Villi-Länsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Rauman Lukko, Anaheim Ducks, Leijonat, Real Madrid
No katsotaan rauhassa.
Ei oikeastaan ketään, koska sopimusta ei ole purettu.Ketäs muita sieltä voisi tulla? Jos se on Tiivola niin Kalle saa palautetta.
Edes minun kartanlukutaidollani (mikä on erittäin surkea) en onnistu suunnistamaan Novgorodiin, jos olen matkalla etelään.Voisiko mukana olla myös Tyanulin? Eikö tuokin suunta ole etelässä...
Edes minun kartanlukutaidollani (mikä on erittäin surkea) en onnistu suunnistamaan Novgorodiin, jos olen matkalla etelään.
On vissiin niin nimetön tapaus, ettei edes haluta julkistaa sopimusta. Ihme pihtaamista.
Mihin viittaat? Eikös Lukko ole yleensä näiden hälytysten jälkeen sueraavana aamuna julkaissut pelaajasopimuksista?On vissiin niin nimetön tapaus, ettei edes haluta julkistaa sopimusta. Ihme pihtaamista.
sillä olihan Larouchella tullessaan polvituet hukassa.
Lukko on julkaissut sopimuksen aina silloin, kun seuraavana päivänä tulee Länsi-Suomi. Tänään tuli vihje jo kuudelta ja huomenna tulee länskäri. Tiistaina ei tule länskäriä.Mihin viittaat? Eikös Lukko ole yleensä näiden hälytysten jälkeen sueraavana aamuna julkaissut pelaajasopimuksista?
No hyvä antaa tiedote silloin, kun Latvian mediassa tämä on jo vahvistettu.Eiköhän sieltä huomenna aamulla klo 9 viimeistään pärähdä tiedote. Näin on ainakin monesti aikaisemmin toimittu.
Päivät sekaisin! Huomenna siis tulee länskäri, keskiviikkona ei...Koita nyt päättää tuleeko länskäri vai ei. Huomenna kait tiistai. Vai onko niin kova kala että länskärin julkaisupäivätkin menee usiks ;).
Jepp. On kyllä mennyt aika onnettomaksi tämä touhu. Valitettavasti.Ammattilaisten käsissä tämä #poterovartio seuran puolesta.
Joo onhan tämä poterovartio ottanut kyllä hieman takapakkia, jatkuvasti joku muu ehtii kertomaan jo sopimuksen kuin Lukko itse. Näin ei myöskään pysty mitään ihmeellisiä poterovartio arvoituksia antamaan kun pelaaja on jo etukäteen tiedossa.No hyvä antaa tiedote silloin, kun Latvian mediassa tämä on jo vahvistettu.