Positiivisuusketju

  • 867 883
  • 3 991

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Pohdiskelin tässä vähän omaa kannattaja historiaa. Nyt tulee hienoja muistoja esille ja osittain myös karvaita. Muistan hämärästi, kun Kalpa sarjaa tahkottiin vuosituhannen vaihteessa ja noustiin Liigaan. Sitä sakkia oli hallissa aivan älytön määrä. Sitten seuraava mahtava unelma kävi toteen, kun kärpät laitettiin lauluun hopeakaudella ja jäähallin kenttä täyttyi rantapalloista, uimapatjasta ja pumpattavasta barbarasta. Kyllä vitutti juuri sen matsin jälkeen olla kurkkusalaateissa ja palata kaatokännissä Hennalaan. Missasin livenä välierät ja finaalit kahta peliä lukuunottamatta. Putkitelevisiosta kassulla katottiin, kun Perrinin rannari naulasi hopean kaulaan. Saatana.

Nyt on taas ainutlaatuinen mahdollisuus tuoda tuohon listaan jatkoa. Koska ei olla totuttu menestynään niin tämmöset tilanteet kutkuttaa aivan jumalattomasti.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä katsoin Perrinin maalin kotona ja melkein heitin kaukosäätimen telkkarin läpi.
Sitä ennen olin käynyt monta peliä siinä playoff-keväänä katsomassa paikalla kun tapailin samaan aikaan lahtelaista tyttöä ja tuli hengattua paljon Lahessa.

Tämä Kalpa-sarja menee kyllä sen hopeakevään jälkeen parhaan playoff-sarjan listalle. Joukkue on antanut itsestään aika paljon vaikka ollaankin voitettu taistelulla pelejä ja Kalpa on ollut viejän paikalla. Mä oon helvetin ylpeä siitä miten sitkeä jengi meillä on ollut ja miten ollaan kasvettu henkisesti vaikka ollaan oltu peleissä alakynnessä.

Toivottavasti tiistaina ei tule ulospuhallusta, sillä faktahan on se että Kalpalla on henkisesti kovemmat johtavat pelaajat jotka osaavat olla jännittämättä ja keskittyä oikeisiin asioihin.
Olen silti varovaisen toiveikas.
 

Reksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin ja vaikka vieraisiin pöytiin huutelen, niin posina että onpahan ollut oikeasti ihan huikea sarja. En muista vastaava lähihistoriasta. Sekä kentällä että katsomossa on tunteen läikkyneet, ja niin kuuluukin. Kumpi meneekään tästä jatkoon, on todella ansainnut paikkansa.
 

Mastokaupunki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ihanaa. Sarjan ja ehkä jopa kauden paras peli tärkeimpään paikkaan. En muista, koska Iskulla olisi ollut vastaava tunnelma edellisen kerran. Ei välttämättä ikinä. Ääni lähti ja päätä särkee siitä kaikesta mökästä, mutta nyt on onneksi pari päivää aikaa toipua :)
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ei oo sanoja. Tässä vaiheessa voin sanoa vaan sen että helvetin ylpeä oon siitä miten tohon peliin tultiin sisään ja miten se lopetettiin. JOKAINEN kenttä, JOKAINEN jätkä näytti tänään sen, että Lahden Iskuareenaan, meidän kotitavernaan ei tulla miten halutaan. Jännitystä riitti aina vikalle minuutille asti, mutta olihan toi peli ohi jo siinä vaiheessa kun kiekko tippu jäähän. Pelicans halusi voittaa. Ja sen ne tarjos. Jumalauta VÄLIERISSÄ.

KIITOS PELICANS, MÄ RAKASTAN SUA.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
HUH HUH!

Mulla on annettavana pelkkää posia. Nyt, kun ajatukset on hieman tasaantuneet niin muutamia niistä voi alkaa kirjottelemaan.

Posit:
- Kaikki ulkomaalaiset. Erityismaininnat:

-Lars Bryggman: siis aivan ihana mies ja jumalauta että tuntui hyvältä nämä kaverin onnistumiset. Pelaa joukkueelle. Ottaa kannattajat huomioon. On aina hymy huulilla. On ihan helvetin hyvä pelaaja. Nousee isoissa paikoissa esille. Ja jatkaa ilmeisesti meillä!

Lukas Jasek: jasu oli sittenkin sitä, mitä häneltä toivottiin. Eli voittava pelaaja. Jos laitat ratkasupeliin 1+3 niin hirveästi enempää ei voi pyytää. Myös kasetti kesti. Monta kertaa vedettiin poikkaria, johon runkosarja-jasek olisi varmasti vastannut samanlaisella takaisin ja saanut jäähyn. Kaikesta tekemisestä näki, että voittaminen kiinnostaa.

-Nelosketju, erityisesti Jesse Kiiskinen
Odotinkin hyvää energistä matsia, mutta tulikin sitten aivan päällikkönä kulmavääntöihin ja jätti ties mitä kantoloita siellä kakkoseksi. Lisäksi monilta huomaamatta jäänyt tilanne matsin jälkeen, kun Jesse tuli yksin kannattajakatsomon eteen huudattamaan Lahen Turkoosia ja kuvasi tätä itse. Kaiken kaikkiaan todella hieno 17-vuotias.

-Koko Pelicansin joukkue
Tätä ollaan odotettu 11 vuotta. Välieräpaikka. Nyt se saavutettiin. Kiitos siitä koko joukkueelle.

Tästä eteenpäin on vain voitettavaa. Lähetään haastamaan Ilvestä. Come On Pelicans!
 
Suosikkijoukkue
Pekon muuvit
+ Pat-rik Bartosak, Patrikbartosak!
+ Jasek. Tuo runkosarjan lopun surffailija ja hämärän rajamailla lunasti juuri sen mistä hänelle maksetaan.
+ Ketsuppi. On ketsuppi. Alkukauden epäilijät on saanu jo monta kertaa syödä sanansa. Aivan mahtava pelimies.
+ Nelonen. Ah, miten ihanaa katsottavaa, kun nuoret jätkät rouhii, raastaa, taklaa ja karvaa ihan ku kunnon karvaperseet konsanaan. Palkintokaan ei kauas jäänyt.
+ Tommi. Lauantaille mukapuhallus hihasta ja tänään aivan mieletön jengi jäällä. Vuoden valmentaja.
+YV ?? TÄH?? Miten se on listalla...
+AV!!! Edelleen kova.
+ Koko jengi!
+ Emmäenäätiedämitä, mut jeejee Win the Right Games!
 

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Posia on se, että seuraavat vieraspelit onkin siellä isolla kylällä, johon riittää varmasti lippuja kaikille mukaan kykeneville!
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Tajusin just että mun on helpompi matkustaa Tampereelle peliin kun Lahteen.
Tästä Hämeenlinnasta pääsee junalla käytännössä hallin viereen kun taas Lahteen joutuisi ajamaan itse autolla tai vaihtamaan junaa jne.

Bisse maksaa kuitenkin ihan yhtä paljon varmaan hallissa kun hallissa.
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Kiitos Pelicans jatkossa ollaan!!!! Välieriä ei missata, koskaan. Ei sitä tiedä onko sitä enää hengissäkään ennen seuraavaa mahdollisuutta. Liput kotipeleihin check, lentoliput sohjolaan check, mansen peleihin vielä liput saatava. 8600km matkaa Iskuareenalle, joten kohta on lähettävä kampeemaan, että on Iskulla nähää perjantaina!
 

Bkkhero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Bangkok United F.C
Naapurit ihmetteli, että olenko seonnut lopullisesti, kun soitin ämyreistä Bryan Adamssia yhden aikaan yöllä niin paljon kun feikki Marshalit anto desibeliä. Muijasta puhumattakaan...... Kyllä ne kieltämättä hajulla on.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ei jotenkaan jaksa stressata tästä Ilves-sarjasta yhtään. Kävi miten kävi, niin pelataan silti pronssista, ja kausi on ollut muutenkin onnistunut. Hyvillä mielin voidaan lähteä myös lomille silloin kun aika koittaa, koska ensi kausi näyttää erittäin lupaavalta. Lelu naaraa meille varmasti uudet kovat tulosyksikön miehet, ja sieltä on vielä tulossa Utuset, Vilenit, Jämsenit sekä muut tulitueksi entistä vahvempina, Niemelän toimiessa laivan kapteenina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös