Mainos

Positiivisuusketju

• 951 665
  • 4 380

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tällä asenteella pitää pelata vähintään.Nyt oli taklauksia,yritystä ja halua riistää kiekko itselle.Puolustus on kovin ohut tällä hetkellä taidollisesti mutta jos nyt menisi asenteella.Jordan auttaa paljon kuten Nieminen kun palaavat mutta yhdelle kiekolliselle olisi vielä se tilaus.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Itselleni aiheutti puolestaan huvitusta Riihisen tuuletus omaan maaliinsa, lähellä oli ettei maila ja hanskat kypärän kanssa lentänyt kuin mestaruuden ratkaisseen seiskafinaalin jatkoaikamaalin jälkeen.
Itse muistelin Sami Heleniuksen yhtä maalia meillä. Pelissä ei oikein ollut panosta kun Helge pistä maalin siniviivalta ja tuuletti muistaakseni varmaan 10 sekuntia hyppien ja heiluttaen käsiä kohti kattoa ja luistelemalla ympäri kenttää vilkutellen katsomoon.

Yukon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Jokainen maali tuli kyllä sellaiselle, joka sitä tähän paikkaan tarvitsi.

Etenkin pakistossa Falkin ja Riihisen onnistumiset toivat hymyn huulille. Myös Kalulle, Tuksulle, sekä Kumpulalle erittäin tärkeitä onnistumisia. Horky ei ollut tehnyt liki kuukauteen maalia, varmasti lähti eläintarha selästä tänään!

Runkosarja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat KooKoo
Etenkin pakistossa Falkin ja Riihisen onnistumiset toivat hymyn huulille.
Mun Liigapörssijoukkueessa oli Riihinen.
Olisi kannattanut laittaa se myös kapteeniksi, sillä suoritti paremmin kuin kukaan muu mun joukkueesta.
Olin, ääliö, ottanut kapteeniksi jonkun Teemu Turusen, kun Kärpillä oli kotiottelu Jukureita vastaan

Eetska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Positiivinen asia on ehdottomasti se, että Pelsujen 6-3 maalin jälkeen Kivenmäen ilme oli sama kuin olisi Pelsuissa tehnyt maalin. Ottohan meinaan hymyili tehtyään eilen Saipan maalin, joten suolat sain haavoistani pyyhittyä 6-3 maalin jälkeen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy