Mainos

Positiivisuusketju

• 3 209 239
  • 13 771

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
On kyllä tosiaan vaikeuksia poltella vielä tämä viimeinen turha viikko tästä välistä. Viikon päästä voi olla jo vähän eri fiilikset alkavaan viikkoon!

Sitten alkaakin toivottavasti sellainen 7 viikon rypistys kevätauringossa, että ei paremmasta väliä! Ja huipennusta juhlitaan sitten sopivasti juuri pääsiäisenä.

Koko kevät on tyhjennetty kalenterista kaikista mahdollisista reissuista ja muista eli all-in mennään täälläkin tänä keväänä!

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Mistä tietää, että playoffit ovat nurkan takana?

No vittu siitä, että ei saa nukuttua öisin. Viimeinen viikko mennyt ihan höpöhöpöunilla, lomallakin heräili viimeistään kahdeksalta.

Vissiin vähän jänskättää, taidan hakea melatoniinia duunien jälkeen.

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainoa kysymys lienee hävitäänkö edes yhtä ottelua. Riemukulku alkaa viikon päästä!
Sano muuta :D
Yhtä helvettiä venata aina seuraavan sarjan alkamista, kun matsit menee ensin 3- ja loput 4-muna.
Noh, kait se pitää sitten luppoajalla tsiigailla kun muut rämpii omia pelejänsä.

On niin masentavaa olla tällaisen suvereenin jengin kannattaja.

hoedown

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ollut jo kohta 23 vuotta putkeen. Mutta tämä kevät, se on erilainen!
Kyllä :D - Tämä kevät on tyystin erilainen kuin pitkään aikaan.
We are the Champions -lippikset on jo tilattu, kun ne saa tähän aikaan vuodesta -30 % rabatilla.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Onko näillä nykyisillä Mestispelaajilla Jokereissa edes varaa lähteä kunnon riemulomalle Leville? Hinnat on noussut niin perhanasti Levilläkin parissa vuodessa!

Vai kuuluuko tämä Jokereissa ihan työsuhde-etuihin sopimuksissa eli Saarni hoitaa viulut?
Jokereilla on niin hyvät kanta-asiakasedut Leville, että ei tuo lopulta kalliiksi tule. Pizzapassityyliin joka kymmenes kerta taitaa olla ilmainen, osuisiko jopa tähän kevääseen?

Pazix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Edelleenkään en ole yhtään Jukureiden ottelua katsonut vaikka niin lupailin vahän aikaa sitten. Risto on varmasti katsonut minun puolesta. Yks kaveri sanoi mulle tänään, että Jokerit nousee liigaan. Tämä mun kaveri ei ole Jokerifani vaan fanittaa erästä liigajengiä. Tämä mun kaveri sanoi, että Jukurit on ihan mikki hiiri joukkue jolla ei tule olemaan mitään mahdollisuuksia. Toivottavasti se tietää mistä puhuu.

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelleenkään en ole yhtään Jukureiden ottelua katsonut vaikka niin lupailin vahän aikaa sitten. Risto on varmasti katsonut minun puolesta. Yks kaveri sanoi mulle tänään, että Jokerit nousee liigaan. Tämä mun kaveri ei ole Jokerifani vaan fanittaa erästä liigajengiä. Tämä mun kaveri sanoi, että Jukurit on ihan mikki hiiri joukkue jolla ei tule olemaan mitään mahdollisuuksia. Toivottavasti se tietää mistä puhuu.
Paljonko kaverisi on katsonut Mestistä?
Tahtoo hyvin usein unohtua, kun jukurittepsien pelejä katsoo, että heitä vastaan tulee Mestisjengi.

Sako

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tahtoo hyvin usein unohtua, kun jukurittepsien pelejä katsoo, että heitä vastaan tulee Mestisjengi.
Se vähän mitä oon kattonu jukurien pelejä, niin ne on pysyny hyvin pelitemmossa mukana. Jos ne karsintaan joutuu, niin mestisjengillä on kyllä tekemistä. Mun epäpätevä jääkiekon tietojenkäsittelymekanismi sanoo, että kiekolliset ratkaisut tulee liigassa nopeammin ja parempina kuin mestiksessä. Sitä kautta on pelin tempo kovempaa.

jokerikarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bruins
Pelipäivä, Juhlapäivä!

Sub näyttää ottelun suorana klo 18.00 alkaen, vai pitäisikö sanoa 6pm sillä se on kuusi yötä enää playoff avaukseen.

Keskinäiset ottelut ovat 2-2 ja mikä on oikein tilastopoikkeama. Ensimmäinen kohtaaminen viime kaudella päättyi 8-2 Jokereiden kotivoittoon. Tuon jälkeen kaikki keskinäiset 7kpl ovat päättyneet vierasvoittoon. Tarkoittaneen sitä, että Jokerit on vahvoilla.

Eniten kiinnostaa kokoonpano. Tänään Lipi tai Risu maaliin!!

JokeriEki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelipäivä juhlapäivä. Tänään suuntana Joensuu. Onko kenties historian viimeinen mestiksen runkosarjan fanireissu Joensuuhun? Tänään ei siihen vielä vastausta saada, mutta jos Joensuuhun pitää mennä ensikaudella, niin sitten on unelmat kaatuneet. Mutta nautitaan nyt tästä hetkestä.

NuoriKundi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit / Klingbergiin uskojat
Forslund: :l

Tintti: :P

Mitä Dufva käskytti pojille??

Liitteet

• 20250225_194039.jpg
    20250225_194039.jpg
    367,4 KB · kertaa luettu: 187
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy