No, vähintään aiheuttaa tarpeen suureen ääneen ihmetellä, että mistä niitä saa tai kertoa, että kaverin kaveri sai ilmaislipun HIFK:n peliin, mutta ei mennyt. Tai kuitata kateudella, kuten sinäkin alempana.
Vastaan vielä, vaikka OT meneekin. En minä kuitannut mitään kateudella. En ole huomannut edes perheen sisällä, että kukaan olisi mistään kateellinen Jokerien suuntaan. Totesin vain, että usein nämä ilmaisliput nousevat esille, kun Jokereilla on hyvä peli alla ja väkeä paikalla.
En ymmärrä, miten mun HIFK-kausari tähän liittyy? Nuorempana ei ollut rahaa ja nykyään ei ole aikaa(laihialaisluonne, käyttämättömät matsit ahdistaisi).
Siten, että kirjoitit ettei sinulle ole koskaan HIFK:n liiga-aikana tupsahtanut tilaisuutta saada HIFK:n ilmaislippuja. Kausarien omistajat saavat ulkomuistista 3-6 kpl ilmaislippuja kauden aikana. Tulee postissa kotiin. Kuoren päällä on HIFK:n logo. No, kävi selville, että et omaa kausaria, joten valinta on omasi.
Ei meidän tästä vääntää kannata. En usko, että HIFK:n puolella on kateutta Jokerien suuntaan tällä hetkellä. Jokerien puolella taitaa olla sama tilanne. Pidetään asiat tällaisena ja nautitaan täydemmistä halleista. Itse katson myös HIFK:n otteluita, joten kohtuulisen hyvin ole kartalla siitä, miten peli kulkee. Toki jos on päällekkäin Jokerien kanssa, jätän väliin. Eilisestä HIFK vs Jukureista sen nähneet perheessä totesivat, että huono esitys edelleen, vaikka voitto tulikin ja Aaltonen teki taas peliin vaikuttamattoman maalin loppuun. Jukurien taso oli perheen mukaan sitä luokkaa, että ei edes Mestis ole oikea sarja Jukureille. Liigasta puhumattakaan. Ja yhtään ei väritystä osaltani mukana.
Mutta toivon, että HIFK nousee ja vie mestaruuden Törmäsen opeilla. Se tästä ja toivon, että Jokerien positiivuusketjussa ei tästä aiheesta enempää. En ainakaan enää vastaa osaltani.