Saman sain minä matikanopettajakaverilta kysyessäni. 21,51 antoi pyöristetyn vastauksen. X=215099/10000.Tämä on todennäköisesti täysin väärin, mutta sain vastaukseksi x=21,5.
Sain saman vastauksen. Täsmälleen taitaa olla x=21,5099, jos desimaaleista vielä jotain apua on.Tämä on todennäköisesti täysin väärin, mutta sain vastaukseksi x=21,5.
Saman sain minä matikanopettajakaverilta kysyessäni. 21,51 antoi pyöristetyn vastauksen. X=215099/10000.
Liekö viittaisi pelaajan ikään? 21,5v.
Hämäys on myös mahdollinen, niin helppo ratkaisu ettei kukaan tajua ajatella sitä.En usko, että meitä päästetään liian helpolla. Eiköhän tästäkin vastaukseksi tuleva numero viittaa johonkin sivunumeroon tai päivämäärään, jolloin julkaistaan. Pelinumero... Ei näin kokeneita konnia niin helpolla päästetä
Mä veikkaan, että Lukko nostaa pelaajabudjetin 21.5 miljoonaan euroon. Köyhät kyykkyyn!
Jos tuo 99 viittaisi syntymävuoteen, niin tässä kai pitäisi olla kaikki Eliteprospectissa näkyvät 21.5.1999 syntyneet jääkiekkoilijat. Ihan alas asti kun scrollaa, ohi top10 katsotuimpien.Saman sain minä matikanopettajakaverilta kysyessäni. 21,51 antoi pyöristetyn vastauksen. X=215099/10000.
Liekö viittaisi pelaajan ikään? 21,5v.
Onko Crosbyn ja ihan suhteellisen kovan puolustajan Erik Karlssonin mailat jo saapuneet Lukon pukukoppikäytävälle? Vai päästättekö Crosbyn Poriin, että johdattaisi Ässät pudotuspeleihin.
Mä veikkaan, että Lukko nostaa pelaajabudjetin 21.5 miljoonaan euroon. Köyhät kyykkyyn!
Esim. Pyynpään koulu sijaitsee tällä pituuspiirillä. Noh, huomenna nähdään. Ilmeisesti sitä geokätköilyä luvassa. :)Itäinen pituuspiiri 21.5099 kulkee Rauman läpi. Hmmm.
Ai jummijammi, päämajalla on ilmeisesti otettu tästä ideasta koppi:Itäinen pituuspiiri 21.5099 kulkee Rauman läpi. Hmmm.
Hyvää settiä tämä on. Uusilla tavoilla vaan joka kerta, jos ideoita riittää. Seuraavaksi voisi piilottaa vihjeitä vaikka eri sijainteihin kaupungissa ja heittää koordinaatteja tänne. :P
Esim. Pyynpään koulu sijaitsee tällä pituuspiirillä. Noh, huomenna nähdään. Ilmeisesti sitä geokätköilyä luvassa. :)