Vähän kuin Martti Vainiolla. Tämä asia on selvitettävä.Nyt meni yöunet!
Vähän kuin Martti Vainiolla. Tämä asia on selvitettävä.Nyt meni yöunet!
Kyllä minä mieleni pahoitan, ellei Harry Kane tai Wäinö 99 saavu Lukkoon.Turska-agentti ei varmaan tähän Almariin liittyne? Eli olisiko joku koukku vielä vedessä sitten.
Vähän kohmeessa siis tämäkin osasto, kun olisi ollut ratkaistavissa jo aamupäivällä.”Turska-agentti” saattaa liittyä suoraan tähän Almari -caseen. Almarin agentti on Juha Ylönen, joka on ”Turska-agentin” partner. Ei partneri vaan partner.
Kyllä mä Slovacekin pistäisin Kukkosen tilalle.Eli pelaava pakisto olisi:
Vili-Piipponen
Abt-Grego
Kukkonen- Almari
Kyllä, ja ruuhkaviikoille mahdollisuus rotaatiolle kolmosparin miehille.Saarijärvi - Piipponen
Abt - Gregoire
Almari - Slovacek
Terveenä ollessaan varsin kilpailukykyinen kuusikko jolla ihan hyvin mielin lähtee kevään peleihin.
Joo, Almarin kasvattajaklubi Kirkkonummen Salamat on idempänä, mutta kun on kerran hakenut lännestä vauhtia, niin kuvailut pitävät paikkansa.Olin listaamassa kaikki Lightiningin, Thunderin ja Thunderbirdsien potentiaalit, mutta @Via Dolorosa tais ratkaista homman?! Hyvää työtä.
Juu näinhän se näköjään oli!Tuskin enää huomenna jyrisee. Lukon piti varmaankin tämä huomenna julkaista mutta muut ehtivät ensin.
Tuli yhteistyökumppaneille sähköpostiin tunti sitten jo kans.Tuskin enää huomenna jyrisee. Lukon piti varmaankin tämä huomenna julkaista mutta muut ehtivät ensin.
Siellä trollataan ihan huolella ja huomenna aamulla julkaistaan Justin Danforthin ja Daniel Audetten loppukauden lainasopimukset.Miksi ylipäätään aiottiin tiedottaa vasta huomenna, jos kuitenkin tiedote oli jo ~valmiina ja tiedossa oli että lähtöseuran omaa tiedottamista ei pystytä kontrolloimaan.
Voisko sieltä kuitenkin huomenna tulla sit se hyökkääjä? No tuskin, mutta toivossa on hyvä elää.