Luojan kiitos Tiivola meni jo KärppiinJoku muu taisi saada oikeaa vihjettä, mitähä mettäst löytyy?
Harmi että on jo soppari IpaanEi siellä ole muuta kuin mänty ja kivi. Hmmm...
No joo, teki vastikään 2 vuoden jatkot Ilvekseen.Mäntykivi... Ei voi olla
Ei kyllä sytytä näin lähtökohtaisesti.Thomas Manty - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Thomas Manty, 2000-02-04 Andover, MA, USA USA. Most recently in the NCAA with Brown Univ.. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tällanen kaveri olis vailla sopimusta ens kaudeks
Ei siellä ole muuta kuin mänty ja kivi. Hmmm...
Ihmettelen vain, että mihinkähän se Lukon kotisivuilla oleva teksti "Tätä on taidettu poteroiden pohjalla jo odotellakkin" sitten liittyy?Thomas Manty - Stats, Contract, Salary & More
Eliteprospects.com hockey player profile of Thomas Manty, 2000-02-04 Andover, MA, USA USA. Most recently in the NCAA with Brown Univ.. Complete player biography and stats.www.eliteprospects.com
Tällanen kaveri olis vailla sopimusta ens kaudeks
Mene kaupittelemaan sitä jo muualle. Ei olla ostamassa ja Lukolla on suoramarkkinointikielto Luvian pohjoisrajalta eteenpäinMeni päin mäntyä? 1+1= Lindsten palaa Raumalle
Audette, Press, Klok, Zagidulin, Repo... mitä muita näitä "odotettuja" nyt vois olla?Ihmettelen vain, että mihinkähän se Lukon kotisivuilla oleva teksti "Tätä on taidettu poteroiden pohjalla jo odotellakkin" sitten liittyy?
Mulla on tapana aina sunnuntain lehdestä katsoa kuolinilmoitukset ja jos oma nimi ei siellä joukossa ole niin mä keitän äreet sumpit. Ensi sunnuntaina voisikin tulla joku poterovartion vihje ratkaistavaksi sumpin pihinän sijasta.mutta sehän just on se jutun juoni, että kaikille löytyy jotain etsittävää. seuraava vihje tulee länsi-paperin kuolinilmoitusten välissä tai otavan sekahaussa.
tai Anttoni Honka, koska hänestä on poteroissa puhuttu.Männystä käytetään myöäs nimeä "honka".
Julius Honka?
@Villi-Länsi 2 - @TMFS 0.
Alkaa olla ratkaisun makua, mutta toisaalta kahden pisteen johto on aina vaarallinen. Seuraavan pisteen merkitys on suuri.
Mulla on tapana aina sunnuntain lehdestä katsoa kuolinilmoitukset ja jos oma nimi ei siellä joukossa ole niin mä keitän äreet sumpit. Ensi sunnuntaina voisikin tulla joku poterovartion vihje ratkaistavaksi sumpin pihinän sijasta.