Lupasin kerran olla kommentoimatta tämän kaverin viestejä. Teen nyt yhden poikkeuksen ja kysyn, onko sinulla eri oikeus palstan 18. ja 19. pykäliä koskien ja onko sinulle lisäksi annettu myös eri oikeus jatkuvasti käydä kirjoittajien henk.kohtaisuuksiin käsiksi? Minua ne eivät häiritse, koska tiedän, että ne kertovat vain jotain merkittävää itse kirjoittelijasta.
Heh, ei varmasti häiritse, mutta muuten vain pidät mua mielessäsi allekirjoituksesi kautta ja muistat joka toisessa viestissäsi laittaa jotain pikku muikkaria tähän suuntaan.
Nojoo. Sama se. Tavanomaisesti olet jättänyt vastaamatta kun kysyn sinulta suoraan ja kommentoinut kirjoituksiani silloin kun ne eivät ole olleet erityisesti sinulle suunnattuja, mutta josko nyt tekisit poikkeuksen? Kysyn sinulta nyt suoraan:
1) Miksi SKA:n ja sen pelaajien, TsSKA:n ja Torpedon playoff-pelien puinti kuuluu Jokereiden puolelle?
2) Millä tavoin minä menin henkilökohtaisuuksiin pyytäessäni, että keskustelua käytäisiin oikeassa foorumissa?
3) Onko mielestäsi itsemoderointia huomauttaa perustellen, että käytävälle keskustelulle olisi parempikin sijainti? Minähän jopa perustin ko. keskustelua varten ketjunkin.
Minä en halua tietää KHL:n pudotuspelien kulusta mitään, ainakaan Jokereiden positiivisuusketjun kautta, joka on ketju Jokereiden positiivisista asioista. Tämä siksi, että oletan ketjussa olevan jotain Jokereihin liittyvää, kun näen siinä uuden viestin. Olisihan se nyt aivan hurjaa, jos jokainen offtopic-viesti raportoitaisiin modeille. Tosin eri asia on se, että nyt tuohon tuli mukaan aimo annos flametusta...