JJ:ta voi syyttää vaikka mistä, mutta ei edes riihimäkeläinen saa kuollutta hevosta laukkaamaan.
Ja tässä oli positiivista se, että..... Niin mikä? Vaikea tämänhetkisestä tilanteesta on paljoa positiivista löytää, ehkä se olisi positiivista, että poppariosastolla ei ole montaa pelaajaa, eli kaikki ketkä ovat pelikunnossa, pääsevät pelaamaan..Hoksasin vasta, että meillähän on JJ-merkkisiä miehiä ryhmityksessä aimo liuta. Kyllä noista yksi joutaa kilometritehtaalle.
Minä, Me, Jukurit!
Näin vielä uran päätyttyä, hänen nimi kirjoitetaan väärässä muodossa :) Anteeksi, ei ole tarkoitus vittuilla, mietityttää vaan edelleen että korjasiko tosiaan itse joskus, että hänen nimensä kääntyy Ritan, ei Ridan?Ridan tribuuttiottelu
Kossun meininki lämmitti mieltä. Täytyy arvostaa.Samoin Kozun sai entisiltä joukkuekavereilta lämpimän tervehdyksen kättelyssä ja Brandon itse kävi vielä kiittämässä faneja ja katsojia, hieno mies samoin kuin ottelussa kunnioitettu Ritakin
Kossun meininki lämmitti mieltä. Täytyy arvostaa.
Sitä ihmettelin, että leuaton ei ollut paikalla hyvästelemässä Ritaa, kerrassaan hävytöntä.
Ei seuraikoneita montaa kertaa hyvästellä eikä niitä riitä enää montaa hy6västeltäväksi. Harkimon olisi kuulunut olla nöyrää poikaa ja mennä kannattelemaan puskaa tai taulua jäälle.Eiköhän sinne yksi kaveri riittänyt?
Sitä ihmettelin, että leuaton ei ollut paikalla hyvästelemässä Ritaa, kerrassaan hävytöntä.