Prohockey rankkasi tappelijat

• 10 421
  • 72
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Kunniamaininnan ansaitsee myös Vladimir Malakhov. Vaikka mies ei taitavana pelaajana olekaan mikään tappelija, niin tietääkseni Malakhov ei ole koskaan hävinnyt tappelua NHL:ssä, vaikka on otellut muutaman kerran koviakin gooneja vastaan.

Malakhov lienee venäläisistä ylivoimaisesti paras tappelija tällä hetkellä. Parempi, kuin esimerkiksi goonin maineessa oleva Andrei Nazarov.

Malakhov on erittäin vahva pelaaja, yksi NHL:n fyysisesti voimakkaimmista pelaajista. Ja kun miehen tappelutekniikka ei ole ollenkaan huono, niin mies pystyy käyttämään valtavia voimiaan tappelutilanteissa hyväkseen. Muistaakseni Malakhov tulokaskaudellaan 1992-1993 rökitti pahasti tappelussa silloisen NY Rangersin kovan goonin Joey Kocurin, joka oli nuorelle venäläistulokkaalle varsin kova saavutus.

Hyvä kysymys on, että missä Malakhov on oppinut tappelemisen taidon? Venäjällähän ei pahemmin tapeltu kaukalossa, kun Malakhov siellä pelasi.

Malakhov ei koskaan luonut mainetta tappelijana, siihen hän oli ja on liian hyvä pelaaja. Mutta mielestäni hän on silti yksi liigan kovimmista pelaajista myös nyrkkien heiluttelussa.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Taisi olla Jagsilta vuosisadan syötti :D

Vladimir Malakhov 1998-2004

vs:
Kevin Dineen
Josef Vasicek
Joe Sacco
Jeff Cowan
Jody Shelley
Nathan Horton

"Muutamia kertoja" ei ole tullut siis myllytettyä kunnon gooneja vastaan. Shelley'tä vastaan ei jakoa ollut kun Shelley tuli suojelemaan Nashia jota Malakhov kohteli kaltoin.

Tormentori voi kertoa enemmän...

edit: Malakhov ei suinkaan rökittänyt Kocuria, mutta munaa oli matsata Kocuria vastaan.

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti The Original Jags
Hyvä kysymys on, että missä Malakhov on oppinut tappelemisen taidon? Venäjällähän ei pahemmin tapeltu kaukalossa, kun Malakhov siellä pelasi.

Tappelemaan mies ei ole oppinut koskaan. Voimansa mies on saanut samoista napeista kuin muinaisen neuvostoliiton kuumiehet. Lisää voit tiedustella privassa.

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, TPS, Jokipojat, Oliwa#33,
Oliwa

Go Go Kris uudessa seurassaan!!! Siinä teille paras eurooppalainen kautta aikain ja tämän hetken top-3 NHL

Mikä Malakov makaroonimies rangerssista joka saattaa joskus kattoa vastustajaa tuhmasti mutta muuten varsin pehmee... perus venäläinen keskitason pelaaja pohjatason kovistelija!

Suosikkijoukkue
Re: Oliwa

Viestin lähetti Oliwa33

Mikä Malakov makaroonimies rangerssista joka saattaa joskus kattoa vastustajaa tuhmasti mutta muuten varsin pehmee... perus venäläinen keskitason pelaaja pohjatason kovistelija!

Heh, no kerropas yksikin suomalainen huipputason pelaaja, joka voittaisi Vladin tappelussa?

Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Tormentori
Tappelemaan mies ei ole oppinut koskaan. Voimansa mies on saanut samoista napeista kuin muinaisen neuvostoliiton kuumiehet. Lisää voit tiedustella privassa.

Jos mies tappelee tasapäisesti Joey Kocurin kanssa tulokaskaudellaan, niin ei mies aivan pehmo voi olla.

Myös Eric Lindros ja Cam Neely hankkivat voimansa samoista napeista. Tämä on totta, koska sanon näin.

Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Cairns

edit: Malakhov ei suinkaan rökittänyt Kocuria, mutta munaa oli matsata Kocuria vastaan.

Voit olla oikeassa.

Mutta siitä olen varma, että jonkun Rangersin pelaajan Malakhov rökitti tappelussa tulokaskaudellaan. Kyseessä oli joku kovanaama. Olisiko ollut Greg Gilbert tai Jeff Beukeboom?

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Oliwa

Viestin lähetti The Original Jags
Heh, no kerropas yksikin suomalainen huipputason pelaaja, joka voittaisi Vladin tappelussa?
Heh tosiaan mutta siitä ei ookkaan kysymys vaan siitä onko se NHLn kovimpia pelaajia tai jtn. Onhan hän venäläiseksi röyhkeä ym. mutta ei lähelläkään kovimpien pelaajien kärkeä... ei J.Ruutuakaan kehuta NHL-kovimpien pelaajien eliittiin vaikka onkin kova härnäämään ja oli suomessa "kova". Näillä vois vaikka tiukka matsi olla vai eiks je? Onhan se Jape tapellu tälläki kaudella näitä isoja niinku Blakeaki vastaan... on seki kova

Viimeksi muokattu:

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ainiin ja oishan se Nazrovi näistä kahesta se voittaja... Enemmän tapellu

Viimeksi muokattu:

Dingman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dingman+Helenius+Luodes
"Malakhov ei koskaan luonut mainetta tappelijana, siihen hän oli ja on liian hyvä pelaaja. Mutta mielestäni hän on silti yksi liigan kovimmista pelaajista myös nyrkkien heiluttelussa".

Ohhoh! Malahoovin poijaasta leivottu tappelija. Jos hänen tappelulistaansa tarkastelee niin............ jaa noh, ehkä hän tosiaan on yksi kovimmista pelaajista myös nyrkkien heiluttelussa. (lista käsittää vain regular-season matseja ja ei ehkä ole täysin puhdas, mutta suuntaa antava :-D)

Brian Benning (Philadelphia) 28.11.92
Bob Sweeney (Buffalo) 26.12.93
Bob Sweeney (Buffalo) 08.02.94
Shjon Podein (Philadelphia) 24.01.95
Sandy Moger (Boston) 04.11.95
Ted Drury (Ottawa) 30.12.95
Shjon Podein (Philadelphia) 01.02.96
Jamie Huscroft (Calgary) 17.02.96
Alexandre Daigle (Ottawa) 23.12.96
Kevin Dineen (Carolina) 17.11.98
Josef Vasicek (Carolina) 05.10.01
Joe Sacco (Washington) 23.11.01
Jeff Cowan (Atlanta) 22.03.02
Nathan Horton (Florida) 20.10.03

Viimeksi muokattu:

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hahaha Daigle ton matsin mä haluisin nähä! xD

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hahaha Daigle ton matsin mä haluisin nähä! xD

En usko et haluaisit :-) Oli se jotain niin kauheaa katsottavaa. Käsilaukut vain puuttuivat.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen oma Olli Jokinen antoi myös käsilaukkuhumpan faneille yhdessä Alex Daiglen kanssa.

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mua ihan värisyttää tommonen fightcard jossa mainitaan Daiglen nimi... Joskus oli broadstreetbully.comissa top5 änäritähtien tappeluita... siinä oli Kovalchuk vs Comrie. SE oli kauheeta kattomista. Ne ei ottanu edes otetta toistensa paidoista ja pyörivät ja yrittivät huitoa ttodella kaukaa. Tuskin yhtään osumaa :)

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Oliwa33
Mua ihan värisyttää tommonen fightcard jossa mainitaan Daiglen nimi... Joskus oli broadstreetbully.comissa top5 änäritähtien tappeluita... siinä oli Kovalchuk vs Comrie. SE oli kauheeta kattomista. Ne ei ottanu edes otetta toistensa paidoista ja pyörivät ja yrittivät huitoa ttodella kaukaa. Tuskin yhtään osumaa :)

Mitä sitten? Pääasia että pojat "showed up".

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Cairns
Mitä sitten? Pääasia että pojat "showed up".
Kyllä mun mielstä tappeluun pitää olla se syy että "vittu kun toi teki tolle tollai tai mulle tollain ni se ei tuolta jäästä nouse ennen ku se on kaivettu sieltä!" Ei pelkäästään silleen että "Hitsiläinen mähän oon venäjältä enkä oo koskaan tapellu ja tosssa on tommonen pehmeen näkönen poika jota ois kiva kosketella" :D Niin ja kyllähän ne näytösmatsit sitten ymmärtää kun siellä on Kovemmat kaverit sytyttämässä yleisöö niinku Oliwa vs. Johnson eiks ni! Pelatkoot ne jotka sen osaa ja ne jotka ei ni tapelkoot

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Oliwa33
Pelatkoot ne jotka sen osaa ja ne jotka ei ni tapelkoot

muutama sana:
2003-2004 Stanley Cup Finaalit, Jarome Iginla vs. Vincent Lecavalier... sen merkitys ottelusarjalle... pelaajien tahto...

edit: ethän sä voi olla tosissasi? :D

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
on kai se vähän eri juttu SC finaali ja runkosarja! Ja ne sentään osaa tapella Iginlakin myllyttäny Bill Guerinin jäihin... Playoffit on ihan eri juttu! Just sen tahtolatauksen takii...

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
En voi uskoa silmiäni...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Oliwa33
Pelatkoot ne jotka sen osaa ja ne jotka ei ni tapelkoot

Uskomatonta tekstiä, samanaikasesti eurooppalaisia, jotka perääntyvät tappelukutsusta (eivät vastaa huutoon) syytetään ties miksi, täällä joku oliwa kritisoi sitä jos joku taitopelaaja joskus heittää hanskansa jäihin.

Minä ainakin arvostan taitopelaajaa joka rohkenee heittää hanskansa jäihin, kuten teki Kapanenkin tässä jokunen kausi sitten. Sillä ei ole väliä miltä tappelu näyttää tai onko se kuinka ammattimaista, tärkeintä on se signaali minkä teko lähettää niin vasutustajalle kuin myös seurakavereille.

Tappelemaan ei opi muuta kuin tappelemalla - jos silloinkaan. Propsit täältä jokaiselle joka siihen hommaan rohkenee ryhtyä!

vlad.

Oliwa33

Jäsen
Suosikkijoukkue
En mä sitä kritisoi enkä sano ettei se olisi hieno ja arvostettava teko joukkuetta kohtaan ja kyllähän yksi tappelu kaudessa piristää ketä vaan... mutta se että jos tapellaan ni tapellaan kunnolla. Ne jotka on ton tangon nähny ni ymmärtää mitä mä tarkotan. Kaikella kunnioituksella pelaajia kohtaan...

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Viestin lähetti Oliwa33
En mä sitä kritisoi enkä sano ettei se olisi hieno ja arvostettava teko joukkuetta kohtaan ja kyllähän yksi tappelu kaudessa piristää ketä vaan... mutta se että jos tapellaan ni tapellaan kunnolla. Ne jotka on ton tangon nähny ni ymmärtää mitä mä tarkotan. Kaikella kunnioituksella pelaajia kohtaan...

Minä olen nähnyt kyseisen "mätön", eikä se todellakaan tasollisesti mikään huikaiseva ole, tästä huolimatta pidän hyvänä sitä, että pelaaja jolla ei ole kokemusta tappelemisesta uskaltaa haastaa/ottaa haasteen vastaan ottelussa.

He tuskin koettivat tapella huonosti, toisin sanoen, he tappelivat niin hyvin kuin osasivat, ja juuri tämä tekeekin teosta hienon - taitamattomuudestaan huolimatta pelaajat uskalsivat heittää hanskansa ja ottaa matsin. Taitamaton pelaaja ottaa mielestäni paljon suuremman riskin ryhtyessään tappelemaan kuin pelaaja joka taitaa sen homman. Täältä lähtee propsit jokaiselle pelaajalle, olipa kuinka huono tappelija tahansa, siitä, että uskaltaa haastaa/ottaa haasteen vastaan.

Ei kukaan ole seppä syntyessään...

vlad.

davi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, AC Milan, Inter Milan
Viestin lähetti vilpertti
Lista oli vain 2 vuotta vanha... aloin nimittäin vähän kelailemaan, että erikoisia nimiä.. Grimson ykkösenä jne...

Jooh, samaa katoin mäkin.. "Missä on Probert?"

Lopetti uransa Chicagossa kaudella 2000-2001.. Aluks kelasinkin et nyt on Pro Hockey pihalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy