massaonvoimaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit
Kyllähän Jokerit pääsee tässä pelissä aika lailla ns.valmiiseen pöytään. Joensuu pelaa kolmannen pelinsä kolmeen päivään.Neljä lippua jäljellä päätyyn perjantaiksi.
Kyllähän Jokerit pääsee tässä pelissä aika lailla ns.valmiiseen pöytään. Joensuu pelaa kolmannen pelinsä kolmeen päivään.Neljä lippua jäljellä päätyyn perjantaiksi.
Ei merkitystä. Teron päivän kunto ratkaisee.Kyllähän Jokerit pääsee tässä pelissä aika lailla ns.valmiiseen pöytään. Joensuu pelaa kolmannen pelinsä kolmeen päivään.
Kiitos sinulle kirjoituksestasi!Itsekin Keravan kollina arvostan sitä huikeaa tunnelmaa, mitä Jokerit on Keravalle tuonut.Uskon vakaasti, että vaikka "Keravan Jokereille" onkin vinoiltu, evakkoretki jättää ennen kaikkea positiivisen jäljen jokerifanien kollektiiviseen muistiin. Keravalla pelatuissa matseissa tunnelma on ollut huikea ja yhteishenki energiahallin juoksusuoralla käsinkosketeltava, puhumattakaan kodikkaasta seisomakatsomosta, mitä rehellisesti sanottuna saattaa tulla jopa ikävä.
Budjaan ite Suomen Nottinghamissa ja vaikka optimitilanne totta kai olisi ollut pelata koko kausi Nordiksella, ei tämä kausi tule unohtumaan, että juuri Keravan jäähallissa Suomen suurin ja kaunein pelasi. En itse ole pelannut lätkää organisoidulla tasolla, mutta olin 2000-luvun alussa Keravan urheilijoiden junnuja ja juuri jäähallin juoksusuoralla tuli vedettyä treenejä talvella. Se että jo silloin rakas Helsingin Jokerit skulaa tässä lähes naapurissa (10 minuutin kävelymatka.) on jotain yhtä lailla surrealistista, mutta samanaikaisesti ikimuistoista.
Tervetuloa papille Sherwoodiin!Pelipäivä juhlapäivä. Ensin lyhyt työvuoro ja sitten junaan ja kohti Helsinkiä. Viikonloppu meneekin mukavasti jääkiekon merkeissä.
Tänään vielä kerran Keravan huuma.
Nyt tuli kyllä hyvän mielen video vastaan heti aamusta. Pari vuotta vielä, ja päästään taas nauttimaan samanlaisesta naapurin nöyryyttämisestä.
Työsulkukausi. Mäkinenkin oli hyllyllä, kun NHL:ää ei pelattu.Tuon Maston coust to coust muistan paikan päällä näkeneeni, kuulenko omiani vai selostiko Mäkinen liigaa tuolloin? tämä on mennyt itseltäni ohi
Jep oli jo pari viikkoa käynyt laittamassa asioita kuntoon Ottawassa ja tuli sitten pelaamaan viimeisen pelin Jokereissa tällä kertaa täysin tosissaan ja laittoi 1+4 tauluun. :DJa olikos tuo eka klippi vielä 65:n vika peli meillä? nyt on kylkova videoo heti aamusta
Sähän olet vanha kun Metusalem.Itseäni näissä menneissä paikallikalinoissa kaivertaa edelleen se tosiseikka, että ihan ne katkerimmat kalkit (lue: 1883 finaalit ja 2011 puolivälierät) on pystynyt tarjoamaan kuitenkin HIFK.
Nyt tuli kyllä hyvän mielen video vastaan heti aamusta. Pari vuotta vielä, ja päästään taas nauttimaan samanlaisesta naapurin nöyryyttämisestä.
Boldaus oma. Pistän paremmaksi. En pelannut lapsena lätkää muuten kuin höntsätasolla, mutta Keravan jäähallin juoksusuoralla tuli vedettyä yleisurheilutreenejä spurtaten. Olin jo tuolloin 2000-luvun alussa kova jokerifani, mutta ei tullut kyllä mieleen, että jonain päivänä olisin samoilla mestoilla, siis samalla juoksusuoralla litkimässä EPGA-kaljaa erätauolla. Joka tapauksessa tervetuloa Suomen Nottinghamiin. Itse budjaan Sherwoodissa mielelläni.Ensimmäinen ja todennäköisesti myös viimeinen Keravan reissu edessä.
Aika nostalginen fiilis, kun tuossa hallissa tuli aikoinaan junnukiekkoa hakattua Shakersissa lukuisia vuosia.
Kiitos vielä @Teemu#8 kun mahdollisti pääsyn tähän sold-out tapahtumaan. Vamos!
Samoin!Kerava rocks!Boldaus oma. Pistän paremmaksi. En pelannut lapsena lätkää muuten kuin höntsätasolla, mutta Keravan jäähallin juoksusuoralla tuli vedettyä yleisurheilutreenejä spurtaten. Olin jo tuolloin 2000-luvun alussa kova jokerifani, mutta ei tullut kyllä mieleen, että jonain päivänä olisin samoilla mestoilla, siis samalla juoksusuoralla litkimässä EPGA-kaljaa erätauolla. Joka tapauksessa tervetuloa Suomen Nottinghamiin. Itse budjaan Sherwoodissa mielelläni.