Positiivisuusketju

  • 2 784 300
  • 11 169

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ensimmäinen peli livenä tällä kaudella ja heti tärkeä voitto. Matsin jälkeen Intercityllä kohti kotia pohjoisempaan Suomeen. Eiköhän tuossa matkalla osunut muutamakin IFK kannattaja vittuilemaan "vitun ry*sät" varmaan yleisin mitä on kuullut tällä reissulla. Summasummarum, on hienoa että Jokerit herättää näin paljon tunteita. Näiden ala-arvoisten kommenttien jälkeen sitä kantaa Jokeri-rekvisiittaa entistä ylpeämpänä yllään siviilissä.
Älä koskaan anna periksi. Oma jengi on se oma jengi aina. Never give up. Mun elämä on ollut vuosia paskaa/rankkaa. Nyt mulla on taas Jokerit ja se tuo iloa mun elämääni. Mä olen vanha ukko ja lapset maailmalla. Jokerit tuo iloa mun elämääni.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Ensimmäinen peli livenä tällä kaudella ja heti tärkeä voitto. Matsin jälkeen Intercityllä kohti kotia pohjoisempaan Suomeen. Eiköhän tuossa matkalla osunut muutamakin IFK kannattaja vittuilemaan "vitun ry*sät" varmaan yleisin mitä on kuullut tällä reissulla. Summasummarum, on hienoa että Jokerit herättää näin paljon tunteita. Näiden ala-arvoisten kommenttien jälkeen sitä kantaa Jokeri-rekvisiittaa entistä ylpeämpänä yllään siviilissä.
Naapurin kisumirreillä tuntuu olevan paljonkin hampaan kolossa. Yllättävän moni heistä kerkiää täällä palstalla meidän hiekkalaatikolle kertomaan näkemyksiään ja samaan aikaan julistavat etteivät kaipaa Jokereita. Eivät taida raukat tietää itsekään mitä haluavat ja se jos mikä on positiivista.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omat jullikaveritkin on jo sen ikäisiä että ihan aikuismaisesti näistä hommista ollaan keskusteltu, ja kyllähän se kaipuu sielläkin suunnassa paikallistaistoihin on kova. Kyllä minä niitä itsekin kaipaan, ja toivon joskus vielä pääseväni katsomaan stadikalle uutta talviklassikkoa. Tuo nyt on kaukainen haave, ja tärkeintä on nyt hoitaa tämä uuden tulemisen talous, ja muukin pohja kuntoon, mutta hyvinhän tämä käyntiin on lähtenyt, ja hype on todella kova.
 

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Omat jullikaveritkin on jo sen ikäisiä että ihan aikuismaisesti näistä hommista ollaan keskusteltu, ja kyllähän se kaipuu sielläkin suunnassa paikallistaistoihin on kova. Kyllä minä niitä itsekin kaipaan, ja toivon joskus vielä pääseväni katsomaan stadikalle uutta talviklassikkoa. Tuo nyt on kaukainen haave, ja tärkeintä on nyt hoitaa tämä uuden tulemisen talous, ja muukin pohja kuntoon, mutta hyvinhän tämä käyntiin on lähtenyt, ja hype on todella kova.
Muistan vieläkin kun 20 vuotta sitten mentiin kauden avaus paikallismatsi katsomaan. Hjalliksella me Jokeri-fabut tarjottiin IFK-jätkille flabat ja seuraavana vuotena toisinpäin. Viinaa juotiin ja oli ihan helvetin hauskaa. Kun ekaan erään meni katsomoon, niin joka kerta oli wow-fiilis, tästä se taas alkaa. On ikävä niitä aikoja.
 

Steve Smith

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olin eilen yhden frendin kanssa pelissä. Ei olla nähty aikoihin ja hän ei ole ollut myöskään vuosiin matseissa, mutta kaikesta aisti että hän selkeästi janosi lisää tätä herkkua välittömästi. Itsellä oli jo katsottuna seuralainen kahteen muuhun loppukauden peliin, mutta kun kysyin häntä aveciksi perjantaille, niin vain noin minuutti kysymyksestä olin jo hankkinut meille seisomaliput Jokp-mittelöön.

Jokerit - yhdistävä tekijä.
 

Nortti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimo kutoo mulle villasukat mun väritoiveiden mukaan.
 

Liitteet

  • IMG_20240225_163227_598.jpg
    IMG_20240225_163227_598.jpg
    1,7 MB · kertaa luettu: 83
Viimeksi muokattu:

ss74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Jokerit FC
Poffi-kausari ostettuna ja nyt on sellainen fiilis, että tänä keväänä mennään päätyyn asti. ja vaikka ei mentäisi niin joukkue pelaa sellaisella asenteella, että ihan mielettömän sytyttäviä matseja tulossa.

Eipä olisi about vuosi takaperin uskonut, että vuoden päästä mennään taas täysiä ja vanha kiima syttyy näin kovaa uudestaan.
 

Teemu#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin Keravalla karusellissa jutskailemassa Seppälän, Jeskasen ja Liuksialan kanssa. Onnittelin jatkajia jatkodiilistä ja juteltiin mukavia sen verran mitä kehtasi ennen kun seuraava jonosta tuli omalle vuorolle. Kysyin mm. Seppälältä onko mikä hänen numeronsa 81 tausta. Oma veikkaus oli Ilari Filppula, kun oli sama numero ja kanssa pelinrakentaja. Oikea vastaus olikin, että on kyllä tykännyt Filppulasta, mutta numero oli tullut viime vuonna HPK:ssa ja samalla numerolla on jatkanut. Rennolla fiiliksellä oli kaikki pelaajat paikanpäällä.
 

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Uskon vakaasti, että vaikka "Keravan Jokereille" onkin vinoiltu, evakkoretki jättää ennen kaikkea positiivisen jäljen jokerifanien kollektiiviseen muistiin. Keravalla pelatuissa matseissa tunnelma on ollut huikea ja yhteishenki energiahallin juoksusuoralla käsinkosketeltava, puhumattakaan kodikkaasta seisomakatsomosta, mitä rehellisesti sanottuna saattaa tulla jopa ikävä.

Budjaan ite Suomen Nottinghamissa ja vaikka optimitilanne totta kai olisi ollut pelata koko kausi Nordiksella, ei tämä kausi tule unohtumaan, että juuri Keravan jäähallissa Suomen suurin ja kaunein pelasi. En itse ole pelannut lätkää organisoidulla tasolla, mutta olin 2000-luvun alussa Keravan urheilijoiden junnuja ja juuri jäähallin juoksusuoralla tuli vedettyä treenejä talvella. Se että jo silloin rakas Helsingin Jokerit skulaa tässä lähes naapurissa (10 minuutin kävelymatka.) on jotain yhtä lailla surrealistista, mutta samanaikaisesti ikimuistoista.
 

Nortti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uskon vakaasti, että vaikka "Keravan Jokereille" onkin vinoiltu, evakkoretki jättää ennen kaikkea positiivisen jäljen jokerifanien kollektiiviseen muistiin. Keravalla pelatuissa matseissa tunnelma on ollut huikea ja yhteishenki energiahallin juoksusuoralla käsinkosketeltava, puhumattakaan kodikkaasta seisomakatsomosta, mitä rehellisesti sanottuna saattaa tulla jopa ikävä.

Budjaan ite Suomen Nottinghamissa ja vaikka optimitilanne totta kai olisi ollut pelata koko kausi Nordiksella, ei tämä kausi tule unohtumaan, että juuri Keravan jäähallissa Suomen suurin ja kaunein pelasi. En itse ole pelannut lätkää organisoidulla tasolla, mutta olin 2000-luvun alussa Keravan urheilijoiden junnuja ja juuri jäähallin juoksusuoralla tuli vedettyä treenejä talvella. Se että jo silloin rakas Helsingin Jokerit skulaa tässä lähes naapurissa (10 minuutin kävelymatka.) on jotain yhtä lailla surrealistista, mutta samanaikaisesti ikimuistoista.
Kiitos sinulle kirjoituksestasi!Itsekin Keravan kollina arvostan sitä huikeaa tunnelmaa, mitä Jokerit on Keravalle tuonut.
Vielä kaksi kertaa ja Kerava kiittää ja siirtyy yhdeksi muistoksi Jokereiden historiassa!
 

Hilavitkutin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tällä kaudella on osteltu yksittäislippujen ohessa osaketta, omistajatakkia ja viimeisimpänä lähti ostoskoriin ensimmäinen playoff-kausikortti ikinä. Koulu ja työt, tai oikeastaan niiden vähyys, mahdollisti tän niin olihan noin sopuhintaiseen opiskelijakorttiin pakko tarttua. Perjantaina omalta osalta viimeistä kertaa Sherwoodiin. Sen jälkeen ei voi kuin odotella miten kovaa Kusti polkee ja kortti kolahtaa postiluukusta.
 

Nortti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huominen matsi Keravalla loppuun myyty!
Viimeiseen matsiin 6.3.24 vielä lippuja runsaasti tarjolla.Täytetään halli myös silloinkin.Jokainen peli on elämys ja täysi halli kunnioitus Jokereita kohtaan.
Ja saahan vastustajakin kokemuksen siitä, mitä on pelata kunnon humussa.
 

Valle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit. SJK.
Taas Jokeri-kiekkoa vloppuun x2. Fiilikset mitä parhaimmat. Jokeriperhe on yhtenäinen kentällä ja katsomossa. Hymyilyttää vieläkin naapurin vihaisen ja stressaantuneen pomon niiskuttelu sekä fanien luulot iholle pääsemisestä. Meillä on kaikki paremmin kuin aikoihin ja kiire ei ole mihinkään. Askel kerrallaan eteenpäin. Keravalla pari voittoa vielä jäähyväisten kunniaksi ja huomenna halli haltuun Vantaalla.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings

partsi83

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuon Maston coust to coust muistan paikan päällä näkeneeni, kuulenko omiani vai selostiko Mäkinen liigaa tuolloin? tämä on mennyt itseltäni ohi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös