Mitä vittua se on taas sekoillu mikin edessäEi tätä kaveria pitäisi päästää median eteen.
Miksi tehdä töitä kun voi nojailla faksiin?ECHL-miehet ovat kuulemma mysteeri. No sitä varten on olemassa skouttaus. Toki eihän sitä etukäteen tiedä miten pelaaja sopeutuu euroopan kaukaloon, mutta onhan tässä liigassa nähty joka vuosi onnistuneitakin tapauksia.
Uskomatonta."Veskarit ei oo mun isointa osaamista". Vittu Mikko :D
"Veskarit ei oo mun isointa osaamista". Vittu Mikko :D
Alotti tosiaan kommentoinnin Damian Clarasta tasan näillä sanoin, ku toimittaja kysy taustoja hankinnastaSiis mitä vittua? Näinkö Myli sanoi?
Eihän tää voi olla enää todellista.
Tää kommentti sai pienen särön jo omaan selkärankaanki. Toivottavasti on vaan helvetin hämmentävää mediapeliä mutta voi nyt vittu."Veskarit ei oo mun isointa osaamista". Vittu Mikko :D
Kyseisellä kipparilla ei myöskään ole mitään käryä miten laivaa ohjataan mutta hyvää kokemusta tulee kun toistuvasti paattiaan karille ajelee ja siitä onkin ihan hyvä sit jatkaa samalla linjalla.Metaforan kautta tilanne on se, että laivassa on kapteeni, joka ajaa laivan kerta toisensa jälkeen karille minkä vuoksi laivan pohjaan tulee reikiä jatkuvasti. Varustamo ostaa materiaalia, jotta reiät tukitaan, kunnes taas uusia syntyy.
Viisainta olisi vaihtaa se kapteeni.
Eikä tässä argumenttina edes toimisi se, ettei muita kapteeneita olisi laivaan tarjolla, koska kenen tahansa muun ohjastamana olisi edes olemassa mahdollisuus, että karille ajamiset vältettäisiin.Metaforan kautta tilanne on se, että laivassa on kapteeni, joka ajaa laivan kerta toisensa jälkeen karille minkä vuoksi laivan pohjaan tulee reikiä jatkuvasti. Varustamo ostaa materiaalia, jotta reiät tukitaan, kunnes taas uusia syntyy.
Viisainta olisi vaihtaa se kapteeni.
Terveisiä vaan Mummokoskelle.Pukuhuoneen ovet ovat käyneet kärppäkopissa kuin saluunassa kauden aikana. Kovarcik näki tässä pienen riskin.
– Eihän se ideaalitilanne ole, ja ryhmäytyminen on hieman vaikeampaa, mutta onhan tässä vielä onneksi aikaa siihenkin, tshekkisentteri päätti.