Vastuunpakoilija
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Oli mitä oli, tuli mitä tuli, yksi on pysyvää ja se rakkaus Jokereihin, Kiitos kaudesta 2014-2015, Rakastan tätä joukkuetta. Juicen sanoihin: iso mies ja pienet kyyneleet.
IFK on ja tulee pysymään lähimpänä sydäntä, mutta hiukan kaiholla sitä katselee teidän toimintanne rinnalla. Olette isommissa ympyröissä ja Liiga tuntuu ilman teitä paljon laimeammalta. Ehkä se on sitä, kun huomaa jonkin asian vasta sen menettämisen jälkeen.
Toivottavasti vielä kohdataan tulevaisuudessa on se liiga sitten mikä ikinä onkaan.
Kiitos Jokereille ja faneille hienoista hetkistä vuosien varrella ja myös tämänkin kauden osalta!
Tässä vitutuksen keskellä tulee siltikin kylmät väreet, kun ajattelee sitä tunnelmaa ja koettuja onnen tunteita, joita tuo hieno joukkue tarjosi isojen yleisömäärien keskellä Arenalla. Upea kausi ja fiilikset näin kesäloman alkamisenkin jälkeen erittäin positiiviset ensi kaudesta.
Täytyy vielä Noitarummulle vastata vaikka ajatukset nyt jo vähän harhailevatkin. Ensiksikin kiitokset viesteistä ja onnea myös teille/Kärpille alkaviin peleihin.Joku on minua varmastikin viime yönä lyönyt päähän, mutta vaikka kiekkokausi päättyi minulla tähän päivään toivon vilpittömästi menestystä liigan pleijareissa Kärpille ja Hifk:lle.No niin!Kiitokset narreille monista hienoista matseista, joita on tullut netin kautta seurattua. Juhikin maalasi, joten ehkä nyt tulee enää puolisangollista paskaa täyden sijasta;)
Ensi kaudella olette taas hieman kypsempiä ja toivottavasti voitte panostaa kunnolla rosteriin. Olihan siellä sellaisiakin, jotka eivät tälle tasolle kuulu, mutta kokonaisuudessaan Jokereilla on mennyt niin hyvin vasta-alkajaksi KHL:ssa, ettei pidä nimitellä silti ketään. Meillä alkaa omat jännityksemme, joten kiitos ja heihei kaikille!Hyvää rentouttavaa kesälomaa.
BOZIK! Ei koskaan mitään hyvää Närpille.Kärpät on liigan "rahaseura", joka siis Suomessa nähdään pahana ja Hifk taas vanha kunnon ojissa kyntävä velipoika. Antakaa mennä ja jakakaa kakku keskenänne!!
Veli hyvä, Kärpät on ja tulee olemaan meidän velipuoli. Ja päinvastoin.BOZIK! Ei koskaan mitään hyvää Närpille.
Mutta IFK saa mennä pitkälle ja kaikkea hyvää Jokkerille. (taidanpa minäkin olla HIEMAN jo väsynyt)
Lugu hoitaa...
Kiitos partasuu, #18!
Positiivista on myös se, että tämä ketju on kerännyt joku 5 kertaa enemmän viestejä kuin vitutusketju. Mielestäni Jokerit ansaitsee sen! Miettikää nyt kuinka pitkälle päästiin ja vasta ensimmäinen kausi!
Täytyy vielä Noitarummulle vastata vaikka ajatukset nyt jo vähän harhailevatkin. Ensiksikin kiitokset viesteistä ja onnea myös teille/Kärpille alkaviin peleihin.Joku on minua varmastikin viime yönä lyönyt päähän, mutta vaikka kiekkokausi päättyi minulla tähän päivään toivon vilpittömästi menestystä liigan pleijareissa Kärpille ja Hifk:lle.