Pro Evolution Soccer 5/Winning Eleven 9

  • 24 172
  • 208

Erik Loka

Jäsen
ozo kirjoitti:
Mikä pätchi sieltä kannattais ottaa?

EDIT: Joo, luin muutaman foorumin ja kaikilla näyttäis olevan ongelmia patchien kanssa, aika paljon bugeja...

Mikä teillä on toiminut?

En kyllä millään muista mikä se sieltä oli, on siitä jo muutama kuukaus kun sen oon ladannu. Mutta sieltä vaan kokeilemaan.

Ota alkuperäinen option file talteen niin ei käy vahinkoja.

Edittiä: Niin enhän sitä tuolta edes ladannu vaan pesfan.comista. Siellä option filejä ei kuitenkaan vissiin enää ole jaossa.

http://www.pesfan.com/bulletin/showthread.php?t=96835

Lisää edittiä: Jos et muualta saa, niin piratebaysta löytyy torrentti.
 
Viimeksi muokattu:

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Mä löysin tälläisen turkkilaisen light-pätchin, mutta en ole vielä saanut ladattua sitä, koska Rapidshare vittuilee. Parin tunnin päästä saan ladattua loppuun ja lähden heti kokeilemaan.

Vähän ihmetyttää pätchin note: Note: Please uninstall PES5 from your PC before downloading patch. Then reinstall again, and do not use any patch on it. Also, don't forget to delete the Option File.

http://soccergaming.tv/showthread.php?t=129153&page=1&pp=15
(Ei tarvi rekisteröityä)
 

pokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Minnesota Wild, Manchester United
Nyt kun pääsin taas nettiyhteysvaikeuksien keskellä koneella käymään, olisi yksi kysymys peliä hakkaaville virtuooseille.

Onko muilla sitä ongelmaa Master League modessa, että pari joukkueen tärkeintä pelaajaa on lähes koko ajan paskassa kunnossa eli sininen nuoli alaspäin?

Pelaan kolmatta kautta ManU:lla ja Rooney sekä Ronaldo ovat jatkuvasti huonossa vireessä. Onko kyseessä pelintekijöiden virhe vaiko täh?

Ja niille, joilla on samoja ongelmia: peliä pystyy huijaamaan. Menette normaalisti Regulate Conditionsiin ja arvotte kunnot. Sen jälkeen päävalikosta peliasujen valinta -valikkoon ja takaisin itse Master Leaguen päävalikkoon. Nyt kun menette uudelleen Regulate Conditioniin, saatte arvottua pelaajillenne uudet kuntoisuudet.

Itse olen käyttänyt "huijausta", kun em. pelaajat ovat viidettä peliä täysin kohmeessa.
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
FIFA on kingi joten pessit nurkkaan ja oikeilla pelaajilla vääntämään!
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
iso-D kirjoitti:
FIFA on kingi joten pessit nurkkaan ja oikeilla pelaajilla vääntämään!

???

Mun Pessissä on ainakin oikeat nimet ja yhtään en ole muuttanut ite (sitä varten on Max Drive ja PESFan Option file v.2).
 

iso-D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kun ostan pelin kaupasta, maksan eurot ja that's it. Ei tartte, xrp:tä eikä tzx:taa eikä tcd:tä eikä rws:sää eikä mitään kuutakaan rikollista/ vaivalloista väärennöstä.

Oikean tunnistaa väärästä.
 
iso-D kirjoitti:
Kun ostan pelin kaupasta, maksan eurot ja that's it. Ei tartte, xrp:tä eikä tzx:taa eikä tcd:tä eikä rws:sää eikä mitään kuutakaan rikollista/ vaivalloista väärennöstä.

Jos voisin muuttua kysymysmerkiksi, tekisin sen tässä ja nyt.
 

Abiel

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Hommasin eilettäin tuon PES5:n Xboxille. Taitaa mennä vuosi ennen kuin opin peliä pelaamaan..

PC:llä olen aikaisemmin pelannut 4:sta ja tämä kyllä on aivan eriä kaliiberia. Tiedä sitten johtuuko uudistuksista vaiko boxista, mutta jumalauta että on tahmea ohjata noita pelaajia. Kontrolli on tosi tunnotonta ja "hyytelömäistä" ikään kuin äijät tottelis puolen sekunnin viiveellä. PC:llä äijiä ohjas (siis pes4) tosi terävästi. Myös harhauttaminen ja laukauksen suuntaaminen tuntuu aivan tolkuttoman vaikealta.

Kyllähän positiiviset uudistukset silti näkyy. Pallo on paljon irtonaisempi, eli entistä vähemmän "sidottuna" pelaajiin. Myös tyyppien liikehdintä on aidon oloista.

Toine häiritsevä tekijä on kamerakulma. Normal long tuntuu olevan liian kaukana, joten olen opetellutkin käyttämään broadcastia. Tämä taas hieman estää näkyvyyttä tiettyihin suuntiin, mutta pallon hallinta mielestäni jotenkin helpompaa kuin normal longilla. Piru tuo normal ois hyvä ku sais vain zoomata pykälän lähemmäs.

Saapa nähdä koska tuo peli tulee sisäänajettua itelle pelattavaksi
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Abiel kirjoitti:
Hommasin eilettäin tuon PES5:n Xboxille. Taitaa mennä vuosi ennen kuin opin peliä pelaamaan..

PC:llä olen aikaisemmin pelannut 4:sta ja tämä kyllä on aivan eriä kaliiberia. Tiedä sitten johtuuko uudistuksista vaiko boxista, mutta jumalauta että on tahmea ohjata noita pelaajia. Kontrolli on tosi tunnotonta ja "hyytelömäistä" ikään kuin äijät tottelis puolen sekunnin viiveellä. PC:llä äijiä ohjas (siis pes4) tosi terävästi. Myös harhauttaminen ja laukauksen suuntaaminen tuntuu aivan tolkuttoman vaikealta.

Kyllähän positiiviset uudistukset silti näkyy. Pallo on paljon irtonaisempi, eli entistä vähemmän "sidottuna" pelaajiin. Myös tyyppien liikehdintä on aidon oloista.

Toine häiritsevä tekijä on kamerakulma. Normal long tuntuu olevan liian kaukana, joten olen opetellutkin käyttämään broadcastia. Tämä taas hieman estää näkyvyyttä tiettyihin suuntiin, mutta pallon hallinta mielestäni jotenkin helpompaa kuin normal longilla. Piru tuo normal ois hyvä ku sais vain zoomata pykälän lähemmäs.

Saapa nähdä koska tuo peli tulee sisäänajettua itelle pelattavaksi

Jos sulla on Live niin pistä gamertagis vaikka yv:llä, niin otetaan matsia.
 

Abiel

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Master Chief kirjoitti:
Jos sulla on Live niin pistä gamertagis vaikka yv:llä, niin otetaan matsia.

Ei oo Liveä mulla, valitettavasti.

Joo no pikkuhiljaa alkaa peli taittua paremmin, sain kahden tähden vaikeustasolla tehtyä peräti 3 maalia Australiaa vastaan! :) Itse pelasin Englannilla. Pelin haastavuudesta kielinee sekin, että PC:llä PES4 pelatessani vaikeustaso 3 oli jo liian helppo.

Kuten aiemmassa viestissäni totesin, on pallon liikuttelu mennyt entistä realistisempaan suuntaan. Pallo on hyvin irtonainen ja sen sieppaaminen vastustajalta (ja toki myös menettäminen) on helpompaa. Tehokkaat hyökkäykset eivät muodostu yhtä helposti kuin nelosessa, vaan palloa tulee syötellä useita kertoja pelaajalta toiselle. Tämä onkin hyvin realistinen piirre: hyökkäysalueella palloa pystyy siirtelemään helpommin vastustajan sumputtaessa, mutta itse maalipaikkaan pääsy on haastavaa.

20 minuutin mittaisella pelillä laukausmäärät maalia kohden tuntuvat aika realistiselta (tosin pelaan kahdella tähdellä ja vähällä kokemuksella)
 
Viimeksi muokattu:

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Abiel kirjoitti:
Joo no pikkuhiljaa alkaa peli taittua paremmin, sain kahden tähden vaikeustasolla tehtyä peräti 3 maalia Australiaa vastaan! :) Itse pelasin Englannilla. Pelin haastavuudesta kielinee sekin, että PC:llä PES4 pelatessani vaikeustaso 3 oli jo liian helppo.

Kuten aiemmassa viestissäni totesin, on pallon liikuttelu mennyt entistä realistisempaan suuntaan. Pallo on hyvin irtonainen ja sen sieppaaminen vastustajalta (ja toki myös menettäminen) on helpompaa. Tehokkaat hyökkäykset eivät muodostu yhtä helposti kuin nelosessa, vaan palloa tulee syötellä useita kertoja pelaajalta toiselle. Tämä onkin hyvin realistinen piirre: hyökkäysalueella palloa pystyy siirtelemään helpommin vastustajan sumputtaessa, mutta itse maalipaikkaan pääsy on haastavaa.

20 minuutin mittaisella pelillä laukausmäärät maalia kohden tuntuvat aika realistiselta (tosin pelaan kahdella tähdellä ja vähällä kokemuksella)

Kannatta myö kiinnittä huomiota kuinka paljon vastustaja tuplaa vartiointia hykkjiesi kohdalla. Jos huomaat että useampi äijä tulee kimppuun niin viemällä nämä sivuun, partneri saattaa olla aivan vapaana. Nopea täyskäännös ja syöttö kaverille-> maali.

Itse pelaan 15 minuutin matseja, jotta ehtisin pelaamaan enenmmän tunnin aikana. Laukausmäärät vaihtelee aika paljon välillä. Pelasin MasterLeaguessa (ManU:lla) kaksi kertaa peräkkäin kotona Barcelonaa vastaan, ekaksi liigapeli päättyi 2-2 (laukaukset 8-12 Barcalle). Sitten cupin välierän toinen osaottelu, 3-0 voitto (laukaukset 19-5 mulle). Vaikeustasona 4 tähteä.
 

vellulaitinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
jupster kirjoitti:
Onko tietoa Pes5:sen Wolf´s packista? Onko julkaistu jo?

Mikä ihmeen Wolf´s pack? Tarkotatko tällä sitä joka ladataan liven kautta kun peli käynnistetään? En tiedä meinaatko sitä mutta muutama päivä sitten tuli liveen ladattavaksi päivitys, jonka olisi pitänyt jotenkin muuttaa peliä.

En mä kyllä siinä mitään eroa huomannut, lukuunottamatta jotain rumaa mustaa "suruviivaa" joka ilmestyi pelikuvan oikeaan laitaan. Ei se päivitys kyllä mitään muuta "merkittävää" tuonut...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
vellulaitinen kirjoitti:
Mikä ihmeen Wolf´s pack? Tarkotatko tällä sitä joka ladataan liven kautta kun peli käynnistetään? En tiedä meinaatko sitä mutta muutama päivä sitten tuli liveen ladattavaksi päivitys, jonka olisi pitänyt jotenkin muuttaa peliä.

En mä kyllä siinä mitään eroa huomannut, lukuunottamatta jotain rumaa mustaa "suruviivaa" joka ilmestyi pelikuvan oikeaan laitaan. Ei se päivitys kyllä mitään muuta "merkittävää" tuonut...

Taitaa olla pc:lle ladattavia itse tehtyjä päivtyksiä.

Eikö Livestä tullut päivitys vain Xbox 360:lle? Ainakin Livegamersin uutisen mukaan sille tuli päivitys jonka pitäisi parantaa tomivuutta.
 

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
vellulaitinen kirjoitti:
Mikä ihmeen Wolf´s pack?

Niin Wolf´s pack on yli 700 megan päivitys peliin. Nimenomaan pc:lle. Todella vakuuttavaa jälkeä -) kaikki paidat,logot,stadionit yms tarkkaan mallinnettu.
 

vellulaitinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Master Chief kirjoitti:
Taitaa olla pc:lle ladattavia itse tehtyjä päivtyksiä.

Eikö Livestä tullut päivitys vain Xbox 360:lle? Ainakin Livegamersin uutisen mukaan sille tuli päivitys jonka pitäisi parantaa tomivuutta.

Mun käsityksen mukaan, jos jostain pelistä tulee liveen ladattavaksi päivitys, niin sen pitäisi tulla ihan sekä vanhalle että uudelle xboxille. Kyseessähän on kuitenkin ihan sama peli, se vain on tehty toimivaksi myös 360:lle. En kyllä ymmärtäisi sitä miksi vain 360:lle olisi toimivuutta parannettu, pystyyhän livenkin välityksellä esim. xbox 360:n omistaja pelaamaan originaali-boksin pelaajaa vastaan. Se olisi silloin aika outoa, jos toisella nousisi pelattavuus paremmaksi kuin toisella.

Sen pitäisi kysyä päivitystä suoraan, kun pelin työntää kelkkaan. Ainakin mulla kysyi, eikä peliä voinut ennen jatkaa ennen kuin oli sen päivityksen imuttanut. Mutta näin ensituntuman perusteella päivitys ei tuonut muuta tullessaan kuin sen TV:n kuvaa vievän mustan raidan :(

Oliko kukaan jatkoaikalaisista vääntämässä Livegamers-turnauksessa? Taas osoitin jäätävää viimeistelytaitoani kun lensin rumasti laulukuoroon heti ekalla kierroksella :D
Olisihan se 1000 euron LCD-televisio tännekin kelvannut mutta kun ei vaan osaa...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
vellulaitinen kirjoitti:
Oliko kukaan jatkoaikalaisista vääntämässä Livegamers-turnauksessa? Taas osoitin jäätävää viimeistelytaitoani kun lensin rumasti laulukuoroon heti ekalla kierroksella :D
Olisihan se 1000 euron LCD-televisio tännekin kelvannut mutta kun ei vaan osaa...

Mukana oltiin ja tulos oli sama kuin aiemmissa PES turnauksissa, ekalla kierroksella ulos. Otteluista voi lukea kuvauksen täältä (Arthuriksen viesti): http://www.livegamers.info/forum/thread.php?thread_id=6329&page=3 Kiinnittäkää huomiota tuohon Arsenalin tasoitusmaaliin, ilmoille päästämäni kirsosana kuultiin vähintään Uudessakaupungissa.

Voittajasta sen verran että Daysaviouria vastaan on tultu pelattua ennen turnauksia joitkain matseja. Kerran olen päässyt voittamaan mutta edellisellä kerralla tuli 4-0 turpaan. Kaveri on opetellut vaparit ja Juvella pelaamisen ainakin hyvin. Meikäläinen taas saa melkein joka matsissa kiroilla Silvestren "pulustustaitoja".
 

vellulaitinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
Master Chief kirjoitti:
Mukana oltiin ja tulos oli sama kuin aiemmissa PES turnauksissa, ekalla kierroksella ulos. Otteluista voi lukea kuvauksen täältä (Arthuriksen viesti): http://www.livegamers.info/forum/thread.php?thread_id=6329&page=3 Kiinnittäkää huomiota tuohon Arsenalin tasoitusmaaliin, ilmoille päästämäni kirsosana kuultiin vähintään Uudessakaupungissa.

Voittajasta sen verran että Daysaviouria vastaan on tultu pelattua ennen turnauksia joitkain matseja. Kerran olen päässyt voittamaan mutta edellisellä kerralla tuli 4-0 turpaan. Kaveri on opetellut vaparit ja Juvella pelaamisen ainakin hyvin. Meikäläinen taas saa melkein joka matsissa kiroilla Silvestren "pulustustaitoja".

Joo, olen minäkin kokeillut kumpaakin finalistia (daysavior ja banaanipotku) vastaan pelata ja aika säännöllisestihän sieltä turpaan tulee. Mitä nyt muutama vahinko siellä täällä. Noin 80% meidän peleistä päättyy näiden kavereiden voittoon.

Mutta Draugenilta kun voitat muutaman pelin putkeen niin tarjoan kyllä ensi kauden jokeripelissä kaljat :)
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
vellulaitinen kirjoitti:
Mun käsityksen mukaan, jos jostain pelistä tulee liveen ladattavaksi päivitys, niin sen pitäisi tulla ihan sekä vanhalle että uudelle xboxille. Kyseessähän on kuitenkin ihan sama peli, se vain on tehty toimivaksi myös 360:lle. En kyllä ymmärtäisi sitä miksi vain 360:lle olisi toimivuutta parannettu, pystyyhän livenkin välityksellä esim. xbox 360:n omistaja pelaamaan originaali-boksin pelaajaa vastaan. Se olisi silloin aika outoa, jos toisella nousisi pelattavuus paremmaksi kuin toisella.

Sen pitäisi kysyä päivitystä suoraan, kun pelin työntää kelkkaan. Ainakin mulla kysyi, eikä peliä voinut ennen jatkaa ennen kuin oli sen päivityksen imuttanut. Mutta näin ensituntuman perusteella päivitys ei tuonut muuta tullessaan kuin sen TV:n kuvaa vievän mustan raidan :(

Mulla ei ainakan vanhalla boxilla tullut mitään päivitystä kun eilen parin päivän tauon jälkeen kävin Livessä ja mitään ei ole tullut kun pelin koneeseen olen laittanut. Livegamersin uutisen mukaan tuo päivitys tuli nimenomaan 360:lle että siinä pyörisi peli paremmin (jenkkiversiossa taisi olla suurimmat ongelmat).
 

Kobe

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutama kysymys olisi;

1. Miten pääsee koneen pelaajasta ohi?
PES3:ssa pääsi ohi nopeilla suunnanmuutoksilla ja rytminvaihdoilla, mutta tässä ei tule mitään. Esim siinä Rooney-ylärima videossa Wayne niputtaa koko kentän useaan otteeseen parilla kikalla, mitä perkelettä se siinä oikein tekee?

2. Miten tehdään maaleja, nimenomaan konetta vastaan?
Suurin osa peleistä konetta vastaan päättyy 0-0.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kobe kirjoitti:
Muutama kysymys olisi;

1. Miten pääsee koneen pelaajasta ohi?
PES3:ssa pääsi ohi nopeilla suunnanmuutoksilla ja rytminvaihdoilla, mutta tässä ei tule mitään. Esim siinä Rooney-ylärima videossa Wayne niputtaa koko kentän useaan otteeseen parilla kikalla, mitä perkelettä se siinä oikein tekee?

2. Miten tehdään maaleja, nimenomaan konetta vastaan?
Suurin osa peleistä konetta vastaan päättyy 0-0.

Harjoittelemalla poikaseni, harjoittelemalla. ;)
 

Calder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, K-Vantaa, Buffalo, HämPy
Kobe kirjoitti:
Muutama kysymys olisi;

1. Miten pääsee koneen pelaajasta ohi?
PES3:ssa pääsi ohi nopeilla suunnanmuutoksilla ja rytminvaihdoilla, mutta tässä ei tule mitään. Esim siinä Rooney-ylärima videossa Wayne niputtaa koko kentän useaan otteeseen parilla kikalla, mitä perkelettä se siinä oikein tekee?

2. Miten tehdään maaleja, nimenomaan konetta vastaan?
Suurin osa peleistä konetta vastaan päättyy 0-0.

Juurikin samat ongelmat täälläkin, nelosessa laitojen kautta sai hyvin tilanteita aikaan, mutta ei toimi sekään vitosessa. Alkaa olee jo liian hyvä peli tää vitonen ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös