Positiivisuusketju

  • 2 779 564
  • 11 162

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Onneks tulee formulaa että voi hyvällä omatunnolla jättää minskin perseilyt katsomatta
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Totta. F1 maailmassahan ei veljeillä diktaattorien ja huonosti ihmisoikeuksia hoitavien maiden kanssa
Siellä ne sentään myönnetään ihan ison profiilin starojenkin suulla. Hamilton, Vettel yms.
Ei mulle henk. koht Minskin matkassa ongelma ole se että sinne mennään vaan se miten tilannetta yritetään valkopestä joukkueen omistajan toimesta.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Tuskin Kurri edes ymmärtää tilannetta. Moni sanoo, että Kurri puhuu Kremlin suulla, mutta mun mielestä Kurri on vaan yksinkertasesti vitun tyhmä näissä asioissa
Oli syy mikä tahansa, sei tilannetta muuta.
 

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuskin Kurri edes ymmärtää tilannetta. Moni sanoo, että Kurri puhuu Kremlin suulla, mutta mun mielestä Kurri on vaan yksinkertasesti vitun tyhmä näissä asioissa
Kurri ymmärtää mitä vaaditaan, kun on saanut jääkiekkoseuran lahjaksi.

 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Ysäriviikko 3.-8.1.2022, kun juhlitaan 30 vuotta sitten voitettua SM-liigan mestaruutta.

Luvassa legendavierailuja, retropelipaidat ja kovat vastustajat:

3.1.2022 Avtomobilist Jekaterinburg

5.1.2022 Dynamo Moskova: Shipatshov, Voinov, O’Dell, Lindberg & muut

8.1.2022 Salavat Julajev Ufa: Hartikainen, Manninen, Granlund & muut Tomi Lämsän johdolla.

Saa nähdä, ketkä legendoista nähdään paikan päällä? Kaudella 1991-1992 Jokereiden valmennuksesta vastasivat Leo Äikäs ja Boris Majorov, pelaajistossa mm. Markus Ketterer, Teemu Selänne, Otakar Janecky, Keijo Säilynoja, Mika Strömberg.

Yksi Jokereihin liittyvistä positiivisista asioista ovat tällaiset teemaottelut. Niitä on ollut monipuolisesti, mm. Kapteenien ilta, Ladies’ Night, Junioreiden ilta, Maalivahtien ilta. Korona on luonnollisesti vaikeuttanut toteuttamista. Teemaillat tuovat joka tapauksessa hohtoa ottelutapahtumaan ja lisäävät Jokereiden tuntemusta niillä, joilla ei ole vuosikymmenten Jokeritaustaa.

Kiitos Jokerit!
 

Konsta Kepuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Athletic Bilbao, Tahko, Pool, Saints
Ysäriviikolla on tarjolla myös hyviä lipputarjouksia.



Ma 3.1. Jokerit – Avtomobilist Jekaterinburg

Kaikki liput 10€ (paitsi katsomot 107-110 ja 117-120)
Lastenliput (7-16v) kaikkiin katsomoihin 5€

Ke 5.1. Jokerit – Dynamo Moskova

Alakatsomoiden parhaat paikat 20€, muut katsomot alk. 13€
Lastenliput (7-16v) kaikkiin katsomoihin 5€

La 8.1. Jokerit – Salavat Julajev Ufa

Alakatsomoiden parhaat paikat 30€, muut katsomot alk. 17,50€
Lastenliput (7-16v) kaikkiin katsomoihin 5€
Moni kauden 1991-92 mestarijoukkueen jäsenistä on paikan päällä lauantain ottelussa. Heidät esitellään jäällä yleisölle juhlailtaan kuuluvin seremonioin ennen pelin alkua.
 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Huomenna varmaan vahvistus joulukalenterista loppukaudeksi?

Tai Joensuun 3+2 * vuotta, ei pistettä Tsskaa vastaan
 

AC/DC MAN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Positiivinen juttu on se, että huomenna pääsee taas hallille. Kärkipelissä Tsska vastassa. Siitä voitto, niin tekis terää parin tappion jälkeen
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna varmaan vahvistus joulukalenterista loppukaudeksi?
Toimistolle? Toimitusjohtajan paikkaan? Katsomoon? Lindbäckin räpylään? Katsoin että kiekot pudonneet sen verran että olisiko syytä vahvistaa? Ei kun sen täytyy olla vahvistus Restelin uusista menuista. Mörkön kolmoislutzi 5€. Sisältää nakin kolmella kierteellä. Nautitaan Tampereen jääshowssa.
 

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Jokereiden joulukalenterin 21. luukku.

Tuli hyvä fiilis.

Maailmantilanne, nyt päälimmäisenä tuo Ukrainaan ja Euroopan turvallisuuteen kohdistuva uhka, kiitos Venäjän perseilyn, on ihan sitä itseään ja sitä suuremmalla syyllä lämmittää tuo riemu, mitä junnuilla on. Lähtis Puttekin vaikka ulkojäille junnujen kanssa höntsäilemään ja lopettais ne #%&½!! sotaleikit.

Toivottavasti ei menny liikaa politiikan puolelle.

Kiekkoilu on kivaa! Siitähän tässä on kyse. Muistetaan se!
 

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä ymmärrän, että sarkasmi on ehkä maailman hienoin taiteenlaji (huom. sarkasmi). Ei tässä ketjussa voi 8 viestiä kymmenestä olla negatiivisia. En tarkoita Randalfin viestiä siis.

Ja vielä aiheeseen, Komben maali oli hieno. Eikä mikään pomppiva onnenkantamoinen vaan oikella ajoittuksella ja rohkealla pelaamisella tehty! Tuollaisia syöttöjä KiVassa varmaan tulee solkenaan...
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Mä ymmärrän, että sarkasmi on ehkä maailman hienoin taiteenlaji (huom. sarkasmi). Ei tässä ketjussa voi 8 viestiä kymmenestä olla negatiivisia. En tarkoita Randalfin viestiä siis.

Ja vielä aiheeseen, Komben maali oli hieno. Eikä mikään pomppiva onnenkantamoinen vaan oikella ajoittuksella ja rohkealla pelaamisella tehty! Tuollaisia syöttöjä KiVassa varmaan tulee solkenaan...
Jos tulee niin enintään Kombe itse niitä jakaa. Miehen tehot oli muistaakseni 2+15 tai jotain vastaavaa KiVassa tälläkaudella
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
10 päivän eristys ohi, ja korona kärsitty. Tänään pääsee taas hallille, kun eivät onneksi asettaneet vielä mitään rajoituksia yleisötapahtumiin. Toivotaan että tää koronahommeli sen verran pysyy hanskassa että ysäri-illatkin voidaan vielä Tammikuussa järjestää hartsulla. Pysykää terveinä, ja jos olette kipeitä, niin pysykää himassa.
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Palaun kansallishymni ja "tekninen vika". Onkohan Kurri jo kutsuttu Moskovaan kurinpalautukseen asian johdosta? Kannattaa Jari jättää kalsarit kotiin ja kieltäytyä teestä.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Palaun kansallishymni ja "tekninen vika". Onkohan Kurri jo kutsuttu Moskovaan kurinpalautukseen asian johdosta? Kannattaa Jari jättää kalsarit kotiin ja kieltäytyä teestä.
Mitä nyt yhdestä kerrasta kohkaamaan? Muistaakseni julleilla oli tapana soittaa joku Kanadan hockey -biisi joka matsissa vaikkei siellä mikään Kanada pelannut. (hymistys)
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Ai saatana mä nautin kyllä matsin alusta.

Ensin syvä hiljaisuus. Ekana mielessä käy se, että tässä nyt vaan tekniikka petti ja fiksataan. Hiljaisuuteen taputukset, respect. Soinut kansallislaulu kuulosti omaan korvaan oudolta, vaikka en mä ulkomuistista Valko-Venäjän kansallislaulua muistakaan. Sitten paljastuu, että kyseessä on tosiaan kansallishymni. Maalle, jossa lätkä on vieraampi kuin täällä selvä juhannus ja jossa asuu suunnilleen saman verran väkeä kuin oli Kaisaniemessä katsomassa Jokerien ja SKAn välistä matsia tuossa jokunen vuosi takaperin.

Mä olen 100% varma, että tuolla ei millään playlistillä, levyllä tai vastaavalla ole Palaun kansallislaulua. Mä olen 99% varma, että tuolta ei vahingossa haettu Youtubesta Palaun kansallislaulua Valko-Venäjän sijasta. Selitys voidaan keksiä, mutta mä henkilökohtaisesti tahdon uskoa siihen, että tää oli joltain yksilöltä tietoinen, rohkea ja täysin oikea veto.

Vaikka yleensä vaadin tyylitajua ja avoimuutta, niin tää kuulostaa aivan mahtavalta vittuilulta diktaattorin suuntaan. Ei skipattu "teknisten ongelmien" tai teknisten ongelmien takia, ei vedetty Venäjän hymniä tilalle, vaan vedettiin Palaun hymni. Vittu Palaun. Kaikista maailman paikoista sen, joka on niin kaukana Valko-Venäjästä kuin voi olla ja jolla on vähemmän tekemistä lätkän kanssa kuin Putinilla tai Lukashenkalla demokratian.
 

Yellow Jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ai saatana mä nautin kyllä matsin alusta.

Ensin syvä hiljaisuus. Ekana mielessä käy se, että tässä nyt vaan tekniikka petti ja fiksataan. Hiljaisuuteen taputukset, respect. Soinut kansallislaulu kuulosti omaan korvaan oudolta, vaikka en mä ulkomuistista Valko-Venäjän kansallislaulua muistakaan. Sitten paljastuu, että kyseessä on tosiaan kansallishymni. Maalle, jossa lätkä on vieraampi kuin täällä selvä juhannus ja jossa asuu suunnilleen saman verran väkeä kuin oli Kaisaniemessä katsomassa Jokerien ja SKAn välistä matsia tuossa jokunen vuosi takaperin.

Mä olen 100% varma, että tuolla ei millään playlistillä, levyllä tai vastaavalla ole Palaun kansallislaulua. Mä olen 99% varma, että tuolta ei vahingossa haettu Youtubesta Palaun kansallislaulua Valko-Venäjän sijasta. Selitys voidaan keksiä, mutta mä henkilökohtaisesti tahdon uskoa siihen, että tää oli joltain yksilöltä tietoinen, rohkea ja täysin oikea veto.

Vaikka yleensä vaadin tyylitajua ja avoimuutta, niin tää kuulostaa aivan mahtavalta vittuilulta diktaattorin suuntaan. Ei skipattu "teknisten ongelmien" tai teknisten ongelmien takia, ei vedetty Venäjän hymniä tilalle, vaan vedettiin Palaun hymni. Vittu Palaun. Kaikista maailman paikoista sen, joka on niin kaukana Valko-Venäjästä kuin voi olla ja jolla on vähemmän tekemistä lätkän kanssa kuin Putinilla tai Lukashenkalla demokratian.
Näytti ottavan aika koville Minskin koutsia, tuo hymni episodi matsin jälkeisessä lehdistötilaisuudessa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös