Korjasin puuttuvan luvun viestiisi. En korjaakaan, varmaan taas tulee Faseleilta muuten kakkua, mutta onneksi siis: "seuraavalla 10 kaudella ei tarvi pelata CHL:ää".seuraavalla kaudella ei tarvi pelata CHL:ää
Omasta mielestäni tässä taas on ensimmäisenä kenkää ansaitseva turhake.Kral oli mun mielest tosi hyvä tänää. Kralin edustama pelaajatyyppi on itellä ihan lemppari, mut pienestä ihastuksesta huolimatta olin näkevinäni ihan aidosti hyvää tekemistä. Muutenki viime peleis ollu jo vähän nähtävissä sen kykyjä ja tänää mun mielest oli jo nähtävissä monia asioita, joista tykkäsin. Eiköhän siitä oo iloa vielä reippaasti tällä kaudella. Ainaki mun silmä tykkää.
Omasta mielestäni tässä taas on ensimmäisenä kenkää ansaitseva turhake.
Näkökulmia on monia ja vaikee niistä välttämättä valita oikeeta. Ymmärrän ettei ton tyyppisen pakin markkina-arvo Suomessa viel oo kovin korkee. NHL:ssä suurin osa pakeista jo on Filip Kraleja eikä niinkää Ben Bloodeja. Pikku hiljaa evoluutio tulee myös tänne puolustusjääkiekon maahan. Väittäisin ettei nyttekää Liigas pärjätä seittemällä Ben Bloodilla ja aika kiekollisia vipeltäjiä näyttää jo olevan kärkijengien pakistois. Mut turha näistä on väitellä. Mun laskujen mukaa Pelicansin jokainen pelaaja on jo julistettu turhakkeeks ja vaadittu potkuja. Tää muutenki oli positiivisuusketju.Omasta mielestäni tässä taas on ensimmäisenä kenkää ansaitseva turhake.
Pitää myös muistaa, että ei ole juuri pelejä saanut alle. Tulee olemaan iloa vielä, jos joukkueen peli saadaan kuntoon.Kral oli mun mielest tosi hyvä tänää. Kralin edustama pelaajatyyppi on itellä ihan lemppari, mut pienestä ihastuksesta huolimatta olin näkevinäni ihan aidosti hyvää tekemistä. Muutenki viime peleis ollu jo vähän nähtävissä sen kykyjä ja tänää mun mielest oli jo nähtävissä monia asioita, joista tykkäsin. Eiköhän siitä oo iloa vielä reippaasti tällä kaudella. Ainaki mun silmä tykkää.
Suurimmat ongelmat on puolustajien kiekollisessa pelaamisessa ja pelin avaamisessa, jota tämän kaverin pitäisi johtaa ja olla se kiekollinen liideri. Ei ole tästä näkynyt oikeastaan edes viitteitä ja kyllä pitäisi jo näkyä kun poissaolosta on tovi aikaa ja pelejä alla.Ei tuolla nyt kukaan loista kun peli on tuollaista. Kaukana turhakkeesta
Muuten en ota kantaa, mutta Kralin "tyyppisiä" pelaajia on ollut aina. Ei kai nyt tuossa tyypissä mitään uutta ja erikoista ole?Näkökulmia on monia ja vaikee niistä välttämättä valita oikeeta. Ymmärrän ettei ton tyyppisen pakin markkina-arvo Suomessa viel oo kovin korkee. NHL:ssä suurin osa pakeista jo on Filip Kraleja eikä niinkää Ben Bloodeja. Pikku hiljaa evoluutio tulee myös tänne puolustusjääkiekon maahan. Väittäisin ettei nyttekää Liigas pärjätä seittemällä Ben Bloodilla ja aika kiekollisia vipeltäjiä näyttää jo olevan kärkijengien pakistois. Mut turha näistä on väitellä. Mun laskujen mukaa Pelicansin jokainen pelaaja on jo julistettu turhakkeeks ja vaadittu potkuja. Tää muutenki oli positiivisuusketju.
Siis jos tällaista halutaan pelata pitäisi CHL organisaatiolla rahaa. Alkusarjasta saisi x-määrää (peittää kulut). Jos menee jatkoon sais jotain hyvää ja niin edelleen. Joka stepistä tulisi lisää rahaa ja koko roskan voitosta miljoona euroa. Kyllä lisäis kiinnostusta!Idea on kiva, mutta käytännön toteutus ja ilmeisesti rahoituspohja ei palvele ketään muuta kuin jotain mähmästä Fasel-klikin taustaorganisaatiota.
Mun lempipelaaja :)Yksi nimi: Aleks Haatanen. Joka vaihto 110 lasissa.
Vaikka peli on täyttä paskaa edelleen, niin silti ollaa kairattu 5 viime pelistä 3 voittoa, ja kuuden sakki on vain 4 pisteen päässä. Ja Jussi, jäätävän hyvä tänään taas. Eipä tossa muuta hyvää sit ole.
Esim se Kärpät peli, ja vaikka se SaiPa peli mikä oli täysin voitettavissa, oltais jaetulla VITOS sijalla, aivan älytöntä näillä esityksillä.Just meinasin tulla kirjoittamaan samaa. Peli on aivan kuraa, mutta ilman muutamaa sulamista oltaisiin reilusti playoff-joukkue. Tämä kausi on kyllä ennätystasainen.
Tässä olisi vieläkin eväät vielä kunnon heräämiseen, mutta se vaatisi täydellistä ihmettä meidän viivapakeilta. Tämän lisäksi tarvittaisiin edelleen yksi kappale kiekkorauhallista isäntää alakertaan.Hei kaverit, posin kautta! Viime kaudella ei paljoo tälläset voitot harmittanu ja keväällä monet pelit pitkälti tälläsiä "taisteluvoittoja" oliki. Oltii vaa ylpeitä ku oltiin liigassa se kuuluisa tillilihajoukkue! Kyllä tästä vielä hyvä tulee!!!