Positiivisuusketju

• 3 106 582
  • 12 955

Magenta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mun mielestä tommoset lapsenomaiset sotimiset ja naurettavat vihanpidot voi jättää sinne 2010 luvun alkuun. Väkivaltafantasiat ja muut larppailut voi hoitaa ihan omassa päässään. Rivalryä voi olla ilman jatkuvaa kahinaakin. IFK- ja Jokerifanien "sota" aiheuttaa lähinnä vahvaa myötähäpeää.

Henkilökohtaisesti kunnioitan vastustajia, ja vastustaja voi sytyttää ilman että tarvitsee haaveilla mistään naljailua kummemmasta.

Suosikkijoukkue
Jokerit
En varmaan koskaan elämäni aikana ole elänyt sellaista kuittailun ja nälvimisen, piikittelyn ja uhoamisen aikaa, kun keväällä 1983.
Ystävä- ja kaveripiiriin kuului niin Jokeri kuin Hifki fanejakin. Jokaisen, ihan jokaisen mun tietämäni ihmisen piti sinä keväänä valita puolensa.
Matseja käytiin läpi joka paikassa, ihan joka paikassa, tuttujen ja tuntemattomien kanssa.
Jokerirotsissa kun kulki, niin herätti huomiota molempien fanien keskuudessa, peukku tai keskisormi, kannustus tai vittuilu.
Sinä keväänä ei oikeasti ollut kuin paikallismatsit. Ne oli koko elämä.
Siinä sai kokea tunteiden koko kirjon.
Siihen ei tarvittu väkivaltaa tai lapsellisia ylilyöntejä.

Kaikki tietää, kuinka se kevät lopulta päättyi. Haluan revanssin.

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joo se on hyvä muistaa että ilman hifkiä olisi monet fiilikset jääneet kokematta. Kyllä mä osaan naapuria arvostaa mutta kyllä sitä sisällä sellainen ikuinen "positiivinen viha" vaan ikuisesti pesii.

Taisi olla viime kaudella hifk pelissä kun joku naapurin pilotti teinipoppoo erätauolla potki betonia ja hokivat itselleen/toisilleen että "*ittu jos Jokerit vielä palaa liigaan niin me vedetään niitä räkänokkia päähän!".

Pisti hymyilyttämään!

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kupletin juoni. Svedua ulos ja toista svedua sisään! Käsikirjoitettua kummelia parhaimmillaan.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Vitutusketjussa mennään jo neljättä sivua putkeen Jokereista. "Vähän" ihon alla.

Jokereissa hyvä pöhinä päällä ja ylihuomenna taas pelataan!
Huhhuh... Onhan siellä taas kaikenlaista ei paineta villaisella, pysykööt KHL:sisä ja raha ei ratkaise -aivopiereskelyä.

Voi jospas Liiga olisikin hoitanut asiansa asiallisesti ja olisi kaikilta osin taloudellisesti ja urheiluselllisesti kunnossa, niin ei kai tässä sitten kukaan paukuttelisi henkseleitään Jokerien tarpeellisuudesta. Mutta kun ei.

Hyvältä kyllä näyttää seuraavia paikallisia silmällä pitäen. Jos Jokerit rämpii niin eiköhän paatuneinkin Jokeri-vihaaja nauti sydämensä kyllyydestä. Jos nyt taas IFK sattuu häviämään, niin vitustusketjun takia joudutaan varmaan ostamaan muutama serveri lisää.

Tunteita. Känslingar.

Swindon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Totesin aikoinaan, että jos alienit tulevat tänne ja haastavat ihmiset lätkämatsiin maapallon tulevaisuudesta ja maapalloa edustaa naapuri, niin olen alienien puolella.
Tää on kyllä osuvasti sanottu. Itse olisin valmis myös toivottamaan tervetulleeksi uudet yliherramme ja tuomitsemaan ihmiskunnan orjakansaksi kuin että missään tilanteessa kannattaisin hifkiä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy