No eikös tuo ihan totta ole? Välillä tuntuu että täällä luetaan näitä kommentteja kuin piru raamattua ja väännetään organisaation jokainen julkinen lausunto niin negatiiviseksi kuin mahdolliseksi vaikka siinä ei olisi lopulta sanottu yhtään mitään erikoista, aivan kuten ei tässäkään. Jos tuo heitto on jonkun mielestä oikeasti jotenkin järkyttävä, niin sitten se varmaa on. Itse en osaa löytää tuosta mikään olisi erityisen hätkähdyttävää.
Rohkenen väittää, että saattaisi olla toinen ääni kellossa, jos itse alisuoriutuisit työtehtävissäsi ja sitten kuulet tuollaiset esimiehen kommentit.Juuri näin. En minä tuosta bussin alle jäämisestä hätkähtänyt lainkaan ja tuskin Mäntymaakaan tuosta kommentista yöuniaan menettää.
Ei hyvältä näytä, kirjoittaa Maakansa, ja lehti jatkaa: Ei todellakaan näytä.Myllykoski on aivan onneton tunari median suuntaan. Eikä kaukalon puolellakaan hyvin mene. Luiskaan vaan tämäkin pelle, yhdessä Mäntymaan ja Virkkusen kanssa. Kärpät ui nyt niin syvissä vesissä, että organisaatio vedettävä ihan uusiksi.
Rohkenen väittää, että saattaisi olla toinen ääni kellossa, jos itse alisuoriutuisit työtehtävissäsi ja sitten kuulet tuollaiset esimiehen kommentit.
Aivan uskomaton pelle.Itseäni tuossa kommentissa eniten v*tuttaa se, että asenne tilannetta kohtaan on täysin välinpitämätön: "Seitsemän peliä jäljellä, katsotaan sen jälkeen missä olemme". Ei nyt varsinaisesti luottamusta herätä kun kommentointi on tuota luokkaa samalla kun seuraa uhkaa joutuminen liigakarsintaan.
Valmentaja onkin vaihtumassa kauden jälkeen. Silloinhan Myli on edelleen sanojensa, tosin outojen sanojensa mittainen mies.On tää kyllä melko pelle. Syksyllä sanoo että kaikki kivet käännetään ja jos ei käänny, niin valmentaja vaihtuu.
Kaikki kivet on käännetty, Kärpät on luisumassa play outteihin mutta Mäntymaa jatkaa perseilyään.
Miksi kukaan toimittaja ei haasta tästä???
Hakekaa jo Mikko pois sieltä:
"En voi linjata tässä kohtaa mitään, koska ei tiedetä, että jos Mäntymaa menee huomenna jäälle ja kaatuu tai vetää bussin alle. Ei kai mikään ole satavarmaa. Ainakin toistaiseksi mennään näillä."
Sää tuet julkisuuteen 100% valmentajaa, kunnes pois potkitaan! Suodattimesta olisi myös Mikolle hyötyä!
Sieltäpä vielä vähän taustaa Mylin sammakolle.
Kärpät ja Ville Mäntymaa. Till death do us part. Viimeinen sammuttaa valot.
Onkohan tässä kyse samasta bussista minkä alle Myllykoski heittelee itse kasaamaansa joukkuetta?"Till bus do us part"
Tiivistit kirosanojen saattelemana erittäin hyvin omat ajatukseni. Ennen oli suuri ylpeys kannattaa Kärppiä. Liikun suhteellisen paljon eri puolilla Suomea töiden ja harrastusten parissa, joten reissuun lähtiessä yksi tärkeitä "rituaaleja" itselleni oli huolehtia, että Kärppien logoa tulee kannettua ylpeydellä ja näytettyä, mistä sitä ollaan kotoisin. Pariin vuoteen en ole kehdannut kulkea enää edes Oulussa esim. talvisin Kärppien pipo päässä. Myötähäpeä, sääli, viha, inho, raivo ja häpeä ovat päällimmäiset sanat, jotka kuvaa tällä hetkellä fiiliksiäni Kärppiin.Vittu, mitä saatanan idiootteja tätä seuraa johtaa. Haistakaa kaikki vittu, hävetkää saatana.
Eiköhän tämä ollut tässä. Palataan joskus syksyllä, jos huvittaa. Voittoisaa loppukautta vaan kaikille!
Ei ole kyllä yhtään ikävä. Miettikääpä kun tällä hetkellä ois Kovarcikin, Björkin, Gardinerin ja Tardifin tilalla jotain 3-4. ketjun sentterilaitureita ja 39v pakki sairasosastolla.Harri Ahoa on ihan helvetin kova ikävä
Haban aikana ei sentään oltu vaarassa pudota liigasta. Joo, ei ollu liiga auki silloin, mutta ei kyllä olisi tippuminen ollut kertaakaan lähelläkään, vaikka liiga avoin olisi ollutkin.Ei ole kyllä yhtään ikävä. Miettikääpä kun tällä hetkellä ois Kovarcikin, Björkin, Gardinerin ja Tardifin tilalla jotain 3-4. ketjun sentterilaitureita ja 39v pakki sairasosastolla.