Positiivisuusketju

  • 872 336
  • 4 031
Suosikkijoukkue
Pelicans, Sharks, Rafael Nadal, Die Mannschaft
Ollaan 10 pelin kuntopuntarissa neljänsiä, ja viidenkin matsin otannalla ”jopa” kahdeksansia - etenkin tuo 10 ottelun kuntopuntari yllätti itseni erityisesti eilisen ranteidenviiltelyn jälkeen täällä.

Luottoa joukkueeseen siis edelleen löytyy, ja nelossija on loppujen lopuksi vain 10 pisteen päässä.

Ja positiivista vielä siihenkin, jos palstalla haaveiltu Hölön kenkiminen ja Summasen palkkaaminen tapahtuisi: koko Suomi ainakin saisi nauraa meille, kun vielä 2020-luvulla jokin Liiga-joukkue palkkaa Summasen valmentajakseen (ja luultavimmin katuu sitä parissa kuukaudessa).
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Laskin tuossa 20 pelin kohdalla, että jos peleistä 20-40 otetaan 3 voittoa enemmän kuin alkukaudella ja pelit 40-60 pelattaisiin samalla teholla, kuin pelit 20-40, niin päästäisiin n. 84 pisteeseen, joka viime kauden taulukossa olisi oikeuttanut sijan 9-10 väliin, että eihän se mahdotonta ole, mutta ainakaan ns. turhiin tappioihin ei ole varaa, jos mielitään edes tuonne kymmenen joukkoon.
 

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Uskon, että nyt kuntopuntarin näyttäessä paremmalta eli joukkue ottaa nyt enemmän voittoja ja pisteitä kun alkukaudella niin ihan ok tuo näyttää. Totta kait tappiot ja jään sulamiset joukkueen sulamisista puhumattakaan harmittavat mutta eiköhän tää porukka pleijareihin pääse. Siellä on sitten taas omat pelinsä.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kral oli mun mielest tosi hyvä tänää. Kralin edustama pelaajatyyppi on itellä ihan lemppari, mut pienestä ihastuksesta huolimatta olin näkevinäni ihan aidosti hyvää tekemistä. Muutenki viime peleis ollu jo vähän nähtävissä sen kykyjä ja tänää mun mielest oli jo nähtävissä monia asioita, joista tykkäsin. Eiköhän siitä oo iloa vielä reippaasti tällä kaudella. Ainaki mun silmä tykkää.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kohta voi peruuttaa kalliin cmoren mikäli päävalmentaja ei vaihdu (eli toisin sanoen seurajohto myöntää luovuttaneensa kauden osalta)
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Kral oli mun mielest tosi hyvä tänää. Kralin edustama pelaajatyyppi on itellä ihan lemppari, mut pienestä ihastuksesta huolimatta olin näkevinäni ihan aidosti hyvää tekemistä. Muutenki viime peleis ollu jo vähän nähtävissä sen kykyjä ja tänää mun mielest oli jo nähtävissä monia asioita, joista tykkäsin. Eiköhän siitä oo iloa vielä reippaasti tällä kaudella. Ainaki mun silmä tykkää.
Omasta mielestäni tässä taas on ensimmäisenä kenkää ansaitseva turhake.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans
Omasta mielestäni tässä taas on ensimmäisenä kenkää ansaitseva turhake.
Näkökulmia on monia ja vaikee niistä välttämättä valita oikeeta. Ymmärrän ettei ton tyyppisen pakin markkina-arvo Suomessa viel oo kovin korkee. NHL:ssä suurin osa pakeista jo on Filip Kraleja eikä niinkää Ben Bloodeja. Pikku hiljaa evoluutio tulee myös tänne puolustusjääkiekon maahan. Väittäisin ettei nyttekää Liigas pärjätä seittemällä Ben Bloodilla ja aika kiekollisia vipeltäjiä näyttää jo olevan kärkijengien pakistois. Mut turha näistä on väitellä. Mun laskujen mukaa Pelicansin jokainen pelaaja on jo julistettu turhakkeeks ja vaadittu potkuja. Tää muutenki oli positiivisuusketju.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Kral oli mun mielest tosi hyvä tänää. Kralin edustama pelaajatyyppi on itellä ihan lemppari, mut pienestä ihastuksesta huolimatta olin näkevinäni ihan aidosti hyvää tekemistä. Muutenki viime peleis ollu jo vähän nähtävissä sen kykyjä ja tänää mun mielest oli jo nähtävissä monia asioita, joista tykkäsin. Eiköhän siitä oo iloa vielä reippaasti tällä kaudella. Ainaki mun silmä tykkää.
Pitää myös muistaa, että ei ole juuri pelejä saanut alle. Tulee olemaan iloa vielä, jos joukkueen peli saadaan kuntoon.
 

Jahva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei tuolla nyt kukaan loista kun peli on tuollaista. Kaukana turhakkeesta
Suurimmat ongelmat on puolustajien kiekollisessa pelaamisessa ja pelin avaamisessa, jota tämän kaverin pitäisi johtaa ja olla se kiekollinen liideri. Ei ole tästä näkynyt oikeastaan edes viitteitä ja kyllä pitäisi jo näkyä kun poissaolosta on tovi aikaa ja pelejä alla.
 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Näkökulmia on monia ja vaikee niistä välttämättä valita oikeeta. Ymmärrän ettei ton tyyppisen pakin markkina-arvo Suomessa viel oo kovin korkee. NHL:ssä suurin osa pakeista jo on Filip Kraleja eikä niinkää Ben Bloodeja. Pikku hiljaa evoluutio tulee myös tänne puolustusjääkiekon maahan. Väittäisin ettei nyttekää Liigas pärjätä seittemällä Ben Bloodilla ja aika kiekollisia vipeltäjiä näyttää jo olevan kärkijengien pakistois. Mut turha näistä on väitellä. Mun laskujen mukaa Pelicansin jokainen pelaaja on jo julistettu turhakkeeks ja vaadittu potkuja. Tää muutenki oli positiivisuusketju.
Muuten en ota kantaa, mutta Kralin "tyyppisiä" pelaajia on ollut aina. Ei kai nyt tuossa tyypissä mitään uutta ja erikoista ole?

Puolestani takaisin positiivisuuteen.
 

Dr_Faustus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllähän Kralissa potentiaalia on. Taisi vaan tulla uuteen nuorena pelaajana uuteen ympäristöön, liigaan ekaa kertaa, juuri parhaillaan huonosti pelaavaan joukkueeseen ja vielä loukkaantuminen sotkemassa. Ei tainnut olla vaan nyt hyvä hetki ottaa johtavan kiekollisen puolustajan roolia. Jos olisikin joku Eronen ykköspakkiparissa ja Kral sitten saanut ilman isointa painetta pelata kakkosparissa olisi ehkä voinut tekeminen lähteä paremmin liikkeelle
 

Ezama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jää kesti!

Eiku siis, Olkinuora selvisi ilman henkisiä vammoja tästä reissusta ja Laschia ei hakattu ranteille.

Onneksi ei tarvitse tuota CHL:ää enää tällä kaudella katsoa. Hirveesti ole järkeä sarjassa, jossa intohimo puuttuu osallistujilta, katsojilta ja vissiin hieman järjestäjiltäkin. Uskookohan kukaan ylipäätään CHL:n loistavaan tulevaisuuteen...

Idea on kiva, mutta käytännön toteutus ja ilmeisesti rahoituspohja ei palvele ketään muuta kuin jotain mähmästä Fasel-klikin taustaorganisaatiota.
 

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Idea on kiva, mutta käytännön toteutus ja ilmeisesti rahoituspohja ei palvele ketään muuta kuin jotain mähmästä Fasel-klikin taustaorganisaatiota.
Siis jos tällaista halutaan pelata pitäisi CHL organisaatiolla rahaa. Alkusarjasta saisi x-määrää (peittää kulut). Jos menee jatkoon sais jotain hyvää ja niin edelleen. Joka stepistä tulisi lisää rahaa ja koko roskan voitosta miljoona euroa. Kyllä lisäis kiinnostusta!
 

Liekkipyörä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Se ainakin on positiivista että on Kerho jäänyt heidän suht hyvistä pyörityksistä maalitta ainakin tähän ensimmäiseen erään.

Mikä on jo pieni ihme meidän lampaiden esityksellä.
 
Viimeksi muokattu:

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Vaikka peli on täyttä paskaa edelleen, niin silti ollaa kairattu 5 viime pelistä 3 voittoa, ja kuuden sakki on vain 4 pisteen päässä. Ja Jussi, jäätävän hyvä tänään taas. Eipä tossa muuta hyvää sit ole.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Vaikka peli on täyttä paskaa edelleen, niin silti ollaa kairattu 5 viime pelistä 3 voittoa, ja kuuden sakki on vain 4 pisteen päässä. Ja Jussi, jäätävän hyvä tänään taas. Eipä tossa muuta hyvää sit ole.

Just meinasin tulla kirjoittamaan samaa. Peli on aivan kuraa, mutta ilman muutamaa sulamista oltaisiin reilusti playoff-joukkue. Tämä kausi on kyllä ennätystasainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös