Mainos

Positiivisuusketju

• 3 006 892
  • 12 347

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Se olisi sitten taas kerran juhlapäivä käsillä! Jokerit voitton!

Minä, me, Jokerit!

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Täydet pojot saatavilla, eiköhän käydä nappaamassa omamme.

Taistele Jokerit!

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
En löytänyt toivotusketjua Jokereiden osiosta, niin toivotetaan kaikille hyvää Itsenäisyyspäivää täältä sitten!

Kotimme täällä pohjantähden alla, antaa parempien aikojen suunnata meitä kohti.

Se on positiivista!

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelipäivä juhlapäivä. Positiivista on se, että Jokerit tulee tänne minun kotikaupunkiin pitkästä aikaa. Viimeksi Jokerit pelasi Kisapuistossa SaiPaa vastaan 6.2.2014. Jokerit voitti pelin 4-2
Jokereiden maalintekijät: Ladislav Nagy 2 kertaa, Janne Lahti ja Niko Peltola. Syöttäjinä muunmuassa nykyinen omistaja Teuvo Teräväinen 0+2 Jere Karalahti, Riku Hahl, Jarkko Ruutu, B. Walter, B Little.
Saipan maaleista vastasi nykyinen valmentaja Ville Hämäläinen ja nykyisin Lappeenrannassa padelia pyörittävä Jesse Mankkinen.

Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Pelipäivä juhlapäivä. Positiivista on se, että Jokerit tulee tänne minun kotikaupunkiin pitkästä aikaa. Viimeksi Jokerit pelasi Kisapuistossa SaiPaa vastaan 6.2.2014. Jokerit voitti pelin 4-2
Jokereiden maalintekijät: Ladislav Nagy 2 kertaa, Janne Lahti ja Niko Peltola. Syöttäjinä muunmuassa nykyinen omistaja Teuvo Teräväinen 0+2 Jere Karalahti, Riku Hahl, Jarkko Ruutu, B. Walter, B Little.
Saipan maaleista vastasi nykyinen valmentaja Ville Hämäläinen ja nykyisin Lappeenrannassa padelia pyörittävä Jesse
Mankkinen.
Tämä taitaa olla viimeisin Jokeri-peli minkä olen livenä nähnyt, eli melkein 10 vuoden tauko tässä kerkesi olla.

Tänään on hieno päivä!

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitutuksen keskeltä itseltäni maininta, että Mestiksen pelillinen taso on kyllä positiivisesti yllättänyt tällä kaudella. Tässä ei tippaakaan sarkasmia. Toki otanta lähinnä Jokereiden matseista. Monessa pelissä, jopa kokeneenkin kiekkomiehen analyyseissa näkynyt tasokkaampia merkkejä kun keskiverto Liiga-matsissa. Maalivahtipeli myös yllättänyt tasoltaan, Mestiksessä monia hyviä veskareita.

Pienesti uskon, että liigasta ainakin SaiPa olisi kusessa tämän illan Ketterää vastaan.

Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivista taitaa olla sekin että näiden viime aikaisten esitysten perusteella on vaikea kuvitella että tätä nykyistä joukkuettamme kupataan kovinkaan tyhjäksi ensi keväänä SM-liigajoukkueiden toimesta.
Eli sitä paljon toivottua jatkuvuutta saadaan suht varmasti pidettyä yllä, muutaman "oman pojan" kohdalla tosin vaarana on että maisema saattaa vaihtua..

Se että kuinka monelle itse tarjoaisin jatkosopimusta Jokereihin onkin sitten ihan toinen juttu.

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisi yrittää jotain positiivista kaivaa hävityn Ketterä pelin jälkeen. Mutta mitä siinä onkin miettimistä?
No Jokerit on kuitenkin takaisin Suomen sarjoissa. Eteläpäädyn fanikatsomo jaksaa pitää ääntä.
Ylpeänä kannan Jokereiden värejä edelleen täällä Lappeenrannassa ja ajan kylmällä ilmalla bussia Jokeripipo päässä.
Viikon päästä lauantaina pääsee taas Jokereiden matsiin Forssaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy