On tämä merkillinen joukkue. Kauden aikana kaatunut CSKA ja SKA vieraissa ensimmäistä kertaa ikinä ja sitten vastapainoksi hävitty kaikille jumbojoukkueille.
Just olin tulossa skrivaamaan samaa. Juuri kun pääsin sanomasta että CBJ tuskin ihan vielä antaa kunnollista näytönpaikkaa.LAKU TEKI JUURI MAALIN CAROLINAA VASTAAN!
Näyttääpä siltä, että ''Jokerit'' on jälleen häviämässä ja Suomen ennätys aikaisimmin keväällä päättyvässä kaudessa lienee tän Jokerit-nimeä käyttävän venäläisen joukkueen nimissä jahka playoff-paikkaa ei irtoa. Kyllähän tämä ehdottomasti lämmittää aidosti seurasta välittävän mieltä eli ehdottomasti tämän ketjun kamaa.
Noniin, valoja päälle nyt taas ja heräilepä nyt itse jollain tavalla.KHL-seura Spartak Moskovan fanit tunkeutuivat joukkueen pukukoppiin – pelaajille rajuja solvauksia - YouTube
Jotain tämänkaltaista herättelyä tämä seura on nyt vailla.
Noniin, valoja päälle nyt taas ja heräilepä nyt itse jollain tavalla.
Katsoin. En osaa venäjää mutta piipitykset ovat kansainvälistä kieltä.Katsoitko edes videota? Ihan asiallisesti siellä fanit olivat, juuri tuollaista soisi myös Jokerien kestävän.
Voi vittu! Taisi tuo päästä ihan selkosuomella myös Jalosen haastattelun taustaäänissä. Kuinka me nyt selvitään. Täällä huudellaan paskaa ja tissiposkea, mutta päin naamaa näiden sanominen on sitten väärin?Katsoin. En osaa venäjää mutta piipitykset ovat kansainvälistä kieltä.
En osaa venäjää mutta piipitykset ovat kansainvälistä kieltä.
En lähtisi silti pukukoppiin avautumaan. Just in case. Jos jätetään kehitysmaille tuollaiset uhoamiset.Totta. Voisihan se olla vähä liikaa joukkueen pelaajille jos joku korottaisi ääntään ja sanoisi pahasti heille vaikka koko kausi on jätetty kaikki jäälle varsinkin himamatseissa, ihan vain katsojien iloksi. Kiitoskortti noille pitäisi kirjoittaa.
Missä ja millä tavalla sinun mielestäsi fanit voisivat purkaa pettymystään joukkueen otteisiin? Jupisemalla keskenään täällä foorumilla? Ihan hyvä idea. Sitä ollakaan vielä kokeiltu. Jos palautteen seassa tulee muutama voimasana niin mitä sitten? Tärkeintä olisi, että viesti menee perille. Tällaisen ottelun jälkeen sitä viestiä nimenomaan sinne olisi syytä viedä.En lähtisi silti pukukoppiin avautumaan. Just in case. Jos jätetään kehitysmaille tuollaiset uhoamiset.