Mainos

Positiivisuusketju

• 2 998 767
  • 12 308

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meidät oli sijoitettu ihan alakatsomoon A6 ja ihan siihen käytävän "suulle", et meitä olis voitu hyvin tulla kuvaamaan (ajattelin peliin saapuessa, että sen takia meidät varmaan näille kyseisille paikoilla sijoitettiinkin).

Mutta uskoisin että meitä ei ehditty kuvaamaan, kun ottelussa onniteltiin samalla nuorta syntymäpäiväsankaria ja hän pääsi ihan ruudulle asti.

Tämä ei meitä yhtään haitannut vaan ajateltiin, että ihan oikea sankari pääsi ruudulle. Faija varsinkin oli tosi tyytyväinen, ettei joutunut ruudulle koska hän on kuulemma aika huono olemaan "valokeilassa". Hän olisi kuulemma voinut pyörtyä siihen ja sehän vasta hyvää viihdettä olisikin ollut... :D

Kuulutus oli tiedossa ennakkoon (tosin ei faijalle), mutta en tiennyt kuvattaisiinko häntä. Kuulutus oli sen myötä pääroolissa ja se, että sanat osuisivat maaliinsa. Niinkuin osuivatkin.
Satuin kiinnittämään huomiota, että jopa vierasjoukkueen pelaajat kolisuttelivat mailojaan laitaan onnitellakseen isääsi ja synttärisankaria. Hieno ele heiltä(kin).

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kyllä tää tästä hei! Vaikka eilinen tappio karvas olikin, kyllä tämä jengi osaa kääntää senkin vielä voimavaraksi. Sarja on vasta alussa ja kun tänään voitto Kokkolasta haetaan, niin sunnuntaina sarja kääntyy meille!

Hermes on juuri niin ikävä vastus, kuin on ennakkospekulaatioissa todettu, mutta kyllä tää sarja meidän tulee olemaan. Minä, me, Jokerit!

Kartsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaikka nyt eilen olikin mitä oli niin kyllä silti jotain posia pakko kirjoittaa.

Kyllä tää pleijarikiekko on vaan sitä jääkiekkofiilistä parhaimmillaan.

Muutamat-parit minuutit ennen kiekonpudotusta, videot ja musat pyörii, EP huutaa, kyllä siinä on jännitystä ja intoa kuin nuorella teinipojalla ensitreffeillä.

Päättyy kausi miten päättyy mä rakastan sitä fiilistä mikä näistä peleistä tulee, kun ollaan alhaalla, niin silloin ollaan alhaalla ja vituttaa, mutta huiput on sen verran korkeita että kaikki on sen arvoista.

Kyllä se odottava palkitaan vielä aikanaan, ja valo tulee paistamaan Jokerienkin risukasaan.

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jokereiden voitolle saa yli kahden kerrointa, ja näin helppoon rahaan on tietenkin pakko tarttua. Toki voitto saattaa tulla vasta jatkoajalla, mutta sekin kelpaa, vaikka rahat jäisi saamatta.

Tänään sarja tasoihin.

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Positiivista on se, että kautta on jäljellä enää kaksi peliä, sitten voi taas odottaa uutta kautta.
Jotenkin kovin tuttu tunne.

Ja kesällä taas nostetaan kannua.

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Ihan jo naurattaa kuinka halvan kausikortin sitä saa ens kaudeksi näistä hyvityksistä.

Enemmän lähinnä vituttaa, että tuon takia sen kausikortin joutuu hankkimaan vaikka väkisten.

Ellei siten myy jollekin pienellä alennuksella noita hyvityksiä. :)

Saakelin Tenhovuori, kun satuit löytämään numeroni jostain puhelinluettelosta!

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivista on ehkäpä se että vielä tulevana sunnuntaina yksi yö Hesassa hotellissa ja sitten ei vähän aikaa tule Helsingin reissuja. Tosiaan hyvityksenkin saa ensikaudella kausikortista.

Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC
No huomenna kattomaan Pirkkolaan oikeita miesten pelejä! Jokerit U20 vs Kalpa klo 15.

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Mä olen ostanut sunnuntaille kausarin lisäksi 19 lippua ja 2 parkkilippua. Oletan saavani investoinnille vastinetta.

Vaikeuksien kautta voittoon ja kavennetaan sarja 1-2:n.

Päivälleen 10v sitten otettiin sääleissä kotona pataan HPK:lta, fiilis oli jotain itsemurhan ja lottovoiton sekamelskaa, mutta silti suunnattiin seuraavaan ja vikaan peliin Rinkelinmäelle. Joku sanoo, että turhaan, mutta mä en luopuisi siitäkään muistosta. Kaikki vastaanotettu paska joskus palkitaan.

Kebis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mä olen ostanut sunnuntaille kausarin lisäksi 19 lippua ja 2 parkkilippua. Oletan saavani investoinnille vastinetta.

Vaikeuksien kautta voittoon ja kavennetaan sarja 1-2:n.

Päivälleen 10v sitten otettiin sääleissä kotona pataan HPK:lta, fiilis oli jotain itsemurhan ja lottovoiton sekamelskaa, mutta silti suunnattiin seuraavaan ja vikaan peliin Rinkelinmäelle. Joku sanoo, että turhaan, mutta mä en luopuisi siitäkään muistosta. Kaikki vastaanotettu paska joskus palkitaan.
Kiitos kun toit muistot tuosta pelistä.
Ei perkele se kerhofanien huutelu pelin jälkeen, kun dallaat autolle.. Sen jälkeen valmentaja haukkuu oman jengin kurittomimmaksi, jonka ikinä tietää

kekkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, VF-51, Vapaa Ukraina
Kiitos kun toit muistot tuosta pelistä.
Ei perkele se kerhofanien huutelu pelin jälkeen, kun dallaat autolle.. Sen jälkeen valmentaja haukkuu oman jengin kurittomimmaksi, jonka ikinä tietää
Eipä kestä (kuten meidän johto tänään).

Siltikin, sata kertaa sadasta mieluummin näin, kuin että seura olisi kuollut tai jatkaisi tuolla itänaapurin propagandaliigassa.

Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Nothing is over! Huomenna uusi paikka lyödä kapulaa Herpeksen rattaisiin. 2-1 sarja ei ole vielä mitään.

Taistele Jokerit!

Yellow Jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jullien osiossa saatu taas orgasmit kapellimestari erkka lapamatosen johdolla, kun Hermes klaarannut voitot kotiin.

Positiivista, että Jokerit tarjoaa myös heille positiivisia fiiliksiä :)

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Nothing is over! Huomenna uusi paikka lyödä kapulaa Herpeksen rattaisiin. 2-1 sarja ei ole vielä mitään.

Taistele Jokerit!
Jos noin paskalla pelillä on roikkunut peleissä mukana niin kaikki saumat olisi voittaa 3 putkeen. Se mikä syy tähän mahalaskuun on pelkästään arvailujen varassa ja parempi olla arvailematta.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaivetaan taas yön yli nukuttua positiivista otetta päivään. Olin eilen Lappeenrannan prismassa karkkihyllyn lähellä Jokereiden omistajatakki päällä. Siinä oli pari nuorta herraa. Kuulin kun toinen sanoi toiselle: Jokereiden takki. Sitten toinen tuli minun luokseni ja sanoi: onpas upea takki. Mistä noita saa? Kerroin että tämä on Jokereiden omistajatakki ja minäkin omistan pienen osan Jokereita. Ja olen sen sitä kautta tilannut.
Kyllä Jokerit kiinnostaa.

iibor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Jokerit
Jullien osiossa saatu taas orgasmit kapellimestari erkka lapamatosen johdolla, kun Hermes klaarannut voitot kotiin.

Positiivista, että Jokerit tarjoaa myös heille positiivisia fiiliksiä :)

Edelleen jaksaa hämmästyttää, että tämä kyseinen nimimerkki on moneen otteeseen huudellut ettei kaipaa Jokereita takaisin Liigaan eikä seura herätä mitään tunteita, mutta silti on yleensä ensimmäisenä hehkuttamassa Jokereiden tappioita yms.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
JYP vs TPS
  • 2.50
  • 4.05
  • 2.48
Jukurit vs Ilves
  • 4.30
  • 4.75
  • 1.64
KalPa vs KooKoo
  • 1.53
  • 5.10
  • 4.95
Kärpät vs HPK
  • 1.63
  • 4.70
  • 4.40
Lukko vs Tappara
  • 1.92
  • 4.40
  • 3.65
Pelicans vs K-Espoo
  • 1.89
  • 4.35
  • 3.40
Sport vs HIFK
  • 2.70
  • 4.25
  • 2.24
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy