Presidentinvaalit 2006

  • 303 755
  • 4 281
Tila
Viestiketju on suljettu.

Brewer

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK,ARSENAL
The Original Jags kirjoitti:
Mikäli Kokoomuksella olisi ollut näissä vaaleissa pätevä naisehdokas, olisi hän uskoakseni nyt tasavallan presidentti.

Esimerkkinä voidaan mainita Eija Riitta Korhola.
BUAAAAAHHHAAAA!
 
Suosikkijoukkue
D-Kiekko, Teräs-Kiekko, Eka-Kiekko
Birkku kirjoitti:
Kyllä jälleen HÄVETTÄÄ olla suomalainen. Demarit voisivat repäistä vaikka Hesperian baaritiskiltä jonkun minihameen ehdokkaaksi ja tämä kansa äänestäisi hänet pressaksi. Ero tosin olisi se että tuo minihame olisi pätevämpi kuin Tarja "suomen mafian ex-juristi" Halonen.

"Me istuttiin Benkun kanssa Mikadossa (Jumprussa) ja visioitiin. Se sanoi tietävänsä yhden nätin nuoren tumman (vaalean) mimmin Helsingistä (Oulusta), josta se aikoi oikealla markkinoinnilla tehdä todellisen nousevan tähden kokoomukseen. Mä sanoin ettei ikinä onnistu, ei suomalaiset ole niin tyhmää kansaa että ne ostaa mitä tahansa. Ben ehdotti kahden tonnin vetoa. No, mä hävisin sen vedon, mutta Suomen kansalle tämä tulee vielä kalliimmaksi..."

Iltalypsystä tämä.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Jee vittu ihanaa meillä kommari jatkaa. Jäädytetään äiti aurinkoisen virka ikuiseksi ettei vahingossakaan mikään tässä maassa muuta perkele.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Apa kirjoitti:
Nämäkin vaalit osoittivat, että mikään ei ole tärkeämpää kuin ihmisarvo (enemmistön mielestä).

Höpö, höpö. Tämäkin vaali osoittaa että suomen mafia SAK ja sen kuolaava rakkikoira SDP vie kansaa kuin pässiä narussa. Ja tuolla toiminnalla ei ole mitään tekemistä ihmisarvon kanssa.
 

Happo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jatkoajan keskustelijat 99,00% Kokoomuslaisia, muut puolueet 1,00%.

Kannattaisi nyt vaan hyväksyä tulos, eikä itkeä jatkuvasti.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
The Original Jags kirjoitti:
Probleema on oikeiston ehdokkaan sukupuoli. Miehellä ei ole Suomessa juuri nyt kovin hyvät mahdollisuudet päästä presidentiksi, koska liian suuri osa suomalaisista naisista äänestää puhtaasti sukupuolen perusteella. Liian moni Keskusta- ja Kokoomus-nainen meni Halosen taakse, vaikka ehdokkaiden välinen ero ei loppujen lopuksi suuren suuri olekaan.

Tästä täytyy olla Jagsin kanssa samaa mieltä. Varmasti Halosen saldosta aika tärkeä osa nuo naiset, joille riittää vain se että Tarja ei ole mies.

Itse toivoin kyllä Niinistön voittoa. Jotenkin hän oli paljon nälkäisemmän ja terävämmän tuntuinen ja se vetosi paremmin kuin joku koko kansan muumimamma.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onnea Tarja, hieno homma! Onneksi Suomi saa jatkaa hyvän presidentin johdolla. Olisin toki mieluummin ollut voittajan puolella, mutta nyt kävi näin. Erinomainen kampanja kyllä Niinistöltä. Kansa oli oikeassa, tälläkin kertaa. Minä olin väärässä...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Järviseutu piti, tosin Vimpeli on perinteisesti aika punainen. Mutta ottakaa tästä mallia. Järviseutulaiseen sanaan voi luottaa. Niinistö vs. Halonen:

Alajärvi 70-30
Evijärvi 72-28
Kortesjärvi 75-25
Lappajärvi 74-26
Vimpeli 61-39

Bonuksena naapurista Alahärmä 78-22.
 
Viimeksi muokattu:

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Naiset ratkaisivat tämän vaalin, naista äänestetään vaikka nainen olisi helvetin epäedustava ex-kommunisti ja edustaa kaikkein räikeimmin kahtiajakoa kannattavaa puoluetta.

Myöskin se perisuomalainen kateus voitti nämäkin vaalit, ei voi äänestää ehdokasta jonka mielestä ei ole väärin että joillain menee paremmin kuin toisilla.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Flonaldo kirjoitti:
Kepu pettää aina. Ja niin se teki jälleen kerran.

Itse asiassa sen jälkeen kun Kokoomus teki saman vuonna 2000 niin Keskusta on ollut yllättävänkin tiiviisti mukana. Niinistöhän esimerkiksi ei kuusi vuotta suoraan suostunut sanomaan, että kannattaa Halosen porvarillista vastustajaa toisella kierroksella. Joka tapauksessa Niinistö on nyt pelannut Kokoomukselle hyvät kortit eduskuntavaaleihin.

Tyydyttävä arvosana Halosen kampanjalle, alku näytti liiankin hyvältä, ensimmäinen kierros meni surkean löysästi, mutta isku sitten löytyi toiselle kierrokselle. Aika samoin nuotein kuin kahdella edelliselläkin kerralla - onko niin ettei Niinistön kampanja tosiaankaan odottanut SAK:n ja SDP:n loppuvyörytystä, joka on ollut samanlainen jo kolmessa kampanjassa peräkkäin?
 

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Helmut Steiger kirjoitti:
"Me istuttiin Benkun kanssa Mikadossa (Jumprussa) ja visioitiin. Se sanoi tietävänsä yhden nätin nuoren tumman (vaalean) mimmin Helsingistä (Oulusta), josta se aikoi oikealla markkinoinnilla tehdä todellisen nousevan tähden kokoomukseen. Mä sanoin ettei ikinä onnistu, ei suomalaiset ole niin tyhmää kansaa että ne ostaa mitä tahansa. Ben ehdotti kahden tonnin vetoa. No, mä hävisin sen vedon, mutta Suomen kansalle tämä tulee vielä kalliimmaksi..."

Iltalypsystä tämä.

Näemmä luit ajatukseni. Mä repesin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jakautuuko Suomi kahtia, nouseeko kansa barrikaadeille? Ei nouse koska marginaalit on pienet, suuntaan ja toiseen. Vappupallo helottakoon vielä seuraavat kuusi vuotta.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
mjr kirjoitti:
Itse asiassa sen jälkeen kun Kokoomus teki saman vuonna 2000 niin Keskusta on ollut yllättävänkin tiiviisti mukana. Niinistöhän esimerkiksi ei kuusi vuotta suoraan suostunut sanomaan, että kannattaa Halosen porvarillista vastustajaa toisella kierroksella. Joka tapauksessa Niinistö on nyt pelannut Kokoomukselle hyvät kortit eduskuntavaaleihin.

Eikös tämä asia ole puitu jo monesti ja nimenomaan Aho itse ei suostunut tekemään diiliä ennen vaaleja, joten kun ei sopimus ennen vaaleja kelvannut, niin turha vikistä.
 

ipaz

Jäsen
Tiukaksi meni, mutta ei voi mitään. Onnea Haloselle ja suuri kiitos Niinistölle.

Mitä olen kavereiden kanssa jutellut niin moni äänesti Halosta vain ja ainostaan siksi, koska eivät seuraa politiikkaa ja ovat olleet tyytyväisiä Haloseenkin. Eli heille Niinistö oli edelleen liian vieras hahmo.

Ja moni näistä kaverestani joita ei politiikka juurikaan kiinnosta myös Niinistön "Työväen presidentti"- kampanja oli punainen vaate.

No, demokratia on ja mies se on hävinnytkin kuten Niinistö mainitsi.
 

juudas

Jäsen
Kun Halonen voitti Ahon, piti tulla sosialismi ja punaiset liput. Ei ole näkynyt.

Tämän kanssa eletään, ottakaa nyt rauhassa. Kunta- ja eduskuntavaaleista voi sitten vähän jo innostua, niissä ratkaistaan enemmän.

Jokainen voi itse ajatella mihin suuntaan Suomi on mennyt lähtökohtaansa ja muihin maihin verrattuna siitä kun Koivisto-Ahtisaari-Halonen demarilinja alkoi. Jos maan suunta on presidentin ansio/syy... onko nyt sitten käynyt huonosti? Suomi on kaikilla mittareilla maailman johtavia maita. En minä tätä maata häpeä, kuten monet täällä nyt.
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Daespoo kirjoitti:
Myöskin se perisuomalainen kateus voitti nämäkin vaalit, ei voi äänestää ehdokasta jonka mielestä ei ole väärin että joillain menee paremmin kuin toisilla.

Niin ja tätä ei edes peitelty, kun äsken Halosen vaalivalvojaisissa haastateltiin Heinäsirkkaa, joka vetosi juuri tähän raha argumenttiin.
 
Lawless kirjoitti:
Onnea Tarja, hieno homma! Onneksi Suomi saa jatkaa hyvän presidentin johdolla. Olisin toki mieluummin ollut voittajan puolella, mutta nyt kävi näin. Erinomainen kampanja kyllä Niinistöltä. Kansa oli oikeassa, tälläkin kertaa. Minä olin väärässä...

Ihan samat sanat.

Olen äänestänyt siitä lähtien, kun Ahtisaari valittiin ja ikinä ei äänestämäni ehdokas ole voittanut/mennyt läpi. Ei näissäkään vaaleissa.
 

Dieppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Metalwarrior kirjoitti:
Onneksi Halosen on turha enää hehkuttaa olevansa koko kansan presidentti. Minun presidenttini hän ei ainakaan ole.

EIKÄ MINUN. Minulla on ollut äänioikeus 21-vuotta, enkä ole noina vuosina kunnioittanut istuvaa presidenttiä hetkeäkään. Tämä viimeisin on kuitenkin pahin näistä kaikista. SAK voisi vaikka käskeä punapäätä määkimään telkkarissa ja tämä tottelisi kiltisti
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
hannes_ko kirjoitti:
Järviseutu piti, tosin Vimpeli on perinteisesti aika punainen. Mutta ottakaa tästä mallia. Järviseutulaiseen sanaan voi luottaa. Niinistä vs. Halonen:

Alajärvi 70-30
Evijärvi 72-28
Kortesjärvi 75-25
Lappajärvi 74-26
Vimpeli 61-39

Bonuksena naapurista Alahärmä 78-22.

Aivan loistavaa. Muutenkin kepulaiset toimivat tällä kertaa sen verran tyylikkäästi, että porvariyhteistyötä päästään jatkamaan Suomen hyvän muutoksen ajamiseksi
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tää ketju on kyllä ihan silkkaa timanttia. Näin hauskaa on ollut viimeksi anopin hautajaisissa, oikeistolaiset itkee ihan oikeasti ja täysin holtittomasti.

"... suomen mafia SAK ja sen kuolaava rakkikoira SDP..."

LOISTAVAA! Saa jatkaa! Eikä sitten edelleenkään mitään kritiikkiä, kiitos!
 
Suosikkijoukkue
Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Ender00 kirjoitti:
Miksei Hautala voinut olla jonkun suuren puolueen ehdokas...

Aivan, paras ehdokas meni "hukkaan" pikkupuolueen ehdokkaana.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös