Piti heti instasta tarkistaa, että ei kai Billy vaan ole Kukkosen koira. #eilukkokukkatulMiska daameineein on paljon Gregoirejen kanssa tekemisissä ja käyneet lenkittää Billyä.
Mitä sitä muotikaupungista muuttamaan.Iso vaikutus on varmaan myös sillä että Gregoiren puoliso on päässyt hyvin sisään mallibisnekseen myös Suomessa. Tosin, luonnollisesti mallihommat on pääsääntöisesti Helsingissä joten ainakin itse olin vähän huolestunut mahdollisesti IFK-siirrosta.
Mitä kehveliä. Nyt satuin katsomaan foorumille ja näin Poterovartio-ketjun ylhäällä. Homma jo ratkaistu, höh.
Eikö teillä ole työtä, koulua tai vaikka munien rapsuttelua, siis elämää?! Peukut ja hattu päästä.
Ei, me ollaan kaikki työttömiä, munattomia jne.Mitä kehveliä. Nyt satuin katsomaan foorumille ja näin Poterovartio-ketjun ylhäällä. Homma jo ratkaistu, höh.
Eikö teillä ole työtä, koulua tai vaikka munien rapsuttelua, siis elämää?! Peukut ja hattu päästä.
Priorisointi. :)Mitä kehveliä. Nyt satuin katsomaan foorumille ja näin Poterovartio-ketjun ylhäällä. Homma jo ratkaistu, höh.
Ehkä siinä onkin se, että kun työkseen pyörii kirkkaissa valoissa, niin vapaa-ajallaan haluaa olla rauhassa ja pienessä kaupungissa.Iso vaikutus on varmaan myös sillä että Gregoiren puoliso on päässyt hyvin sisään mallibisnekseen myös Suomessa. Tosin, luonnollisesti mallihommat on pääsääntöisesti Helsingissä joten ainakin itse olin vähän huolestunut mahdollisesti IFK-siirrosta.
Mutta toisin kuin Yli-Junnila, osuit tolppien väliin.Töistä karkasin kuin Yli-Junnila läpi ajoon porissa aikanaan, kun kuvat julkaistiin.
Mutta toisin kuin Yli-Junnila, osuit tolppien väliin.
Toiveajattelua. Noi IG-kommenttien sanat ei ole edes järkeviä eivätkä tulleet Lukolta itseltään.Ig kommenteista poimittu
Räystäs
Este
Pöytä
O-ikkuna
Eli Repokin jatkaa
Vihollinen polvillaan ja julkaisee huomenna sekä Gregun ja Repolaisen
Ihanko totta:)Toiveajattelua. Noi IG-kommenttien sanat ei ole edes järkeviä eivätkä tulleet Lukolta itseltään.
Eiköhän nyt aamupäivällä tule julkaisu.Jännä juttu kun Abtin jatkosoppari saatiin ratkaistua niin Lukko taisi julkaista sen samana iltana. Nyt jos tosiaan on tompan jatko niin miksi suotta pantataan sen julkaisua?