Positiivisuusketju

  • 2 788 626
  • 11 169

julB

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vitutuksen keskeltä itseltäni maininta, että Mestiksen pelillinen taso on kyllä positiivisesti yllättänyt tällä kaudella. Tässä ei tippaakaan sarkasmia. Toki otanta lähinnä Jokereiden matseista. Monessa pelissä, jopa kokeneenkin kiekkomiehen analyyseissa näkynyt tasokkaampia merkkejä kun keskiverto Liiga-matsissa. Maalivahtipeli myös yllättänyt tasoltaan, Mestiksessä monia hyviä veskareita.

Pienesti uskon, että liigasta ainakin SaiPa olisi kusessa tämän illan Ketterää vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Positiivista taitaa olla sekin että näiden viime aikaisten esitysten perusteella on vaikea kuvitella että tätä nykyistä joukkuettamme kupataan kovinkaan tyhjäksi ensi keväänä SM-liigajoukkueiden toimesta.
Eli sitä paljon toivottua jatkuvuutta saadaan suht varmasti pidettyä yllä, muutaman "oman pojan" kohdalla tosin vaarana on että maisema saattaa vaihtua..

Se että kuinka monelle itse tarjoaisin jatkosopimusta Jokereihin onkin sitten ihan toinen juttu.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäisi yrittää jotain positiivista kaivaa hävityn Ketterä pelin jälkeen. Mutta mitä siinä onkin miettimistä?
No Jokerit on kuitenkin takaisin Suomen sarjoissa. Eteläpäädyn fanikatsomo jaksaa pitää ääntä.
Ylpeänä kannan Jokereiden värejä edelleen täällä Lappeenrannassa ja ajan kylmällä ilmalla bussia Jokeripipo päässä.
Viikon päästä lauantaina pääsee taas Jokereiden matsiin Forssaan.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Pelipäivä!

Tänään haluan nähdä oikeaa taistelua.

- Taklatkaa ne vaikka laidoista läpi
- Kukaan ei sikaile oman maalin edessä
- Tarvittaessa kunnon mähinät, jos sikailua esiintyy missään muodossa.

Tänään Jokerit taistelee täysillä!
 

Fox Hmylder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pitäkäähän ääntä, tän päivän joutuu puremaan tuppea vaihtopenkillä. Olen koittanut viimeaikoina zeniyttää itseäni, joten olen luovuttanut mandaattini AJ:n käsiin ja pyrin itse ainoastaan jättämään ääneni matsien päätteeksi kentän pintaan Zambonien huomaan.
 

Loorz15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit | Huuhkajat | Teuvo Teräväinen
Omien junnujen edesottamukset tänään.

Kangas 2+0
Henritius 1+0
Vauhkonen 1+1
Lind 0+1

Tämän lisäksi Risikon nolla jäi yhdestä haistapaska-pompusta kiinni, ja Keinänen oli todella positiivinen ilmestys.
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mielummin näin päin tosiaan että rämmitään Etelä-Karjalassa ja sitten ryhtiliike Keravalla. Kuin että jyrätään provinsseissa ja sitten tullaan rotsi auki kotimatisiin ja otetaan dunkkuun. Jotain tällaista mulla just olikin tilauksessa, kiitos Jokerit.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Tämän päivän peli meni vähintään 70%:sti torkkuessa ja rehellisesti nukkuessa tiukan 3 päivän työrypistyksen takia, mutta sen mitä kerkesi näkemään niin paremmaltahan tuo näytti!

Huomenna pääsee myös Nordikselle itse ekan kerran varmaan 1,5 kuukauteen, kun pari edellistä peliä jäi välistä menojen/reissujen takia.
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Melkein tässä tekisi mieli toisena heräteostoksena lähteä huomenna katsomaan Otto-iltaa tai mestarien-iltaa, mutta samapa se. Tänään oltiin paikan päällä ja mahtava oli meno taas. Huomenna toivottavasti samanlainen ja Jokerit voittoon, sehän se tärkeintä on! No mene ja tiedä ehkä sitä vielä huomenna innostuu lähtemään hallille. Olisihan tuo makea peli kyllä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös