Positiivisuusketju

  • 866 081
  • 3 978

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Kait mun pitää avata tälle puolelle taas.. Rästimatsi pelaamalla saatiin Tepsukkaan eroa 9p. Niiden pitäs yhdeksästä pelistä saada 10p enemmän kuin me. Ei tarvita edes sitä kuuluista lyhyttä matikkaa, että pitäs melkoiset taikaliemet geelitukan keittää ja taitaaa liemi jäädä aika jähmeäksi.. Kalpalla viimeset 4 matsia aivan kovinta kärkeä vastaan. Kärpät voi tulla meidän ohi, mutta voittamalla se keskinäinen Lahessa (jossa mä muuten oon paikalla btw) ollaan aika vahvasti kiinni siinä nelossijassa, joka mun mielestä on meiän päätähtäin. Ässät on viimestään pudonnu meiän kyydistä eikä ifk:kaan tuu enää ohi. Mahiksena on edelleen sijat 1-7 ja sija 4. on meiän haarukassa prosenteilla 70 ottaen huomioon jäljellä olevat matsit. Tää on mun jengi!
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Sulattelun jälkeen, ollaan oikeilla raiteilla. Pienen marginaalin pelejä jälleen, hyvällä tuurilla meillä olisi nyt 8 voiton putki. KooKoon veskari löysi kevätvireen meidän kannalta pahaan aikaan. Pudotuspelijengejä vastaan meillä ei ole ollut vielä hätää, joten paniikkinappulan voi laittaa piiloon. Tästä hyvä esimerkki tiistainen Lukko-matsi. Hyviä aihioita tänäänkin, mutta selkeästi nämä sääliviivan alla olevat joukkueet ovat ei pelkästään meille, vaan todella monelle muullekin jengille todella iso murheenkryyni.

Häviäminen pitkän voittoputken jälkeen vituttaa normaalia enemmän, mutta putket ovat tehty katkaistaviksi. Tärkeä nähdä pelin sisälle, ei vain tuijottaa tulosta. Kaikkia pelejä ei voi voittaa, mielummin otan häviön KooKoo:ta vastaan ja voitan Lukon. Olen varma että tällä kaudella ei hävitä näille kärkiseuroille samaan tyyliin kuin tänään tai eilen.
 
Viimeksi muokattu:

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Sulattelun jälkeen, ollaan oikeilla raiteilla. Pienen marginaalin pelejä jälleen, hyvällä tuurilla meillä olisi nyt 8 voiton putki. KooKoon veskari löysi kevätvireen meidän kannalta pahaan aikaan. Pudotuspelijengejä vastaan meillä ei ole ollut vielä hätää, joten paniikkinappulan voi laittaa piiloon. Tästä hyvä esimerkki tiistainen Lukko-matsi. Hyviä aihioita tänäänkin, mutta selkeästi nämä sääliviivan alla olevat joukkueet ovat ei pelkästään meille, vaan todella monelle muullekin jengille todella iso murheenkryyni.

Häviäminen pitkän voittoputken jälkeen vituttaa normaalia enemmän, mutta putket ovat tehty katkaistaviksi. Tärkeä nähdä pelin sisälle, ei vain tuijottaa tulosta. Kaikkia pelejä ei voi voittaa, mielummin otan häviön KooKoo:ta vastaan ja voitan Lukon. Olen varma että tällä kaudella ei hävitä näille kärkiseuroille samaan tyyliin kuin tänään tai eilen.
That's my man talking right there! Me saatetaan olla "pieni" joukkue muihin verrattuna, mutta LT:tä lainatakseni on tunne SUURI sydämessäin kun turkoosi kentällä on! Häviöt saa ja pitääkin vituttaa meitä faneja, mutta tän päiväsen lehdistötilaisuuden kattoneena oon varma et niin se vituttaa joukkuettakin. Kohti uutta viikkoa ja voittoja!
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
*** Alivoimapeli
** Jasse
* Toppari ja Jasekin palaaminen tasolleen
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Iso statement-voitto tähän väliin ja tänään nähtiin todellakin se uudestisyntynyt Pelsu juuri kun sitä meiltä kysyttiin.

Jasselta sitä yhtä lipsahdusta lukuunottamatta varmaan kauen paras peli. Toisaalta jos kiekot jää kiinni melkein 97 prosentin varmuudella niin ei siitä yhdestä takaiskusta jaksa oikein edes valittaa.

Jasek, tätä Jasekia lisää kiitos! Molemmat Vilénit oli hyviä kans - taas. Tästä on hyvä jatkaa TPS:n kaatoon. Siitä voitto ja top 6 sijoitus alkaa olla sinettiä vaille varma. Kotietu puolivälieriinkin on edelleen täysin omissa käsissä.

Sama peli-ilme torstaina niin 3p tulee, siihen uskon! Tämä stadin turkoosi tekee silloin kauden toisen visiittinsä Iskulle.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: K.O

Fleguilia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tehtiin Kookoolle palvelus voittamalla Jukurit ja sieltä on tulossa takaisinkin päin jotain. Tämä on sitä hyvää urheiluhenkeä!
Paitsi kun sattuukin Pelsuille kunnon sulaminen ja tiputaan sääleihin, jossa vastaan tulee kookoo, joka voittaa ratkaisevan ottelun toisessa jatkoerässä.
 

K.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans
Paitsi kun sattuukin Pelsuille kunnon sulaminen ja tiputaan sääleihin, jossa vastaan tulee kookoo, joka voittaa ratkaisevan ottelun toisessa jatkoerässä.
Sääleihin putoaminen tällä hetkellä on miltei mahotonta, koska Kärpillä, Kalpalla ja Hifkilla on niin paljon keskinäisiä pelejä, että ottavat toisiltaan väkisin pinnoja niin paljon ettei koko kolmikko tuu ohi mitenkään.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
HIFK ei ainakaan tule ohi, ainakaan ilman Taposta. Tuskin Palloseurakaan, varsinkaan jos huomenna voitetaan. Vähintään kuudensia ollaan ja vastaan saadaan kvartseissa toinen kaksikosta KalPa/Kärpät.
 

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
HIFK ei ainakaan tule ohi, ainakaan ilman Taposta. Tuskin Palloseurakaan, varsinkaan jos huomenna voitetaan. Vähintään kuudensia ollaan ja vastaan saadaan kvartseissa toinen kaksikosta KalPa/Kärpät.
Vittumaisintahan tässä on se että todennäköisin ensimmäinen vastustaja on Kärpät, tai jos pelataan loppu huonommin kuin kaksikko Kalpa-Kärpät niin vastaan tullee Tappara.
Tappara-Ilves-Kärpät tulee olemaan kovat playoffeissa, Lukkoon mä ne tällä kaudella oikein usko, tuntuu enemmän runkosarjajoukkueelta, mutta eihän sitä tiedä.

Kalpa on meille aina ollut vaikea vastustaja, mutta silti noista mieluiten ottaisin sen vastaan.
 

Jarna90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vittumaisintahan tässä on se että todennäköisin ensimmäinen vastustaja on Kärpät, tai jos pelataan loppu huonommin kuin kaksikko Kalpa-Kärpät niin vastaan tullee Tappara.
Tappara-Ilves-Kärpät tulee olemaan kovat playoffeissa, Lukkoon mä ne tällä kaudella oikein usko, tuntuu enemmän runkosarjajoukkueelta, mutta eihän sitä tiedä.

Kalpa on meille aina ollut vaikea vastustaja, mutta silti noista mieluiten ottaisin sen vastaan.
Lukko voi sulaa vielä kolmoseksi runkosarjassa. Lukko sopis näistä meille parhaiten.
 

Drewiske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Vittumaisintahan tässä on se että todennäköisin ensimmäinen vastustaja on Kärpät, tai jos pelataan loppu huonommin kuin kaksikko Kalpa-Kärpät niin vastaan tullee Tappara.
Tappara-Ilves-Kärpät tulee olemaan kovat playoffeissa, Lukkoon mä ne tällä kaudella oikein usko, tuntuu enemmän runkosarjajoukkueelta, mutta eihän sitä tiedä.

Kalpa on meille aina ollut vaikea vastustaja, mutta silti noista mieluiten ottaisin sen vastaan.

Toisaalta: ei kai ketään täällä tyydytä pelkkä välieräpaikka. Joku kovista täytyy voittaa joka tapauksessa jossain vaiheessa.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Vittumaisintahan tässä on se että todennäköisin ensimmäinen vastustaja on Kärpät, tai jos pelataan loppu huonommin kuin kaksikko Kalpa-Kärpät niin vastaan tullee Tappara.
Tappara-Ilves-Kärpät tulee olemaan kovat playoffeissa, Lukkoon mä ne tällä kaudella oikein usko, tuntuu enemmän runkosarjajoukkueelta, mutta eihän sitä tiedä.

Kalpa on meille aina ollut vaikea vastustaja, mutta silti noista mieluiten ottaisin sen vastaan.
Mul on kova luotto ettei kutoseks tiputa. Melkein jos Kärpät tai KalPa tulee, olis nelossija todella tärkeä sarjan kannalta. Oulu ja Kuopio molemmat vittumaisia paikkoja, joten kotikaukalosta tulee olemaan iso hyöty. Noista kahesta voidaan kuitenkin yksi - parhaimmillaan kaksikin ryöstöä hakea. Molemmat pelottaa, mutta kaikki on pakko voittaa jos halutaan mennä pitkälle.

Itse uskon ettei tänä keväänä suleta samalla tavalla kuin 2017 tai 2019, vaan taistellaan kynsin hampain sarjan voitosta kuten 2016 ja 2021. Eroa näihin jengeihin on paljon parempi materiaali ja lihastakin löytyy enemmän ainakin Hölön ekaan kauteen verrattuna.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Näitä playoffeista taistelevia joukkueita on hemmetin vaikea voittaa. Kiima päästä 10 joukkoon on varmasti suurempi kuin saada kotietu puolivälieriin.
Ei liity meihin, mutta mulla on oiva aavistus että KooKoo saatetaan nähdä jälleen 8 parhaan joukossa. Salo saanut poppoon hyvään lentoon.

E. Onneksi ollaan vielä semisti kaukana sääleistä, muuten saatettaisiin oikeasti lähteä Betoniin uudestaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös