metsäläinen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lukko
Jos vihje osuu Lukon sponsorifirmaan, niin siellä lienee näkyvissä Eetu-kettu eli Repolainen.
Syväraumanlahden striimissä näkyy kuvan vasemmassa alakulmassa Lukon kettu-logo teipattuna kiinni :D tiedä sitten liittyykö se tähän vihjeeseen ollenkaan.Tällainen kuva oli ovessa kiinni
Syväraumanlahden striimissä näkyy kuvan vasemmassa alakulmassa Lukon kettu-logo teipattuna kiinni :D tiedä sitten liittyykö se tähän vihjeeseen ollenkaan.
Liittyy juurikin tuohon web-kameraan. Kelasin aikaa taaksepäin, niin tarraa ei enää ole.
Kävikö joku katsomassa oliko lapussa jotain tekstiä?
Missä lapussa?
Veikkaisin seuraavaa vihjettä. Olisi saanut vihjeet tulla aamusti, olisi ehtinyt hyvin tsekata töiden jälkeen. Nyt vähän liian pitkä matka lähteä katsomaanSiinä mikä näkyy tuossa striimissä. Kuvakaappaus on hieman ylempänä. Ei siinä kyllä varmaan muuta ole kuin tuo kettulogo.
Luulis että lapun toisella puolen olis tekstiä joka auttaa vihjeessä eteenpäin joten joku vaan sinne tehtävää suorittamaan!Siinä mikä näkyy tuossa striimissä. Kuvakaappaus on hieman ylempänä. Ei siinä kyllä varmaan muuta ole kuin tuo kettulogo.
Joku Twitterkomppanian poterotaistelija käynyt tarkastamassa tilanteen:
Toivottavasti tajusi varmuuden vuoksi kurkata lapun toiselle puolelle.
Pistä Klokin paita päälle!Mä lähden tarkastamaan.
Näytä peukkua striimissä!Mä lähden tarkastamaan.
Periaatteessa vihje tuli jo ennen kahta, mutta meidän komppanialla meni kuusi tuntia ratkaista joku lukiotason peruslasku :DOlisi saanut vihjeet tulla aamusti, olisi ehtinyt hyvin tsekata töiden jälkeen. Nyt vähän liian pitkä matka lähteä katsomaan
Mä lähden tarkastamaan.