Poterovartio

  • 641 873
  • 3 485

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Tämä on mahtavaa!
 

Samppub

Jäsen
Mikäli ja KUN asia varmistuu ja saamme nauttia ensikaudellakin Gregoiren spin-o-ramoista, niin annetaan posia toimiston suuntaan.
Nyt oli jo yritystä Poterovartio-vihjeissä.

Toki huvittavaa, että tähänkin ratkaisuun (mikäli on oikea) meni se about tunti ja se sisälsi kaupunkikierroksen :) :)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Kyllä huomaan itsekin olevani eilukkokukkatul-osastoa, kun heti mietin, että viihtyykö Gregoire ja vaimonsa muka oikeasti Raumalla, ja eikö hän muka kelvannut Sveitsiin, olisi luullut että ranskankielisenä se olisi ollut haute priorite. Siis kolmas kausi Raumalla, pitääkö hän kaupungista oikeasti!?

Olen varmaan aiemminkin maininnut, mutta minusta Gregoire oli playoffien 2021 arvokkain pelaaja.

Ja nostaa tämä myös Abtin jatkon arvoa, eli siinä on nyt valmis kärkipakkipari. Versus jos Abtin vierelle olisi jouduttu hankkimaan joku ulkoa. Yhtäkkiä pakiston mälsä tilanne näyttää paljon paremmalta.
 

John Deere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko , Vidilän työväenurheilijat VITU
Kallelle iso kiitos. Ai että kun saatais vielä Sebu ja sitten ne 2-3 isoa uutta.
Ensi vuonna miekkaillaan taas. Olikin eilen onttoa seurata finaalia ilman Lukkoa.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Billy-boy on löytänyt jonkun kivan raumalaisnartun ja haukahdellut jäävänsä sen luo. Mitä siinä voi isäntäväki tehdä? Kaikki toivovat lastensa muuttavan omilleen, mutta kuinka moni haluaa jättää koiransa?
Aivan!
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Nyt kun Billyn jatko Raumalla varmistui ja siinä samassa harmillisesti isäntäväki jää niin samalla Kalle voisi sorvata jatkon KukkosMiskalle.

Miska daameineein on paljon Gregoirejen kanssa tekemisissä ja käyneet lenkittää Billyä. Ihan vaan Billyn kannalta siis ajattelen, että olisi hyvä jos Miska pitäis isännälle seuraa hallilla ja lenkillä. Niin tarvis opettaa uutta kaveria.
 

Walton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Iso vaikutus on varmaan myös sillä että Gregoiren puoliso on päässyt hyvin sisään mallibisnekseen myös Suomessa. Tosin, luonnollisesti mallihommat on pääsääntöisesti Helsingissä joten ainakin itse olin vähän huolestunut mahdollisesti IFK-siirrosta.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olkun ykkös-yv: Stenkku-Tare-Repo-Janrikki-Morand
Miska daameineein on paljon Gregoirejen kanssa tekemisissä ja käyneet lenkittää Billyä.
Piti heti instasta tarkistaa, että ei kai Billy vaan ole Kukkosen koira. #eilukkokukkatul
 

finmos21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Iso vaikutus on varmaan myös sillä että Gregoiren puoliso on päässyt hyvin sisään mallibisnekseen myös Suomessa. Tosin, luonnollisesti mallihommat on pääsääntöisesti Helsingissä joten ainakin itse olin vähän huolestunut mahdollisesti IFK-siirrosta.
Mitä sitä muotikaupungista muuttamaan.
Rauma, Rooma, Pariisi...
 

Villi-Länsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
Mitä kehveliä. Nyt satuin katsomaan foorumille ja näin Poterovartio-ketjun ylhäällä. Homma jo ratkaistu, höh.

Eikö teillä ole työtä, koulua tai vaikka munien rapsuttelua, siis elämää?! Peukut ja hattu päästä.

Töistä karkasin kuin Yli-Junnila läpi ajoon porissa aikanaan, kun kuvat julkaistiin.
 

Mark Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Iso vaikutus on varmaan myös sillä että Gregoiren puoliso on päässyt hyvin sisään mallibisnekseen myös Suomessa. Tosin, luonnollisesti mallihommat on pääsääntöisesti Helsingissä joten ainakin itse olin vähän huolestunut mahdollisesti IFK-siirrosta.
Ehkä siinä onkin se, että kun työkseen pyörii kirkkaissa valoissa, niin vapaa-ajallaan haluaa olla rauhassa ja pienessä kaupungissa.
 
Suosikkijoukkue
Lukko, Lämsän kaljaveikot
Jännä juttu kun Abtin jatkosoppari saatiin ratkaistua niin Lukko taisi julkaista sen samana iltana. Nyt jos tosiaan on tompan jatko niin miksi suotta pantataan sen julkaisua?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös