Onkohan Lauralla jotain perverssejä juttuja mitkä on sen mielestä "uusi normaali" ?Laura, toista uusi normaali.
Kokoomus 63%Kokkarit + Kepu + Uuvatit = 4,6% Uskotteko kotona?
Fifty shades of grey on "uusi normaali"Onkohan Lauralla jotain perverssejä juttuja mitkä on sen mielestä "uusi normaali" ?
Laura kaataa mun päälle steariinia ja hokee että se on uusi normaali. Anna vaan.Fifty shades of grey on "uusi normaali"
Joo, tyhmähän mä olin kun ajattelin että viimeinen kerta kun voin äänestää Väyrystä. Toki eduskuntavaaleissa en voi vaalipiiristä johtuen, mutta aivan varmasti Väykkä on eurovaaleissa ehdokkaana vaikka koko EU vituttaa miestä, ja kuuden vuoden päästä hän on oman Kansalaispuolueensa ehdokas.Väykkä hämmentää edelleen. On se äijä. Hämmentää vielä summerin soidessa.
Kokoomus 63%
Ääni Saulille on kuitenkin ääni Kokoomukselle, vaikka kuinka yrittäisi itselleen muuta väittää.
Boldaus oma.Onko Paavolla joku sponssi taustalla, kun joutuu toistamaan tuota samaa mantraa joka käänteessä...
Kokoomus 63%
Ääni Saulille on kuitenkin ääni Kokoomukselle, vaikka kuinka yrittäisi itselleen muuta väittää.
Kansanedustaja Mikko Kärnä (kesk.) putoaisi siinä tapauksessa pois. Se olisi erinomainen asia, sillä Kärnä kuuluu eduskunnan ärsyttävimpiin hahmoihin.Jos Väyrynen palaa eduskuntaan Kapun riveihin, niin joutuuko joku Kepulainen antamaan hälle paikkansa?
Eihän Väyrynen ole nyt palaamassa eduskuntaan, vaan seuraavien eduskuntavaalien jälkeen. Nythän mies ei ole kansanedustaja.Jos Väyrynen palaa eduskuntaan Kapun riveihin, niin joutuuko joku Kepulainen antamaan hälle paikkansa? Hallituksen niukka enemmistö menee siis entistä tiukemmaksi.
Jos Väyrynen palaa eduskuntaan Kapun riveihin, niin joutuuko joku Kepulainen antamaan hälle paikkansa? Hallituksen niukka enemmistö menee siis entistä tiukemmaksi.
Juhani Tamminen on Suomen jääkiekon Paavo Väyrynen.Paavo Väyrynen on Suomalaisen politiikan Juhani Tamminen.
Onnitteli kuitenkin vastustajan kärkihyökkääjää kättelyssä ja nautiskeli vielä nyrpeästä voittajan ilmeestä.Väykkä hämmentää edelleen. On se äijä. Hämmentää vielä summerin soidessa.
Onkohan Lauralla jotain perverssejä juttuja mitkä on sen mielestä "uusi normaali" ?
Eiku perkele joo, muistin väärin. My bad.On. Hänet valittiin viime vaaleissa. Sinnehän pystyy tulemaan takaisin.
Eiku perkele joo, muistin väärin. My bad.