Poterovartio

  • 643 047
  • 3 485

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Onneks Karri Kivellä on sopimus jo Ässiin, että ei sitä turhaketta tänne tuoda myöskään.
 

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea

Tällanen kaveri olis vailla sopimusta ens kaudeks
Ei kyllä sytytä näin lähtökohtaisesti.
 

Potkulauta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko

Tällanen kaveri olis vailla sopimusta ens kaudeks
Ihmettelen vain, että mihinkähän se Lukon kotisivuilla oleva teksti "Tätä on taidettu poteroiden pohjalla jo odotellakkin" sitten liittyy?
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
mutta sehän just on se jutun juoni, että kaikille löytyy jotain etsittävää. seuraava vihje tulee länsi-paperin kuolinilmoitusten välissä tai otavan sekahaussa.
Mulla on tapana aina sunnuntain lehdestä katsoa kuolinilmoitukset ja jos oma nimi ei siellä joukossa ole niin mä keitän äreet sumpit. Ensi sunnuntaina voisikin tulla joku poterovartion vihje ratkaistavaksi sumpin pihinän sijasta.
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
@Villi-Länsi 2 - @TMFS 0.

Alkaa olla ratkaisun makua, mutta toisaalta kahden pisteen johto on aina vaarallinen. Seuraavan pisteen merkitys on suuri.

Käynyt satumainen tuuri että päässy töistä napsimaan näitä helppoja syöttöjä takatolpalta sisään. Jos maasto vielä vaikenee niin saattaa olla että vastustaja kaventaa aika pian.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Mulla on tapana aina sunnuntain lehdestä katsoa kuolinilmoitukset ja jos oma nimi ei siellä joukossa ole niin mä keitän äreet sumpit. Ensi sunnuntaina voisikin tulla joku poterovartion vihje ratkaistavaksi sumpin pihinän sijasta.

Poterovartio on mulle liian vaikeaa, mutta tämän kirjoittajan viestit tunnistan ilman, että edes näen nimimerkkiä. Vain harva käyttää tällaista kansantarinallista kerrontaa, josta niin kovasti pidän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös