Mainos

Predatorin ilmoitus... hyvästi.

• 15 200
  • 141

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Ei heleskutti, kannattaa ottaa yhteyttä viranomaisiin, jotta tällaiset uhkailut loppuu. Totuushan on, että ne uhkailijat ovat juuri sellaisia 12-vuotiaita lapsia, mutta ei se silti ole mukavaa jos sellaista tapahtuu.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Viestin lähetti Huuhaa

Niin no sinänsä. Harva noista uhkailijan uhkailijoista OIKEASTI uhkailijaa hakkaisi, kun eivät tiedä käsittääkseni edes tämän uhkailijan henkilöllisyyttä yms. Kunhan uhoavat.... Ei sillä, etteikö paha ansaitsisi "palkkansa"....

Kiristys ja uhkailu sinänsä on helvetin lapsellista.

-Jos joku uhkaa minua tai perhettäni, niin 110% varmasti hakkaan sen oikeasti. Sama koskee ystävieni uhkailijoita. Jos se on mielestäsi lapsellista, niin olkoon. Mielestäni asiaton uhkailu, varsinkin viattomien sivullisten, on paitsi lapsellista, myös selkärangatonta. Tällaisen uhkailijan uhkaileminen on useimmiten ainoa keino saada kyseinen luupää kuuntelemaan. Sehän on samaa kieltä, mitä hänkin käyttää.

Maarit Tastula & co voivat sitten hoitaa sen ymmärrysosaston.

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ja JHag voisi vähän lopettaa tuota esittämistä. Vituttaa tuollaiset palstalla uhoamiset kyllä (kuten joku teki Predatorille), mutta anna viranomaisten hoitaa asia, äläkä itse käy uhoamaan, niin kuin joku kuningas. Punaniskaisten Ameriikkalaisten maajunttien touhua tuollaiset kostamiset.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti CMX
Ja JHag voisi vähän lopettaa tuota esittämistä. Vituttaa tuollaiset palstalla uhoamiset kyllä (kuten joku teki Predatorille), mutta anna viranomaisten hoitaa asia, äläkä itse käy uhoamaan, niin kuin joku kuningas. Punaniskaisten Ameriikkalaisten maajunttien touhua tuollaiset kostamiset.

Kiitos vinkistä Kärppä-fani, mutta voisitko pitää huolen siitä Oulun päästä vaikkapa. Meillä on täällä HIFK-osastossa jonkunlaista yhteishenkeä, josta sinä et voi tietää yhtään mitään. Vituttaa tuollaiset palstalla jeesustelut, lähetä yksityisviesti, jos on jotain urputtamista, juntti. Punaniskaisten maalaisjunttien touhua tuollaiset otsikon lukematta jättämiset. Katso ketjun aihe ja avaaja ja mieti sitten tuttavuuttasi häneen. Ja sitten mieti, onko sinulla todella asiaa tänne.

On paljon asioita, joita viranomaiset eivät ehdi/pysty hoitamaan. Eräs toinen ystäväni sai tappouhkauksia internetin kautta lähetetyillä tekstiviesteillä. Teki rikosilmoituksen, toisenkin. Ei voinut oikein mitään. Eräänä aamuna hänen oveensa oli piirretty punaisella maalilla risti. Kaveri päätti käyttää toisia keinoja, kun rupesi vähän pelottamaan. Jokainen, jota on omakohtaisesti uhattu jollain tavalla, tietää miten ontto olo siinä on. Silloin ei ole kivaa, kun toinen pelaa eri säännöillä.

kaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tulipa oltua melkein viikko lomalla ja samalla pois Jatkoajasta. Kyllähän meinasi silmät tippua päästä kun luin Predatorin viestin. Eipä olisi kyllä koskaan tuollaista uskonut tapahtuvan. Paska homma ja erittäin ikävää jos täällä alkaa vastaavaa esiintymään.

Predatorille tsemppiä!

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Olen vilpittömästi pahoillani tapahtuneesta. Toivon Predatorille hyvää jatkoa ja uhkailijat pitäisi saada edesvastuuseen. Tämä saattaa vaikuttaa internettiin muutenkin. Ainakin kaikki nyt tiedämme minkälaisiin "älykköihin" sitä tutustuu tätä kautta.

Suosikkijoukkue
SUOMI
Predatorille tsemiä, ikävää että tällaisen kohteeksi voi helposti joutua, maailma kun on täynnä tällaisia huutelijoita.

CMX taidat olla kokematon 11 vuotias tyttö? Kun tulet isoksi huomaat että on asioita jotka pitää hoitaa "maan tavalla". Tosin sanoen, jos minua lyödään, lyön takaisin kovempaa. Jos veljeä uhataan "muistutetaan" uhkaajaa. Homma pelaa ja turha mussutus jää pois.

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Luistelutaidoton
CMX taidat olla kokematon 11 vuotias tyttö? Kun tulet isoksi huomaat että on asioita jotka pitää hoitaa "maan tavalla". Tosin sanoen, jos minua lyödään, lyön takaisin kovempaa. Jos veljeä uhataan "muistutetaan" uhkaajaa. Homma pelaa ja turha mussutus jää pois.

Taidat itse olla murrosiässä oleva pieni poika. Sinusta tuntuu varmaan aivan helvetin kehittyneeltä ajattelumaailmalta, kun vastaat väkivaltaan väkivallalla. Oletko koskaan ajatellut, että kosto ei ole se ainoa oikea tie? Itseasiassahan kyseinen uhkaaja ei ole edes käyttänyt väkivaltaa vielä ainakaan, joten onko oikein vastata siihen väkivallalla? Kyseinen uhkaaja saattaa olla aivan sinun kaltaisesi pieni poika, joka kuvittelee itsestään liikoja. En minäkään mielellään hakkaisi sinua hengiltä, vaikka oletkin tuollainen väkivallan ihannoitsija ja kostojen kannattaja.
Miksi sodat jatkuvat maailmalla (esim. Lähi-idän tilanne)? Aivan, kostetaan kostojen perään. Siitä tulee väkisinkin kostonkierre. Väkivaltaan vastataan väkivallalla. Miksei sitä yhteistä sopua voi löytyä? Uskoisin jopa henkisesti tappiolle jääneenkin osapuolen tulevan loppujen lopuksi siihen tulokseen, että rauha on paras ratkaisu.
Itse hyväksyn nykyään väkivallan ainoastaan jääkiekossa viihteen muodossa (kun kumpikin haluaa tapella rehdisti) ja itsepuolustustilanteessa. Sellainen öykkäröinti on pahasta. En nyt yritä puolustella mitenkään uhkailijaa (kusipää mikä kusipää), mutta kyllä poliisi hoitaa sellaiset hullut pois tieltä. Usko pois. Onhan laillisestikin väärin käydä kostamassa väkivalloin uhkailijoille. Oletteko todellakin rikollisia?

kamraterna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti CMX

Itse hyväksyn nykyään väkivallan ainoastaan jääkiekossa viihteen muodossa (kun kumpikin haluaa tapella rehdisti) ja itsepuolustustilanteessa.

Mistä CMX ajattelee, että tässä tilanteessa on kysymys muusta kuin itsepuolustuksesta? Ilman mitään provokaatiota tai muutakaan syytä ruvetaan ihmisten fyysistä koskemattomuutta ja vielä kaiken huipuksi perhettä uhkailemaan, niin siinä sitä on itsessä puolustamista jos jossain. Kun tällaista täysin käsittämätöntä ja vakavaa tapahtuu, niin totta h***tissä silloin ystävien täytyy uhkailun kohteeksi joutunutta auttaa kaikin keinoin. Tässä tapauksessa vieläpä kun on kysymys "nimettömästä" uhkailusta, niin tällainen päättäväisyys mitä esim. JHag täällä esittää, on tarkalleen parasta lääkettä. Vieläpä kaverista jotain tietäen sanoisin että uhkailijan kannattaa olla oikeasti huolissaan, mennä itseensä, ja esittää anteeksi pyyntö. Tämän jos tekee niin asia on varmasti siinä. En usko että kukaan järkevä ihminen tämän jälkeen enään kokee tarvetta väkivaltaan. En myöskään epäile hetkeäkään, etteikö IFK:n kannattajapiiristä löytyisi todellisen tarpeen tullen OIKEASTI apuja tällaiseen tilanteeseen. Kaikkein vähiten epäilen sitä JHag:in kohdalla.

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti JHag

Kiitos vinkistä Kärppä-fani, mutta voisitko pitää huolen siitä Oulun päästä vaikkapa. Meillä on täällä HIFK-osastossa jonkunlaista yhteishenkeä, josta sinä et voi tietää yhtään mitään.

Joo, voin kuvitella todellakin sen teidän hengen. Täällä Oulussahan kaikki on sellaisia hiiriä, toisin kuin siellä Suuressa ja Mahtavassa Helsingissä.

Viestin lähetti JHag

Vituttaa tuollaiset palstalla jeesustelut, lähetä yksityisviesti, jos on jotain urputtamista, juntti. Punaniskaisten maalaisjunttien touhua tuollaiset otsikon lukematta jättämiset. Katso ketjun aihe ja avaaja ja mieti sitten tuttavuuttasi häneen. Ja sitten mieti, onko sinulla todella asiaa tänne.

"Vittu tuu lähemmäs sanoo saatana, vittu hyvä sun on sieltä urputtaa, vittu lyön sua turpaan saatana". Kovin tyypillistä. Kyllä tällaisista on kokemusta.

Viestin lähetti JHag

On paljon asioita, joita viranomaiset eivät ehdi/pysty hoitamaan. Eräs toinen ystäväni sai tappouhkauksia internetin kautta lähetetyillä tekstiviesteillä. Teki rikosilmoituksen, toisenkin. Ei voinut oikein mitään. Eräänä aamuna hänen oveensa oli piirretty punaisella maalilla risti. Kaveri päätti käyttää toisia keinoja, kun rupesi vähän pelottamaan. Jokainen, jota on omakohtaisesti uhattu jollain tavalla, tietää miten ontto olo siinä on. Silloin ei ole kivaa, kun toinen pelaa eri säännöillä.

Jos minua uhataan niin pahasti, että tunnen oloni ahdistuneeksi, kerron poliisille. Jos se ei auta ja uhkaaja käy kimppuun, niin sitten lyön turpaan ja hakkaan hänet. Kovin yksinkertaista. Mikään ei ole vastoin lakia silloin.

Olen ainoastaan kerran elämässäni kostanut, ja se tuli tilanteesta, jossa eräs kusipää pieksi tyttökaveriaan (kyseinen nainen oli tuttavani). Mieheltä taisi lähteä muistaakseni muutama hammas siinä tilanteessa, kun hermostuin, mutta se ei auttanut loppujenlopuksi mitään heidän väkivaltaiselle suhteelleen. Itselleni tuli ainoastaan seurauksia siitä hakkaamisesta. Tyttökaveri ei halunnut sotkea poliisia juttuun, eikä uskaltanut/voinut itse katkaista suhdettaan siihen mieheen.
Nyttemmin tyttö on mielenterveydellisessä hoidossa.
Että eipä ole hyvät kokemukset näistä kostamisista, ei.

acidjam

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Milan
ei tsiisus...

Jaha. Tällaistapa en uskonut lukevani... Todella outoa. Melkeinpä niin outoa, etten ensin uskonut tätä, vaan luulin tämän olevan jonkinlainen trollaus, mutta Predan hiljaiselon jatkuessa tähän on uskottava.

Viisaana itseäni pidän, joten olisi kai heti pitänyt tajuta, ettei kukaan tuollaisilla asioilla pilailemaan olisi alkanut.

Mihin on maailma menossa. Nykyään uhkaillaan internetin välityksellä, internetiiin kirjoitettujen tarinoiden ja mielipiteiden vuoksi. Voisiko joku kertoa minulle, että mitä jätin väliin? Milloin internetistä ja Jatkoajasta tuli niin totinen paikka, jossa jopa mielipiteiden takia uhkaillaan ihmisiä...

Uskon edelleenkin, tai ainakin haluan uskoa, että Predator on nyt joutunut pahan trollauksen uhrikisi. Trollauksen, joka on aivan yhtä tuomittava teko, kuin tosissaan tehty uhkaus. Mutta aina täytyy pelätä pahinta, varsinkin näissä asioissa, mutta toivotaan asian kääntyvän parhain päin.

Ja CMX, me emme riko lakia, laki rikkoo meitä. Täytyisi sinunkin miettiä, miten itse reagoisit, jos ystäväsi henkeä uhattaisiin. Minä en ainakaan pystyisi jäämään paikoilleni odottamaan mitä tapahtuu.

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mutta eikai siinä. En sotkeudu enempää Teidän Helsinkiläisten välienselvittelyihin. Toivoisin kuitenkin, että hoidatte nämä hommat lain mukaisesti.

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: ei tsiisus...

Viestin lähetti acidjam

Ja CMX, me emme riko lakia, laki rikkoo meitä. Täytyisi sinunkin miettiä, miten itse reagoisit, jos ystäväsi henkeä uhattaisiin. Minä en ainakaan pystyisi jäämään paikoilleni odottamaan mitä tapahtuu.

Lueppa vähän ylempää tuolta miten kävi, kun kostin sen, kun ystäväni henkeä uhattiin. Sen jälkeen uhattiin omaa henkeäni. Ja tässä on juuri kysymys siitä kostonkierteestä. Ajan hampaissa tuo edellä mainittu asia kuitenkin unhoittui, muttei välttämättä niin käy aina.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kannattaa Jhag varoa mitä puhuu, noilla puheilla saattaa ihan hyvin saada itselleen uuden vihollisen.

On varmaan hienoa luulla itsestään liikoja ja uskoa että väkivallalla pääsee parempiin tuloksiin kuin viranomaisten kautta. Kyllähän näin on pienessä mittakaavassa mutta yhtälailla ei vielä ole kehitetty ihmislihasta joka 7,62:sen pysäyttäisi.

Ymmärrän kyllä omien puolustamisen mutta jos yhteishenki HIFK-piireissä on oikeuden ottamista omiin käsiin en enää ihmettelekään sitä että HIFK on saanut väkivaltaisen maineen.
Muista myös se isojen lihastesi kanssa että aina löytyy isompi jätkä tai sitten tällainen pienempi joka juoksee kovaa ja iskee selkään veitsellä.... Jos rupeaa käyttämään oman käden oikeutta on myös kyettävä vastaamaan seurauksista, et sinä kykenisi puolustamaan läheisiäsi edes minulta jos niin haluaisin ja minulla olisi 100% motiivi tekoihini. Muista se että vaikka hetkellisesti se saattaisi tuntua hyvältä ratkaisulta niin lopputilanteessa kestävää ratkaisua ei saavuteta agraarisilla menetelmillä, aikalailla siitä syystä länsimainen yhteiskunta on kehittynyt nykypisteeseensä toisinkuin monet afrikan valtiot joissa tuota tapaa yhä noudatetaan.

Sen takia minä arvostan Suomea valtiona että täällä ei tarvitse pääsääntöisesti pelätä jokaista hormonihuuruista bodaria(ei koske sinua vaan ihan yleinen huomio kyseisestä ihmisryhmästä, ei siis henk.koht.) ja hänen käsitystään oikeudesta
"Se hinttari heitti mun anaboolit roskikseen ja uhkasi paljastaa mun myyntibisnekset poliisille, vittu mä hakkaan sen mun kavereitten kanssa" . Jos perhettäsi uhataan niin oletko aivan varma että homma loppuu oman käden oikeudella, kuten sanoin minä pystyisin teknisesti tappamaan jokaisen läheisesi ilman että kykenisit estämään minua, et saisi minua mitenkään kiinni etkä löytäisi ja mitä olisit hyötynyt siitä ensimmäisestä kerrasta jolloin tulit hiukan "kouluttamaan" minua, hyvän mielen ja kuolleet omaiset.

Suomessakin on paljon sekopäitä joiden kanssa ei välttämättä kannata leikkiä, niilläkin saattaa olla kavereita.

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varjo puhuu selkeämmin juuri sitä, mitä minäkin olen yrittänyt ajaa takaa. Eli juuri näin, kiitos kun selvensit ajatuksiani.

Suosikkijoukkue
SUOMI
CMX kirjoitit;

"Taidat itse olla murrosiässä oleva pieni poika. Sinusta tuntuu varmaan aivan helvetin kehittyneeltä ajattelumaailmalta, kun vastaat väkivaltaan väkivallalla. Oletko koskaan ajatellut, että kosto ei ole se ainoa oikea tie? Itseasiassahan kyseinen uhkaaja ei ole edes käyttänyt väkivaltaa vielä ainakaan, joten onko oikein vastata siihen väkivallalla? Kyseinen uhkaaja saattaa olla aivan sinun kaltaisesi pieni poika, joka kuvittelee itsestään liikoja. En minäkään mielellään hakkaisi sinua hengiltä, vaikka oletkin tuollainen väkivallan ihannoitsija ja kostojen kannattaja.
Miksi sodat jatkuvat maailmalla (esim. Lähi-idän tilanne)? Aivan, kostetaan kostojen perään. Siitä tulee väkisinkin kostonkierre. Väkivaltaan vastataan väkivallalla. Miksei sitä yhteistä sopua voi löytyä? Uskoisin jopa henkisesti tappiolle jääneenkin osapuolen tulevan loppujen lopuksi siihen tulokseen, että rauha on paras ratkaisu.
Itse hyväksyn nykyään väkivallan ainoastaan jääkiekossa viihteen muodossa (kun kumpikin haluaa tapella rehdisti) ja itsepuolustustilanteessa. Sellainen öykkäröinti on pahasta. En nyt yritä puolustella mitenkään uhkailijaa (kusipää mikä kusipää), mutta kyllä poliisi hoitaa sellaiset hullut pois tieltä. Usko pois. Onhan laillisestikin väärin käydä kostamassa väkivalloin uhkailijoille. Oletteko todellakin rikollisia?"

Vastaan; En ole murrosiässä, en pieni, eikä minua voi myöskään pojaksi enää luonnehtia. Lisäksi, en ole asunut Helsingissä, en asu nyt Helsingissä, enkä tule koskaan asumaan Helsingissä. (vannomatta paras) En myöskään seuraa Suomi-lätkää joten en kannata mitään joukkuetta, pienten joukkueiden menestys tosin aina tekee vaikutuksen.

En ehdottanut uhkaustilanteeseen ratkaisuksi väkivaltaa vaan "muistutusta".

Jos taas todellakin käytetään väkivaltaa minua vastaan niin tietenkin vastaus tulee samassa muodossa. Väite ettei väkivalta ole ratkaisu, on naurettava. En tietenkään hyväksy väkivaltaa kommunikointivälineenä, vaan itsepuolustuksena tai jonkin tärkeän puolustamisena. Tällainen tärkeä asia voi olla esim. koti, uskonto, isänmää, perhe, ystävä. Siis hyväksyn puolustustaistelun, ja hyökkäyksen mikäli se on paras puolustus.

Sodat jatkuvat maailmalla koska sotiminen on ihmisen luonto, eikä lopu maailmasta koskaan, poltetaan rauhanpiippua kuinka paljon tahansa. Ainoastaan saatetaan joskus päästä tilanteeseen jossa voidaan puuttua konflikteihin ennen kuin ne paisuvat laajamittaiseksi sodankäynniksi. Ihminen on aina ollut rasistinen, epäluuloinen, nurkkakuntainen. Ja tulee olemaan, jossakin määrin.

En ihannoi väkivaltaa. Hengiltä hakkaamisjuttuasi en edes alennu kommentoimaan tämän enempää.

Kunhan opit elämästä lisää, huomaat ettei poliisi-ihmisen-paras-ystävä ehdi joka paikkaan. Osittain tästä syystä muuten perustettiin alkuperäinen mafia. Se suojeli niitä jotka maksoivat. Tätäkään elämäntapaa en todellakaan ihannoi tai pidä oikeana mallina, vaan kyseessä oli esimerkki vuosisatojen takaa. Ongelma ei ole siis uusi. Tietenkin aina voi "kertoa poliisille" kuten asian nohevasti ilmaisit. Jos maailma olisi täydellinen niin poliisi pystyisi hoitamaan kaikki ongelmat, eikä rikollisuutta olisi. Kuitenkin maailma on nyt mikä on ja joskus tarvitsee itseään puolustaa ilman poliisia. Edelleen toistan etten ole pelkän uhkailun väkivallalla kostamisen kannalla, sen olet päätellyt jostakin itse.

Määrittele "rikollinen".

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Todella valitettavaa!

Niin, näyttää siis siltä että palstan yksi parhaista kirjoittajista on jäämässä pois pakottavista syistä.
Tämä syy miksi Predator jää pois on lähinnä typeryyden kliimaksia, joku älykääpiö on päättänyt tehdä "vähän" kepposia ja samalla pilata toisen elämänlaatua varsín tehokkaasti.

Sanoisinkin tälle kyseiselle "torpedolle" että jo kakarana olisi sinutkin pitänyt tappaa!!

Tsemppiä Predatorille.

Täältä tähän

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
CMX ja muut jeesustelijat

Vaikka olenkin"osittain"kanssanne samaa mieltä tuosta uhoamisesta,niin silti pidän teitä pelkkinä jeesustelijoina.Viranomaisilla ei ole loppujenlopuksi kovinkaan paljoa mahdollisuuksia toimia tälläisessa tapauksessa.Vaikka he saisivatkin tämän kusipään selville,niin kuitenkaan mitään konkreettista ei ole silti tapahtunut.Uhkailija selviäisi varmasti pelkällä varoituksella ja homma voisi jopa jatkua.JHagin tapa toimia on juuri sellainen,mitä tälläisessa tilanteessa vaaditaan.Minäkin jätin heti Predatorin viestin luettuani hänelle numeroni,jotta hän voisi ottaa minuun yhteyttä,mikäli hän niin haluaisi.Minä en ole mikään palstoilla pullisteleva räkänokka,joka hakee jotain respektiä teiltä.Tällä saitilla on muutama henkilö,jolle olen numeroni jättänyt ja pidän heitä minun ystävinäni,mikäli heille tulisi samankaltainen tilanne päälle,niin tekisin kaikkeni auttaakseni heitä.Olen tehnyt samanlaisia virheitä kuin Predator,eli olen kirjoitellut itsestäni melkopaljon sellaisia asioita,joista olisi todella helppo ottaa selville minun henkilöllisyys.Kuitenkaan en koe tätä uhkana,sillä minulla on todellakin melko laaja ystäväpiiri,jotka hädän tullen ovat satavarmasti paikalla ja silloin rytisee.Kuten JHag tuossa ylempänä kirjoitti,niin me Hifk-fanit pidämme yhtä,onko se pullistelua jos kaveri tarjoaa toiselle apuaan?Lopettakaamme tälläinen typerä väittely tästä asiasta ja antakaamme Predatorille tukemme(kukin tyylillämme).

Tsemppiä Predator!

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Karua... Predator on ollut parhaimpia ja värikkäimpiä kirjoittajia täällä. Ja taatusti ei-loukkaavimpia. Todella uskomatonta että perhe voidaan vetää mukaan. Täällä ei välttämättä kaikki nuoremmasta päästä tajua mistä silloin puhutaan kun omasta perheestä. Siinä sitten katsotaan eri asioita kuin teorioita. Päämäärä on tärkein, keinot voi valita tilanteen mukaan. Anyway, toivottavasti kyse on vain tyhjästä uhkailusta niin että päästäisiin toivottamaan Predator mahdollisimman pian takaisin.

Aksu

Jäsen
Eihän tällaista luulisi netissä käyvän, mutta jostain näitä hemmoja tippuu. Toivottavasti asiat hoidetaan nopeasti ja järkevästi alta pois. On tämä maailma vaan niin perin ihmeellinen paikka joskus.

Minä kuulun niihin "jeesustelijoihin sun muihin", mutta jätetään tämä asia käsittelemättä tällä kertaa. Väkivaltakeskustelua tästä ei ole tarkoitus tehdä.

Rocco

Jäsen
Toivonpa vaan että tästä saadaan aikaan "rikos ja rangaistus" -case.

Toivon että Predator näitä lukee ja tekee asiasta rikosilmoituksen. Tuollaiset nilkit pitäisi asettaa edesvastuuseen ja takavarikoida tietokone jos sellaisen omistaa. Jos joku mun perhettä uhkailisi niin... saunan takana on vielä tilaa... (Jos joku mua syyttää väkivaltaiseksi tämän jälkeen niin siitä vaan.)

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
Damn!

ja vielä kerran damn. Ei muuta voi sanoa. Yhteyttä vaan viranomaisiin ja piste ja heti!

Tsemppiä taisteluun Predator!

Bayern

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat, Huuhkajat
Hyvää jatkoa Predator. Olet yksi parhaista kirjoittajista täällä.

Jos haluat jatkaa edelleenkin lätkästä kirjoittelemista niin pyydäpä moderaattoreita vaihtamaan käyttäjätunnuksesi. Syyt ovat ainakin pätevät moiseen.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin. Minulla ei ole tähän muuta sanottavaa kuin että redsin tapaan olen jättänyt Predatorille tiedon, että tarvittaessa minulta saa apua. Ihan minkälaista apua vaan avunpyytäjä katsoo tarvitsevansa. Olkaa siis huoletta CMX ja varjo, en ole tällä hetkellä kahlehdittuna suu vaahdossa puhelinpylvääseen tms ja odottamassa vapaaksi pääsyä. Apua ei saa väkisinkään antaa, ei tietenkään.

Itsensä puolustamisesta tässä on loppujen lopuksi kysymys, kukaan "meidän puolelta" ei ole ollut aloittamassa yhtään mitään.
Puheet kostonkierteestä Lähi-Idässä ovat aika kaukana Suomen oloista. Taustalla siellähän on uskonnollinen, lähes myyttinen erimielisyys. Täällä erimielisyydet ovat lähinnä "sä etuilit taksijonoissa" -tyyppisiä kännisten ja/tai sekopäiden jorinoita.

En myöskään ymmärrä, arvoisa varjo (tämä ei ollut vittuilua), sinun tarvettasi oikaista minua ja kertoa maailman vanhimpia perustotuuksia. Epäiletkö älykkyyttäni? Tottakai tiedän, että aina on kovempia ja aina voi puukottaa selkään ja aina voi sitä ja tätä. Ei tässä siitä, eikä edes minusta, ole kysymys, vaan Predatorista ja hänen tilanteestaan. Kyllä, voit ampua minut vaikka Leppävaaran liikennevaloissa, enkä voisi mitään. Tiedän. Itse voisin hoitaa hengiltä kenet hyvänsä, jos oikein haluaisin. Onhan yhteiskuntamme aika avoin turva-asioiden suhteen. Josta maksamme sitten veroa tällaisten nimettömien uhkailijoiden muodossa. Ja kiitos, ettet sotkenut minua hormonikauppaan kuitenkaan, heh....Relataan vähän?

Itsepuolustuksessa on kysymys ihan yksinkertaisista asioista. Jos joku uhkaa tai suoraan lyö sinua turpaan nakkikioskijonossa, mitä teet? Juokset karkuun ja soitat poliisille vai uhkailet tai lyöt takaisin? Oma valinta. Nythän tässä Preda-casessa siis uhkaillaan uhkailijaa takaisin, kukaan ei ole vielä (tietääkseni) käyttänyt pesäpallomailaa. Ellei Preda itse ole sitten......:D

CMX: murrosikäisen teiniviiksijorinaa muistuttava "esimerkkisi" siitä kuinka sinä, juuri sinä, ja aivan sattumalta olit kuitenkin itse hakannut (käytitkö tätä sanaa?) jonkun naista kiusanneen tyypin, joka menetti hampaitaan (tarpeellinen yksityiskohta, kiitos siitä) antaa jeesusteluusi pikantin sävyn. Nyt kuulostat ihan huumevieroittajalta, joka on itse käyttänyt ja kertoo muille, että ei kannata käyttää. Olet siis eräänlainen pikku-dirty harry? "Hyvät kansalaiset, olen ITSE PUDOTTANUT muutamia hampaita, mutta älkää te....ja valot himmenevät, musa nostetaan, katse kameraan.....sortuko minun tielleni, sillä despootin taival on yksinäinen".

ervatsalo: Vihan siemenet kylvetään jo lapsena...voivoi kuinka voit sanoa tuollaista totuutta ääneen..Minusta asia olisi kuitenkin pitänyt hoitaa jo oikeanlaisella ehkäisymenetelmällä.

EDIT: Munasaann...sanamuunnoksia

Viimeksi muokattu:

theref

Jäsen
CMX

Kirjoitit:

"Olen ainoastaan kerran elämässäni kostanut, ja se tuli tilanteesta, jossa eräs kusipää pieksi tyttökaveriaan (kyseinen nainen oli tuttavani). Mieheltä taisi lähteä muistaakseni muutama hammas siinä tilanteessa, kun hermostuin, mutta se ei auttanut loppujenlopuksi mitään heidän väkivaltaiselle suhteelleen. Itselleni tuli ainoastaan seurauksia siitä hakkaamisesta."

Jaa ja että miksiköhän sitten kostit? Jos joku tekee jollekin toiselle jotain... Eikös tuo nyt ole melkein sama asia kuin tuo josta uhkaamisen tuossa suoraan tuomitsit.

Tuollaisissa ylläkuvaamissasi tilanteissa oikea tapa olisi varmasti vain mennä väliin ja keskeyttää tilanne. Joten aika turha Sinun on alkaa muiden tekemisiä ja uhoamisia tuomitsemaan.

p.s. Enkä sanonut että omia nyrkkejä ei syyhyttäisi jos näkisin jonkun hakkaavan tuttua naista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy