Olen myös allekirjoittanut tämän väitteen tuohon alas.Näyttäisi jälleen menevän täyteen Joensuun PKS-Areena illalla. Jokerit ei kiinnosta ketään.
Olen myös allekirjoittanut tämän väitteen tuohon alas.Näyttäisi jälleen menevän täyteen Joensuun PKS-Areena illalla. Jokerit ei kiinnosta ketään.
Aikamoinen rymistelyketju tuo kolmonen. Vielä, kun saisi jonkun vähän karkeamman senan siihen =)Pelipäivä. Ja vihdoin Pillu oikealla paikalla kokoonpanossa. Toivottavasti myös pois yv:stä.
Se on muuten 2/3 kun oli puhetta joskus marraskuussa ottaako Jokerit runkosarjassa sen kolme tappiota?
Ei maistu kyllä yhtään. Peli on ihan paskaa eikä ole kehittynyt kahteen kuukauteen ollenkaan.Voitto maistuu.
Minulle maistuu vaikka tulikin huonolla pelillä. Harmi ettei maistu sinulle.Ei maistu kyllä yhtään. Peli on ihan paskaa eikä ole kehittynyt kahteen kuukauteen ollenkaan.
Runkosarjan pelit ovat ihan sama. Ei minkäänlaista merkitystä. Ainoa mikä maistuu ja kelpaa, on Mestiksen voitto, karsintojen voitto ja liiganousu.Minulle maistuu vaikka tulikin huonolla pelillä. Harmi ettei maistu sinulle.
Saatanan paskiaiset, kun edes kehtasivat jatkaa pisteputken 19 otteluun ja voittoputken 8 otteluun. Kaikille kenkää, kun ei voida itkeä tappioista.Ei maistu kyllä yhtään. Peli on ihan paskaa eikä ole kehittynyt kahteen kuukauteen ollenkaan.
Toisaalta 0-9 voitto 67 maalipaikalla ei riitä siihen myöskäänRunkosarjan pelit ovat ihan sama. Ei minkäänlaista merkitystä. Ainoa mikä maistuu ja kelpaa, on Mestiksen voitto, karsintojen voitto ja liiganousu.
Tämä peli ei siihen tule riittämään.
Kyllä lämmittää pisteputket ja voittoputket maaliskuisen Levin aurinkoisissa rinteissä. Sitten syyskuussa aloitellaan taas uutta Mestiskautta FoPSin vieraana lämmöllä pisteputkia muistellen.Saatanan paskiaiset, kun edes kehtasivat jatkaa pisteputken 19 otteluun ja voittoputken 8 otteluun. Kaikille kenkää, kun ei voida itkeä tappioista.
Tällä hetkellä ei voi muuta voittaa kuin näitä runkosarjan pelejä. Jos jokaisen pelin voittaa niin se on yksi helvetin sama millä tyylillä se tulee.Runkosarjan pelit ovat ihan sama. Ei minkäänlaista merkitystä. Ainoa mikä maistuu ja kelpaa, on Mestiksen voitto, karsintojen voitto ja liiganousu.
Tämä peli ei siihen tule riittämään.
Sitä yritänkin sanoa, että nämä on ihan sama voittaako vai häviääkö. Yhtään mitään merkitystä. Peli siellä taustalla on ainoa joka kiinnostaa. Hyvällä pelilläkin voi yksittäisiä pelejä hävitä, mutta ei yleensä pitkässä juoksussa. Nyt siitä hyvästä pelistä on yhtä paljon näyttöjä kuin Engströmistä tällä kaudella.Tällä hetkellä ei voi muuta voittaa kuin näitä runkosarjan pelejä. Jos jokaisen pelin voittaa niin se on yksi helvetin sama millä tyylillä se tulee.
Näiden muutaman hahmon on pakko olla parodiatilejä?19 ottelun pisteputki ja kaikki on paskaa ja kaikille kenkää kun ei peli näytä hyvältä. Voittoja satelee ikkunoista ja listojen välistä, mutta niillä ei oo merkitystä kun Hermes nostaa pudotuspeleissä tasoaan ja Jokerit ei siihen ilmeisesti pysty, vaan jämähtää paikoilleen. Voi vittu mikä meininki
Näiden muutaman hahmon on pakko olla parodiatilejä?