Se on sanottava, etten ikinä ole tykännyt tuosta Kari Jalosen(ko?) lanseeraamasta Kimmon "lempinimestä", jota kesäesa erityisesti tykkää viljellä. Olkoon äijä vaikka kuinka musta tai syntyisin vaikka Keniasta, ei se tee kenestäkään sen huonompaa ihmistä. Olkoonkin, että sitä ei ehkä moni teistä tarkoita (paitsi ehkä jotkut ohuen hiusrajan omaavat pilottitakkisedät), mutta minua tuo jo vituttaa. Ja olen ihan Kuopiolaissyntyinen valkonaama. On joku Marko Kauppinenkin ihan pirun ruma ilmestys, jonka pärställä voisi pelotella lapsia, mutta ei sitä kukaan täällä Rumilukseksi ja Frankensteiniksi kutsu.
Mutta sitten itse asiaan, tämän KalPa-fanin mielestä Kimmon uhkailu ja käytös kielii vain erittäin paljon siitä, ettei tyyppi hallitse suorittamaansa tehtävää millään tavalla (vielä vähemmän sitä aiempaa). Perinteinen "perheyritys", jota johdetaan pakkomielteen omaisesti oman lapasista karanneen ideologian mukaan, eikä nähdä metsää puilta. Kun on päätetty, että Jari Laukkanen on Suomen Scotty Bowman, syyn kaiken perseelleen menemisessä on pakko olla pelaajissa, faneissa, makkaran myyjissä yms.
Jos mie saisin päättää, lemppaisin koko Kapasten klaanin pois toimiston puolelta. Jos ja kun heillä on urheilullista annettavaa, toimikoonsa sillä puolella, mutta jättäisivät sössimättä sellaisten asioiden kanssa, joista ymmärtävät hyvin vähän.