Positiivisuusketju

  • 872 964
  • 4 031

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Positiivista pöhinää täällä nyt, kiva lukea näitä :) Mä oon henk koht sitä mieltä, että sijotuksella ei niinkään oo väliä, kunhan vältettäisiin puolivälierissä Tappara tai IFK. Välierissä tulee jo väkisin kivikova vastaan ja siinä lähettäisiin varmasti altavastaajana sarjaan, mutta silloin joukkueen itseluottamus on varmasti tapissa kun oltaisiin jo yksi ottelusarja voitettu. Toki nelossija takaisi kotiedun, joka olisi valttia. Tarjolla olevista vastustajistas ottaisin mieluiten KalPan vastaan puolivälieriin.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Toisaalta: ei kai ketään täällä tyydytä pelkkä välieräpaikka. Joku kovista täytyy voittaa joka tapauksessa jossain vaiheessa.
Tietty, eikä siellä enää helppoja pelejä ole, mutta ei saa myöskään ohipelejä tulla.
Mun ajatus tosiaan on se että me ollaan playoffeissakin putkijoukkue, eli jos päästään aloittamaan ne hyvin, itseluottamus nousee ja lumipallo lähtee pyörimään oikeaan suuntaan, kun taas huonossa tilanteessa ekassa pelissä tulee takkiin ja sitten toisessa, niin on vaikea uskoa että noustaan siitä enää, valitettavasti.

Hyvässä tilanteessa pari voittoa niin ties minne tässä päästään. Tärkeintä olisi hyvä alku.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
+ Jasse, hieno henkinen kasvu. Tärkeä nollapeli kevättä ajatellen.
+ KidJam$en, oi kun ois naulannu hatun ilmaveivillä.
+ Nuori jengi, miehiä täynnä.
+ Reagoitiin pelin sisällä, kauden paras toinen erä.
+ Kauden paras vire parhaaseen aikaan. Pois tieltä kaikki.
+ Kuuden joukko saletissa. Jos ei, syön hattuni.
 

MC88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Eiköhän se meidän neljän sakkiin viimeisellä kierroksella ratkea…. Jos satuttaisin SaiPa voittamaan silloin, olis se tilanne aika kiva
 

Raúl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ehkä pahimmatkin pessimistit voi alkaa puhua varmasta top-6 sijasta. Vai tiputaanko kuitenkin vielä sääleistäkin ulos? ;)
Luulen, että @palli gunnar on paras vastaamaan tähän kysymykseen.

Pelicansin loppuohjelma on kyllä kova, joten kotietu on vielä kovan työn takana. Se olisi kyllä äärimmäisen tärkeää saavuttaa.

Erittäin positiivinen kausi tähän mennessä kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Luulen, että @palli gunnar on paras vastaamaan tähän kysymykseen.

Pelicansin loppuohjelma on kyllä kova, joten kotietu on vielä kovan työn takana. Se olisi kyllä äärimmäisen tärkeää saavuttaa.

Erittäin positiivinen kausi tähän mennessä kuitenkin.
Onneksi kuitenkin ne ennalta vaikeimmat vastustajat kohdataan kotona ja "helpommat" vieraissa. Kotona Pelsua enemmän pinnoja on saalistanut vain Tappara. Tämä asetelma siis lähtökohtaisesti suosii meitä.
 

surfa

Jäsen
Ehkä pahimmatkin pessimistit voi alkaa puhua varmasta top-6 sijasta. Vai tiputaanko kuitenkin vielä sääleistäkin ulos? ;)
Mun mielestä on seuran historiaa katsoen aika turhaa ruveta viisastelemaan mitään mistään varmoista sijoista. Tällä hetkellä menee hyvin ja hyvä niin. Täällä varmaan kuitenkin kaikki ovat iloisia tuloksesta tähän asti.

Riippumatta kotieduista tai muustakaan, tässä on joka tapauksessa edessä tilanne jossa pitäisi taas voittaa edes yksi Play-off sarja. Ja sehän tunnetusti on sujunut tosi hyvin, riippumatta runkosarjasuorituksista. Ja onhan se pelin laatu tälläkin kaudella vaihdellut hetkittäin rankasti, joten saas taas nähdä mitä tulee.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Ottelut vähenee ja päivät pitenee.. odottavan aika on pitkä. Lapsen innolla odottaa jokaikistä matsia, vielä kun osais nauttia täysillä niistä. Pari viikkoa niin on jumalauta tämä(kin) runkosarja paketissa. Hieno kausi on tähän mennessä ollut, Jyväskylästä tänään 3 pojoa niin on kiva lähteä haastamaan ensi viikolla Kärpät ja Ilves kotiluolassa. Tuli vastaan ketä tuli, me ei herkällä kaaduta tänä vuonna, ei kellekään. Aistini sanoo että ollaan pitkällä, toivottavasti aistini on oikeassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös