Yön Kärppä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Et vissiin vieläkään ymmärrä, että oli tehtävä valinta, joko Karhunen meille ja Kokko Lahteen, tai sama toisinpäin. Sata kertaa sadasta valitsisin itsekin näin.
Millä tavalla Karhunen olisi ollut todennäköisesti Pelicansin mies, jos ei olisi Kärppiin tullut? Eiköhän Karhunen olisi Pelicansiin laitettu jo silloin, kun Olkinuora lähti, veikkaan minä. Koko keskustelu Karhusesta tässä ketjussa on muutenkin hyvin outo, minä kun en häntä syytä yhtään mistään. Hillin piikkiin menee case-Kokko.Väitän, että Ari Hillin vaikutus myös tällä kaudella organisaation menestykseen on ollut valtava. Ja nimenomaan positiivisessa mielessä.
Jopa varsin suurella todennäköisyydellä Karhunen olisi ollut Pelicansin mies, jos ei olisi tullut Kärppiin. Meinaatko, että oltaisiin nyt finaaleissa jos maalivahdit olisi olleet noin päin tässä sarjassa?
Minä tosin väitän, että tämä kausi oli Ari Hilliltä heikko. Westerholm tuli kriisi-SaiPasta tänne, eikä hänestä saatu sitä EHT-tason maalivahtia, jota hänestä odotettiin. Tuon nyt voisi antaa anteeksi, mutta Kokon menettäminen on aivan karmeaa.