Samaa mieltä. Ne pelit mitä Tukiainen on tällä kaudella pelannut on ollut todella pirteitä.Kyllä oli Tukiaisen Leevi eilen hyvällä jalalla liikkeellä. Kun Vilen kuntoutuu, niin Vilen , Jämsen , Tukiainen olisi oma valintani kolmosketjuksi. Hyviä paikkaajia löytyy hyökkääjissä, mikä on myös harvinaisen hienoa. Varmaan Hirvosen hypättävä pakiksi kun maajoukkueiden mukana olevia pitää tuurata. Onneksi meillä on tälläisiä monikäyttöisiä pelaajia, hyvillä mielin ja odotuksin tässä ollaan menossa kevättä kohti.
Itse laittaisin Hirvosen 7. pakiksi tuohon la Vaasa peliin Salmisen tilalle hakemaan vähän tuntumaa pakkina pelaamisesta ensiviikkoa varten. Hirvosta on vielä tuon pakkituuraamisen kyvyn lisäksi iloa myös kevään peleissä, joissa pitää jaksaa luistella, taklata, repiä, raastaa ja runnoa. Konsta on niissä parhaimmillaan. Hirvonen on meidän parhaita taklaajia ja myös hyvä aloittaja.Kyllä oli Tukiaisen Leevi eilen hyvällä jalalla liikkeellä. Kun Vilen kuntoutuu, niin Vilen , Jämsen , Tukiainen olisi oma valintani kolmosketjuksi. Hyviä paikkaajia löytyy hyökkääjissä, mikä on myös harvinaisen hienoa. Varmaan Hirvosen hypättävä pakiksi kun maajoukkueiden mukana olevia pitää tuurata. Onneksi meillä on tälläisiä monikäyttöisiä pelaajia, hyvillä mielin ja odotuksin tässä ollaan menossa kevättä kohti.
Samaa mieltä muuten mutta Käyhkö katsomoon ei Salminen.Itse laittaisin Hirvosen 7. pakiksi tuohon la Vaasa peliin Salmisen tilalle hakemaan vähän tuntumaa pakkina pelaamisesta ensiviikkoa varten. Hirvosta on vielä tuon pakkituuraamisen kyvyn lisäksi iloa myös kevään peleissä, joissa pitää jaksaa luistella, taklata, repiä, raastaa ja runnoa. Konsta on niissä parhaimmillaan. Hirvonen on meidän parhaita taklaajia ja myös hyvä aloittaja.
Pitää muistaa miten pitkä pelitauko Konstalla oli ennen noita Saipa pelejä ennen kuin rupee vertaamaan otteita sen perusteella muihin saman roolin hyökkääjiin. Ok Tuksu ja Sakke veti eilen pirun hyvin. Silti antaisin sauman vielä Hirvosellekin.
Joo käy sekin.Samaa mieltä muuten mutta Käyhkö katsomoon ei Salminen.
Saa seuraavassakin pelissä lahjoittaa vastustajalle kiekkoja.Samaa mieltä muuten mutta Käyhkö katsomoon ei Salminen.
Kyllä se on itselläkin vielä tuo kärpät se nro 1 vihulainen, juuri näistä liigataipaleemme alun jutuista johtuen.
Omaan silmään pompannut pääosin positiivisessa valossa. Suht nuoreksi pelaajaksi varmaa peruspeliä ja harvemmin tuntuu olevan kiire kiekon kanssa. Vähän tuommoinen peruspakin ja kiekollisen pakin hybridi, uskaltaa hyvin kuljettaa ja suojata kiekkoa Syöttötyöskentely ja nimenomaan ensimmäisen syötön antaminen napakkaa. Toki vielä jonkun verran tulee niitä hassejakin ja välillä hortoilee missä sattuu, mutta kuuluu asiaan. Sitten kun saisi vielä viivasta toimitettua kiekkoa maalille hanakammin eikä pelkästään kulmiin niin avot. Mielummin pitäisin tuommoisesta oman junnupolun läpikäyneestä kehityskelpoisesta pelaajasta kiinni kuin Salmisesta.Käyhkölle sattui eilen vähän huonompi peli. Vähän tuommoista Petteri-fibaa (hyvällä tavalla) kuitenkin kaverissa on, pienellä marinoinnilla voi tulla todella kova pelaaja.
Aika rohkeasti sanottu pelkästään yhden liigapelin perusteella.Junkkaria omaa kuitenkin isompaa potentiaali oman pään luottopakiksi
On kyllä mutta Käyhkö ei vakuuta.Aika rohkeasti sanottu pelkästään yhden liigapelin perusteella.
En oikein tiedä mihin perustat tuon väitteen. Junkkari tällä kaudella A-junnuissa +/- tilastossa pakkasella ja sarjan taso nyt on mitä on. Kehityskelpoinen poika toki ja varmasti tulee samaan tilaisuutensa, mutta silti aika pitkä matka vielä pelaavaan rooliin liigassa.Itse en vain pysty näkemään Käyhkössä juurikaan potentiaalia mielummin heittäisin Käyhkön kieroon ja Junkkaria omaa kuitenkin isompaa potentiaali oman pään luottopakiksi. Olen kuitenkin valmis syömään sanani Onnin suhteen.
Onko Junkkari edes U20 jengin kovin talent kun siellä kuitenkin myös U18 maajoukkueen vakiokalustoa olevat Daniel Nieminen ja Onni Amhamdi. Jos ajatellaan vaikka aikajanalla seuraavat kaksi kautta? @Kake74 tai joku muu junnuja seurannut osaa varmaan kommentoida. Itse olen nähnyt Junkkarilta pääasiassa noitaa maajoukkuepelejä, joten otanta liian suppea, että osaisin tarkemmin arvioida.En oikein tiedä mihin perustat tuon väitteen. Junkkari tällä kaudella A-junnuissa +/- tilastossa pakkasella ja sarjan taso nyt on mitä on. Kehityskelpoinen poika toki ja varmasti tulee samaan tilaisuutensa, mutta silti aika pitkä matka vielä pelaavaan rooliin liigassa.
Yksi huomioon otettava asia potentiaalin ja tulevaisuuden näkymien suhteen on myös kolmen vuoden ikäero.En oikein tiedä mihin perustat tuon väitteen. Junkkari tällä kaudella A-junnuissa +/- tilastossa pakkasella ja sarjan taso nyt on mitä on. Kehityskelpoinen poika toki ja varmasti tulee samaan tilaisuutensa, mutta silti aika pitkä matka vielä pelaavaan rooliin liigassa.
En oikein tiedä mihin perustat tuon väitteen. Junkkari tällä kaudella A-junnuissa +/- tilastossa pakkasella ja sarjan taso nyt on mitä on. Kehityskelpoinen poika toki ja varmasti tulee samaan tilaisuutensa, mutta silti aika pitkä matka vielä pelaavaan rooliin liigassa.
Junkkarin kohdalla tulee varmaan ensikaudella se, juttu jos täällä jatkaa/halutaan pitää niin, olisi tarjottava jo ainakin jonkin verran miesten pelejä. Jos edelleen olisi tiedossa vaan pelkkiä junnupelejä varmaan lähtee hakemaan vastuuta jostain Kerhosta tai Saipasta. Se että tarjotaan miestenpelejä ei toki tarkoita mitään kiintiöpaikkaa liigassa vaan pelannee osan kautta myös junnuissa.Mä kans olen sitä mieltä että Junkkarista tulee lopulta kovemman tason pakki kuin Käyhköstä mutta ei vielä pariin kauteen. Junkkaria voi ajaa sisään ensi kaudella hiljalleen mutta Käyhkö alkaa nyt olla jo siinä iässä että olisi pakko päästä pelaamaan miesten pelejä.
Kuten tässä muutkin mainitsi niin Käyhköä ja Junkkaria on hieman turhaa sen enempää vertailla, kaverit ovat käytännössä ihan eri vaiheessa uraa. Toinen kaipaa isoa vastuuta junnuissa ja toinen on kasvamassa niistä yli-ikäiseksi.
Junkkarin kohdalla tulee varmaan ensikaudella se, juttu jos täällä jatkaa/halutaan pitää niin, olisi tarjottava jo ainakin jonkin verran miesten pelejä. Jos edelleen olisi tiedossa vaan pelkkiä junnupelejä varmaan lähtee hakemaan vastuuta jostain Kerhosta tai Saipasta. Se että tarjotaan miestenpelejä ei toki tarkoita mitään kiintiöpaikkaa liigassa vaan pelannee osan kautta myös junnuissa.
Olen itsekin ehdottomasti sitä mieltä että omia poikia pitää käyttää ja antaa mahdollisuutta. Mutta itse en usko että Käyhkössä mitään suurta potentiaalia olemassa joten mielummin antaisin minuutteja niille potentiaalisemmille pojille.Eikös aika moni ehtinyt tuomita Topparinkin turhakkeeksi KooKoo:ta vastaan pelatun säälisarjan jälkeen? Nuorille pelaajille pitää antaa aikaa ja mahdollisuus kehittyä. Käyhköstä tulee vielä hyvä pakki meille. Muutenkin ihmeellistä miten Kiiskinen haluttiin heti heittää koirankoppiin kun saatiin tietää, että mies lähtee Kerhoon. Nyt pitäis Käyhkö laittaa kiertoon? Sitten vituttaa kun omat pojat lyö läpi jossain Tapparassa tai Kerhossa, ja ihmetellään miksi ei anneta omille pojille mahdollisuutta. Nää mielipiteet hämmentää melkein enemmän kun naisten mielialojen vaihtelut.