtä tyhjän kanssa kun muutamia - positiivisia - poikkeuksia lukuunottamatta, kirjoittajat kirjoittavat kuin heitä olisi ladattu kakkosnelosella ottalohkoon. Jälki on meinaan sen näköistä... kerää täältä sitten kunnon infoa.
Cairns: en tiedä muista kirjoittajista, mutta ainakaan itse en enää edes jaksa kauden aikana kommentoida melkein mitään asiaa, samat ympäripyöreät vastaukset välkkyvät täällä aina joka tapahtuman jälkeen ja vastauksia kierrätetään ulkomaalaisilta palstoilta ja esitetään ne omina mielipiteinä/teksteinä... laadukasta.
vilpertti: Itse en voi käsittää, mitä esim. Parker tekee tuolla listalla, tai sitten viime kaudella ei tappelijoita juuri nähty. Onhan se kova tappelija varmasti, mutta eihän se juuri viime kaudella ehtinyt tapella kun ei kokoonpanossa riittänyt paikkoja...
Viestin lähetti Oliwa33
Ja kunniamaininnoissa tais olla ainaki ... Doull ... Noin tais olla