Positiivisuusketju

  • 2 782 124
  • 11 169

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Mä olen ostanut sunnuntaille kausarin lisäksi 19 lippua ja 2 parkkilippua. Oletan saavani investoinnille vastinetta.

Vaikeuksien kautta voittoon ja kavennetaan sarja 1-2:n.

Päivälleen 10v sitten otettiin sääleissä kotona pataan HPK:lta, fiilis oli jotain itsemurhan ja lottovoiton sekamelskaa, mutta silti suunnattiin seuraavaan ja vikaan peliin Rinkelinmäelle. Joku sanoo, että turhaan, mutta mä en luopuisi siitäkään muistosta. Kaikki vastaanotettu paska joskus palkitaan.
 

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, LeKi
Mä olen ostanut sunnuntaille kausarin lisäksi 19 lippua ja 2 parkkilippua. Oletan saavani investoinnille vastinetta.

Vaikeuksien kautta voittoon ja kavennetaan sarja 1-2:n.

Päivälleen 10v sitten otettiin sääleissä kotona pataan HPK:lta, fiilis oli jotain itsemurhan ja lottovoiton sekamelskaa, mutta silti suunnattiin seuraavaan ja vikaan peliin Rinkelinmäelle. Joku sanoo, että turhaan, mutta mä en luopuisi siitäkään muistosta. Kaikki vastaanotettu paska joskus palkitaan.
Kiitos kun toit muistot tuosta pelistä.
Ei perkele se kerhofanien huutelu pelin jälkeen, kun dallaat autolle.. Sen jälkeen valmentaja haukkuu oman jengin kurittomimmaksi, jonka ikinä tietää
 

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leijonat, Vapaa Ukraina
Kiitos kun toit muistot tuosta pelistä.
Ei perkele se kerhofanien huutelu pelin jälkeen, kun dallaat autolle.. Sen jälkeen valmentaja haukkuu oman jengin kurittomimmaksi, jonka ikinä tietää
Eipä kestä (kuten meidän johto tänään).

Siltikin, sata kertaa sadasta mieluummin näin, kuin että seura olisi kuollut tai jatkaisi tuolla itänaapurin propagandaliigassa.
 

Yellow Jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jullien osiossa saatu taas orgasmit kapellimestari erkka lapamatosen johdolla, kun Hermes klaarannut voitot kotiin.

Positiivista, että Jokerit tarjoaa myös heille positiivisia fiiliksiä :)
 

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Nothing is over! Huomenna uusi paikka lyödä kapulaa Herpeksen rattaisiin. 2-1 sarja ei ole vielä mitään.

Taistele Jokerit!
Jos noin paskalla pelillä on roikkunut peleissä mukana niin kaikki saumat olisi voittaa 3 putkeen. Se mikä syy tähän mahalaskuun on pelkästään arvailujen varassa ja parempi olla arvailematta.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaivetaan taas yön yli nukuttua positiivista otetta päivään. Olin eilen Lappeenrannan prismassa karkkihyllyn lähellä Jokereiden omistajatakki päällä. Siinä oli pari nuorta herraa. Kuulin kun toinen sanoi toiselle: Jokereiden takki. Sitten toinen tuli minun luokseni ja sanoi: onpas upea takki. Mistä noita saa? Kerroin että tämä on Jokereiden omistajatakki ja minäkin omistan pienen osan Jokereita. Ja olen sen sitä kautta tilannut.
Kyllä Jokerit kiinnostaa.
 

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jullien osiossa saatu taas orgasmit kapellimestari erkka lapamatosen johdolla, kun Hermes klaarannut voitot kotiin.

Positiivista, että Jokerit tarjoaa myös heille positiivisia fiiliksiä :)

Edelleen jaksaa hämmästyttää, että tämä kyseinen nimimerkki on moneen otteeseen huudellut ettei kaipaa Jokereita takaisin Liigaan eikä seura herätä mitään tunteita, mutta silti on yleensä ensimmäisenä hehkuttamassa Jokereiden tappioita yms.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
B-juniorit (U18) hoitivat omat playoffsit tyylillä käyntiin ja puolivälierissä laittoivat suoraan HPK:n 3-0 voitoin kesälomille.

Välierissä todennäköisin vastustaja Lukko tällä hetkellä, mutta muut parit ovat vielä kesken osittain (Kärpät myös jo varmistanut välieräpaikan).
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Kangas huomenna katsomossa, mikä tarkoittaa sitä, että Jokerit saa 50% vähemmän jäähyjä ja Hermeksen ilmaiset ykkössektorin paikat 5v5 pelissä vähenee.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vaikka kaksi tappiota heti kärkeen onkin iso ja turhauttava pettymys pudotuspelien alkajaisiksi, ei mitään ole vielä ratkennut, vaan mahdollisuudet jatkoon ovat edelleen vankasti olemassa.

Huomenna sunnuntaina, meidän joukkue tarvitsee meidän kannattajien tukea kenties enemmän kuin kertakaan tällä kaudella aiemmin ja vaikka tappiot painavatkin mieltä, on meidän syytä pitää huoli, ettei kannustuksen puutteeseen tämä sarja ratkea. Huomenna voitto Stadissa, niin tämä sarja on alkanut uudelleen.

Taistele Jokerit!
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Olin ehtinyt unohtamaan, miten paljon tunnetta sitä ihmisessä voi elää pudotuspelien aikana. Brutaalia jopa. Toki onhan tämä nyt spesiaali kausi kaikkinensa.

Nyt seistään jengin rinnalla loppuun asti, huomenna hallilla ollaan niitä kuudensia kenttäpelaajia ja jeesataan jengiä kääntämään sarja. 100% meidän tukena!
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Olin ehtinyt unohtamaan, miten paljon tunnetta sitä ihmisessä voi elää pudotuspelien aikana. Brutaalia jopa. Toki onhan tämä nyt spesiaali kausi kaikkinensa.

Nyt seistään jengin rinnalla loppuun asti, huomenna hallilla ollaan niitä kuudensia kenttäpelaajia ja jeesataan jengiä kääntämään sarja. 100% meidän tukena!
Koko ajan pieni ahdistus vatsanpohjassa. Tää kuuluu playoffeihin. Tunteet on pinnassa, välillä räiskyy ja niin kuuluukin. Paatuneimmatkin realistit...

Välillä sitä yrittää muistuttaa itselleen, että me ollaan vasta pitkän matkan ensi askelissa. Me ollaan panostettu isosti tulevaisuuteen ja nämä on vasta ekat piirrot jäähän. Silti tunne vie voiton. Nyt. Heti. Tähän jengiin on pistetty verta, hikeä ja kyyneleitä ja tämä on oma uniikki tarinansa. Tällaista kautta ei tule toista. Sille toivoisi arvoistaan päätöstä.

Ja kaikki mahdollisuudet siihen on olemassa. Mitään ei ole vielä ratkaistu. Huomenna taas täysillä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös