Itselläni kausi 2012 menossa omalla jengillä. Yhden kerran olen voittanut La Ligan, 5 kertaa liigacupin ja 4 kertaa UEFA champions leaguen. Maaliennätykseni yhdellä pelaajalla, yhdellä kaudella on 22, mukaanlaskettuna siis pelkästään liigapelit.
Kyrsiikö ketään muuta että pelin generoimat junnut ovat aina samat? Tarkoitan näitä huippupelaajia kuten Shimizu, Espinosa, Orlando, Rowland jne. jotka ilmestyvät peliin muutaman ensimmäisen vuoden aikana. Toivon syvästi ja hartaasti että PES6 tulee olemaan randomilla toi uusien pelaajien generointi.
Sitten toinen juttu mikä syö, veriviholliseni La ligassa on vuosia ollut Real Madrid. Nyt viimeinkin vuonna 2012 heiltä on kalusto vanhennut ja porukkaa alkanut jäädä eläkkellee. Ja vielä mitä, sielä viilettää nyt 18-vuotias Roberto Carlos ja Valenciassa torjuu on 21-vuotias Canizares. Free agenteista olisi löytynyt halvalla 18-vuotiasta Litmasta, Vieraa ja Thuramia. Mielestäni ihan naurettavaa, että pelaajat syntyvät uudestaan. Olisivat vaihtanut edes pelipaikat, ulkonäön tai pituuden, mutta ei.
Itse pelissähän ei ole varsinaista vikaa, mutta tähän uramodeen saisivat kyllä Konamin ihmiset panostaa enemmän. Itse ainakin nautin peleissä siitä että saan aloittaa pohjalta ja nostaa joukkueeni parhaista parhaimmaksi.