Tämä taitaa olla viimeisin Jokeri-peli minkä olen livenä nähnyt, eli melkein 10 vuoden tauko tässä kerkesi olla.Pelipäivä juhlapäivä. Positiivista on se, että Jokerit tulee tänne minun kotikaupunkiin pitkästä aikaa. Viimeksi Jokerit pelasi Kisapuistossa SaiPaa vastaan 6.2.2014. Jokerit voitti pelin 4-2
Jokereiden maalintekijät: Ladislav Nagy 2 kertaa, Janne Lahti ja Niko Peltola. Syöttäjinä muunmuassa nykyinen omistaja Teuvo Teräväinen 0+2 Jere Karalahti, Riku Hahl, Jarkko Ruutu, B. Walter, B Little.
Saipan maaleista vastasi nykyinen valmentaja Ville Hämäläinen ja nykyisin Lappeenrannassa padelia pyörittävä Jesse
Mankkinen.
Ja vielä meidän kotikaupungissa.Tämä taitaa olla viimeisin Jokeri-peli minkä olen livenä nähnyt, eli melkein 10 vuoden tauko tässä kerkesi olla.
Tänään on hieno päivä!
Nyt tuli asiaa!!!!Positiivista on ainoastaan se että Tero Määtän työttömyys on taas päivää lähempänä kuin eilen.
Toisaalta tämähän on väistämätöntä, että joskus Määtän päävalmentajuus Jokereissa päättyy, tapahtui tämä sitten 2024 tai 2034.Nyt tuli asiaa!!!!
Toisaalta tämähän on väistämätöntä, että joskus Määtän päävalmentajuus Jokereissa päättyy, tapahtui tämä sitten 2024 tai 2034.