Positiivisuusketju

  • 866 847
  • 3 987

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Ei me hävitä KalPalle. Sori vaan. 7p viikko. Tänään 2p, perjantaina vähintään 2p, lauantaina 3p. 7p riittää tältä viikolta nelossijaan tämän päivän tuloksilla.
Jos PEL - KAL menee jatkoille, KalPa pysyy pisteissä Pelicansin edellä. Tällöin myös lauantaina KAL - LUK matsissa Lukolla olisi kolmossija varma eli ainoastaan KalPalla ko. pelissä panosta.
 

Jakas Lusek

Jäsen
Suosikkijoukkue
Antti Tyrväinen
Elias Vilenille myös 30 pinnaa täyteen. Onneksi jatkaa täällä vielä 2 vuotta.
Eliaksella ja Aatulla on vaan 8 pistettä vähemmän ku Jasekilla. Jasulla myös 13 peliä enemmän ku Aatulla.

Jos verrataan muiden joukkueiden tuloksentekijöihin niin meidän nuorisoduo menny ohi sellasista pelaajista pistepörssissä kuten esim; Moses, Ilomäki, Jormakka, Repo tai Tiivola

Ei voi ku tykätä!!
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Jumalauta, omat kasvatit on ottanut ton jengin reppuselkään. Selkeitä ykkösheppoja illasta toiseen meidän Kidline. Toivottavasti saadaan Aatu pidettyä meillä, niin olisi jo toinen valmis kentällinen ensikaudelle, nelosen lisäksi. Aatusta mietin kesällä, että miten tuo hänen musabisneksensä tulee näkymään peliotteissa, no ei mitenkään! En tiedä miten ja missä välissä nuo veijarit Jämsen ja Vilén ovat saaneet jo 30 pinnaa kasaan, mutta tämä jos mikä on vain positiivista. JuniorPelicansin työ kantaa hedelmää ja innolla odotan vielä Kumpulaista, Kiiskistä yms.. Olen todella ylpeä meidän pojista.
 

surfa

Jäsen
Kyllä tossa toisessa ketjussa oli välillä sellasta negailua havaittavissa, että mietin monta kertaa et miks vitussa mä edes luen sitä paskaa.
Hei, älä välitä muista, vaan pistä nyt toki tori varaukseen ja pidä vuosisadaan mestaruusbileet. Saatiinhan kuitenkin Ässiltä kaksi pistettä, nyt on juhlan aika.
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Selvä. Laitat vissiin asuntolainan Pelicansille perjantaina? :D
En. Mutta oon vaan täysin eri linjoilla enemmistön kanssa Kalpan kyvykkyydestä keväällä. Siellä on monta paikkaa mihin iskeä ja siitä saadaan maistiaisia huomenna. Kalpa olis mun mielestä edelleen mieluinen vastus puolivälieriin. Etenkin kotiedulla.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
En. Mutta oon vaan täysin eri linjoilla enemmistön kanssa Kalpan kyvykkyydestä keväällä. Siellä on monta paikkaa mihin iskeä ja siitä saadaan maistiaisia huomenna. Kalpa olis mun mielestä edelleen mieluinen vastus puolivälieriin. Etenkin kotiedulla.

Jos on kattonu KalPan pelaamista viime aikoina niin kyvykkyydestä ei ole mitään epäselvyyttä. Siis esimerkiksi Pelicansia vastaan.
 

LKKK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Helppo kuvitella että tuo Kärppä-lauma aloittaa poffit ekalta kierrokselta. Voin toki olla väärässä. :)

 

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
KalPaa tarjolla pudotuspeleissä! Enpä tosiaan olisi uskonut innostuvani viimeisen 20 vuoden aikana ikinä näin paljoa!

Syynä intoon ei ole se että ollaan tällä kaudella onnistuttu tai olettaisin olevan läpihuutojuttu,vaan nimenomaan se että tässä on luvassa lätkää pelaavin sarja, kaikista noista muista tarjokkaista! Kyllä, IFK-sarja olisi ollut paperia viihdyttävyydeltääntämän rinnalla. Todella hieno kevät luvassa ja ennen kaikkea, todella kovat ja tasaiset väännöt, joissa oikeastaan kaikki on ihan 50-50!

Mikä sen parempaa!
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Ollaan omien laskujeni mukaan tällä kaudella vähintään kuudes loppusijoituksissa. Vaikka itse tiputtaisiin ja Lukko, niin kukaan muu ei mene meidän ohi. Montako prosenttia sillä saa tuloista?
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Ollaan omien laskujeni mukaan tällä kaudella vähintään kuudes loppusijoituksissa. Vaikka itse tiputtaisiin ja Lukko, niin kukaan muu ei mene meidän ohi. Montako prosenttia sillä saa tuloista?
Saisin tulokseksi 8. sija varmuudella, jos pudotaan KalPalle. Ja jos Tappara, Ilves ja Lukko putoaa, niiden pudottajat menee edelle, ja kolmen kärki jää edelle ja KalPa.
 

aave

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Saisin tulokseksi 8. sija varmuudella, jos pudotaan KalPalle. Ja jos Tappara, Ilves ja Lukko putoaa, niiden pudottajat menee edelle, ja kolmen kärki jää edelle ja KalPa.

Noista otin Tapparan ja Ilveksen jatkoon. Sen verran vahvaa suorittamista on ollut heillä. Omilla laskuilla siis realistisesti ainakin kuudes. Varmuudella toki 8.
 

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, kehä-III:n ulkopuolinen Suomi
Noista otin Tapparan ja Ilveksen jatkoon. Sen verran vahvaa suorittamista on ollut heillä. Omilla laskuilla siis realistisesti ainakin kuudes. Varmuudella toki 8.
Sitä vähän meinasin, että noin voisi olla.

Nyt on kyllä Tapparaa ja Ilvestä niin varmoiksi hehkutettu joka puolella, siis suunnilleen finaaliin, että pakkohan se on uskoa, että vähintään toinen putoaa jo puolivälierissä. Ja toinen sitten pronssiotteluun.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: aave
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös