Kolme vähemmän ei voisi olla. Mutta tää on urheilullisesti paras ratkaisu. Matka jatkuu!Positiivista on että meillä on kuitenkin 2 sentteriä. Voisi olla paljon vähemmänkin.
Vajaa 5 kuukautta enää Henri Ikosen sopimuksen loppumiseen
Olin tulossa kysymään että eikä Vuorinen enää ole Jokereissa?Nyt varoen täällä, tajuavat pian että täytyy tehdä uusi ennen kuin karkaa käsistä.
Jos lappu on luokkaa 80k niin tuskin sieltä paljon parempaa ukkoa tuolla rahalla tilallekaan saa.
Ikosta sentään Lauri I Suuri peluuttaa. Junnuja ei.Ei kyllä huonompaakaan voi edes löytää. Sama sitten nostaa vaikka joku junnu.
Senkin 80k voi säästää muiden palkkoihin ja laittaa toteemipaalun kentälle seisomaanJos lappu on luokkaa 80k niin tuskin sieltä paljon parempaa ukkoa tuolla rahalla tilallekaan saa.
Vajaa 5 kuukautta enää Henri Ikosen sopimuksen loppumiseen
Ja rahhoo on säkkikaupalla.Oli kyllä maailmanluokan kokoonpano jonka Vuorinen on meille saanut tänne hommatuksi. Huikeutta.
Oli kyllä maailmanluokan kokoonpano jonka Vuorinen on meille saanut tänne hommatuksi. Huikeutta.
Totta. F1 maailmassahan ei veljeillä diktaattorien ja huonosti ihmisoikeuksia hoitavien maiden kanssaOnneks tulee formulaa että voi hyvällä omatunnolla jättää minskin perseilyt katsomatta
Siellä ne sentään myönnetään ihan ison profiilin starojenkin suulla. Hamilton, Vettel yms.Totta. F1 maailmassahan ei veljeillä diktaattorien ja huonosti ihmisoikeuksia hoitavien maiden kanssa
Tuskin Kurri edes ymmärtää tilannetta. Moni sanoo, että Kurri puhuu Kremlin suulla, mutta mun mielestä Kurri on vaan yksinkertasesti vitun tyhmä näissä asioissaEi mulle henk. koht Minskin matkassa ongelma ole se että sinne mennään vaan se miten tilannetta yritetään valkopestä joukkueen omistajan toimesta.
Oli syy mikä tahansa, sei tilannetta muuta.Tuskin Kurri edes ymmärtää tilannetta. Moni sanoo, että Kurri puhuu Kremlin suulla, mutta mun mielestä Kurri on vaan yksinkertasesti vitun tyhmä näissä asioissa
Kurri ymmärtää mitä vaaditaan, kun on saanut jääkiekkoseuran lahjaksi.Tuskin Kurri edes ymmärtää tilannetta. Moni sanoo, että Kurri puhuu Kremlin suulla, mutta mun mielestä Kurri on vaan yksinkertasesti vitun tyhmä näissä asioissa