Mainos

Positiivisuusketju

• 949 278
  • 4 366

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
"Tulin, näin ja voi...". - VOI, VOI!
Nään ehdottomasti positiivisena Ortion ihon kannalta, että tänään ei tartte mennä suihkuun pelin jälkeen
Ortiolla oli varmaan kauluspaita ja prässihousut valmiiksi puettuna pelivarusteiden alle, jotta pääsee nopeammin yöhön juhlimaan.

Suosikkijoukkue
Kärpäsen Karelin.
Taidat olla päivän voittaja! Minä katsoin vaikka olisin voinnut ihan yhtä hyvin tehdä jotain muuta vaikka pestä pyykkiä!
Eijj*malauta. Ja allekirjoittanut sitten häviäjä.

Tästä tulikin nääs mieleeni, että ois pyykit pitänyt pesasta, kun puhtaat kalsarit on finito, mutta pelin jälkeen oon vaan istunut soffalla vitutuksissani kalja kädessä.

Prkl, kerkeishän sitä vieläkin ! Tai sitten vaan kääntää ympäri.

Jägen_pelsut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

Tästä tulikin nääs mieleeni, että ois pyykit pitänyt pesasta, kun puhtaat kalsarit on finito, mutta pelin jälkeen oon vaan istunut soffalla vitutuksissani kalja kädessä.

Olen kanssa ihminen ja nautin täällä kaljaa, luen kommenteja täältä, kun tyhjä tv ohjelma pyörii taustalla. Pyykit odottakoon vaimoa! Nyt meinaan ketuttaa!

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Juuri huonommin ei voi mennä, ja huomenna El Barto maalissa! C'MON!

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita

On tuossa mahdollisesti jotain positiivistakin. Oletan, ettei pesulalasku ole rästissä.

M.Yrrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
Säikähdin tätä lukemaani lainausta.
Se nimittäin näyttää siltä, kuin siinä lukisi että huomenna ei <-- ("EI" tikkukirjaimilla) Barto maalissa.
Pahoittelut, kuningas alkomahooli teki tepposen oikoluvussa, tarkoitus oli lukea EL Barto.

Tarjoan trippimehun pelissä kun nykäiset hihasta :)

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Synkkien aikojen keskellä on kyllä pakko nostaa esiin puolustajista JJ, joka on hyvän asenteen ja puolustamisen lisäksi myös alkanut väläytellä pistepotentiaaliaan. Ehdottomasti jatkolappua käteen jos on pidettävissä. Laatulohi.
Siinä on sellainen sama habitus kuin Janne Jalasvaaralla parhaimmillaan, sellainen tasapainoinen ja kova vääntäjä jolta tietää mitä saa. En usko että siitä kiekolliseen rooliin on nähtyä enempää mutta erittäin hyvän runkopakin siitä saa vaikka useammaksikin vuodeksi, kuten sanoit.

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Siinä on sellainen sama habitus kuin Janne Jalasvaaralla parhaimmillaan, sellainen tasapainoinen ja kova vääntäjä jolta tietää mitä saa. En usko että siitä kiekolliseen rooliin on nähtyä enempää mutta erittäin hyvän runkopakin siitä saa vaikka useammaksikin vuodeksi, kuten sanoit.
Eikä välttämättä tarvitsekaan nousta kiekollisempaan rooliin, on hyvä tuossa missä on nyt. Voi kuitenkin laittaa kentälle tilanteessa kuin tilanteessa. Ehdottomasti hyvä palanen jos halutaan menestyä, on sitoutunut hommaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy